ahaa, se mosse onkii vain sitä sepevaktaa! kiva kun on vilkas mielikuvitus ni se korvaa paljon..
Eilenki oli 4 autoo pihassa. 
Kerrohan, että millaista siellä Venäjän puolella oli. Itse en ole ikinä ryssälässä käynyt, joten olisi tavallaan mielenkiintoista kuulla. Toitko Venäjältä paljonkin Oltermannia?
Suomessa kepulla ja persuilla ollut pitkässä juoksussa sympatiat itään. Punaiset vuorineuvokset kokoomuksesta voi lukea myös siihen joukkoon.
Ostitko Venäjältä samovaarin?😁 Varmaan ostit semmoisen hökötyksen.😅🎅🎅
Mä en ole ostanut edes miitä sinkkiämpäreitä joilla ne hiehot maksettiin.😅🎅🎅
Vai et?
Varmasti sinullakin möllöttää samovaari kirjahyllyn ylähyllyllä, niinkuin muillakin litlissä asioivalla. 
Ei silti, ei sitä samovaaria tarvitse hävittää. Sen voi neutralisoida laittamalla siihen Lepikon torpan multaa. Eikös kuulosta hyältä Lepikon torpan multa kirjahyllyssäsi? 
Onkos sulla vielä kirjahylly. Siellä on varmaan kaikki Pellervon vuosikerrat kirjaksi nidottuna ja Paavo Väyrysen koko kirjallinen tuotanto.
Kirjahylly on jo historiaa. Ei nykyaikaisessa kodissa sellaista pölynpesää ole.
Tietenkin meillä on kirjahylly. Laatteelleko Ian Flemingin tuotanto jne. pitäisi laittaa?

Pellervoa ei ole meille tullut mun isännyyden aikana. Yritin pitää siitä, mutta en onnistunut. Poliittisia kirjoja en lue ikinä, en edes Kekkosesta. Viihdettä vaan, kuten Alistair MacLeanin Jääasema Zebra. Siinä on hyä kirja.
Emäntä muuten on samaa mieltä, että kirjahylly on muinaisjäänne, mutta vielä olen mobilistina onnistunut estämään sen hävittämisen. LOL.