Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vetokratia.  (Luettu 8568 kertaa)

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: vetokratia.
Ala-Pertti ketjun alussa fiksusti näin kirjoitti.
Siis ennusti 10 vuotta takaperin nykyisen tilanteen.

"suomi menetti kykynsä tehdä päätöksiä joskus kymmenen vuotta sitten. ahon ja lipposen hallitukset olivat ennen sitä panneet tuulemaan. monet muistavat lipposen aikaa pahalla...

...mutta niiden jälkeen maa oli erinomaisessa kunnossa sijoittuen kärkijoukkoon melkein kaikissa maidenvälisissä kauneuskilpailuissa. hyvä maa tämä on vieläkin, mutta sija sijalta on rankingeissa pudottu ja valtion taloudellinen tilanne on kauhistuttava"

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
--Sepen ryssä- ja kepuviha on kyllä ihan käsittämätöntä.Ei päivääkään ilman vihan lietsontaa.-Mihin vihan tunteita tarvitaan?Ei mihinkään,sanon minä.
Sepe ja Veeti saa jokapäiväisen voimansa ainoastaan vihan lietsomisesta.Jos ei olis kepua eikä ryssää,niin mistä nämä sitten ammentaisivat adrenaalinsa. :o

Ei mulla mitään ryssävihaa ole. Ne laittaa mulle tekstiviestiä sieltä Moskovasta ja mä teen mitä pyydetään. Putin on vaan aivopessyt kansan. Kepusta mulla on 60 vuoden kokemus. Voisin kertoa aivan lapsuudesta asti kuinka kepu toimii, esim. kunta/ kylä tasolla. Eikä tyyli ole muuttunut.  :(
  Valtuuston jäsenet ovat kertoneet nämä toimintatavat :(
Tämmöttinen löyty tuolta arkistojen aarteista.

No jopas on löytö...

👍👍👍👍👍👍👍👍

Tästä voit iloita koko päästäisen.😜😜😜

Tulet huomaamaan, että ilo tulee jatkumaan paljon pääsiäisen jälkeenkin.

🤣🤣🤣🎅🎅🎅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😎😎😎😎😎😎😎😎😎👍👍👍👍

Silloin agronet on tehnyt tehtävänsä.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000011901573.html

😜😜😜😜

Ootko Seppo joutunut terapiaan, kun ryssädesantit eivät enää käskystä köyhää eläkelllllllllllllllllläistä? Elämässäsi on nyt tyhjiö, jota yrität täyttää agronetilla?

🤔🤔🤔🎅🎅🎅

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
--Sepen ryssä- ja kepuviha on kyllä ihan käsittämätöntä.Ei päivääkään ilman vihan lietsontaa.-Mihin vihan tunteita tarvitaan?Ei mihinkään,sanon minä.
Sepe ja Veeti saa jokapäiväisen voimansa ainoastaan vihan lietsomisesta.Jos ei olis kepua eikä ryssää,niin mistä nämä sitten ammentaisivat adrenaalinsa. :o

Ei mulla mitään ryssävihaa ole. Ne laittaa mulle tekstiviestiä sieltä Moskovasta ja mä teen mitä pyydetään. Putin on vaan aivopessyt kansan. Kepusta mulla on 60 vuoden kokemus. Voisin kertoa aivan lapsuudesta asti kuinka kepu toimii, esim. kunta/ kylä tasolla. Eikä tyyli ole muuttunut.  :(
  Valtuuston jäsenet ovat kertoneet nämä toimintatavat :(
Tämmöttinen löyty tuolta arkistojen aarteista.

No jopas on löytö...

👍👍👍👍👍👍👍👍

Tästä voit iloita koko päästäisen.😜😜😜

Tulet huomaamaan, että ilo tulee jatkumaan paljon pääsiäisen jälkeenkin.

🤣🤣🤣🎅🎅🎅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😎😎😎😎😎😎😎😎😎👍👍👍👍

Silloin agronet on tehnyt tehtävänsä.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000011901573.html

😜😜😜😜

Ootko Seppo joutunut terapiaan, kun ryssädesantit eivät enää käskystä köyhää eläkelllllllllllllllllläistä? Elämässäsi on nyt tyhjiö, jota yrität täyttää agronetilla?

🤔🤔🤔🎅🎅🎅

Ite just väitit että iloa on päästäisen jälkeen vielä. Onko vappuun ja juhannukseen. 😜😜😜