Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe
  • Lukittu aihe

Aihe oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4  (Luettu 19604 kertaa)

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4
_________________________________

Arto Lauri 94. Fukushima No.4

https://www.youtube.com/watch?v=0xg7ZaudB-s
---------------------------------

Arto Lauri 93. The Substance

https://www.youtube.com/watch?v=t5PCHsqk3Ow
---------------------

3410. WIND use

Wind power refers to the nets, as if it were rigidly bound only gives credence to the 3-blade to silently rotating Tower mills. In reality, as a cheap and clean energy, the Wind in the form of 100% has been serving humanity really well. In many other circumstances so that the work in.

Now talk about wind power capabilities of halving fossil energy use downright classical GOOD form. For some reason, none of the nuclear stick should not be paid for any of the following model. First of all, NOTHING wind power earmarked hakkuma NOT sinking this great version. In addition, each kWh of wind power inoculated also removes 100% sure to direct CO2 emissions.

T & T Auto Control Janne Luotola, 8:49
Cargo ship moves with the wind force - Autopilot find energy efficient sailing route. The new freighter moving part of the wind power because it is designed to work with one large a sail and the control algorithm is able to take this into account when planning a route.

The ships carry 90 per cent of the world's goods. They use the energy of petroleum products that pollute the atmosphere. From 2020 onwards, the ships fuel, no more than 0.1 per cent must contain sulfur. Desulphurization produce cost and low-sulfur or sulfur-free fuels are more expensive. This allows for shipping an additional incentive to consume as little fuel as possible.

Norwegian engineer Terje Lade has been developed in conjunction with VinskipTM company with the ship, which take advantage of wind movement. The hull acts as a sail, so it can save you a clear fuel. Otherwise, it will burn LNG, or liquefied natural gas, which has been completely sulfur-free fuel. Consumption is estimated at 60 percent of what the corresponding standard ship to consume. Carbon dioxide emissions, in turn, are 80 per cent lower.

In addition, the Fraunhofer Institute in Germany has developed aboard the automatic control system that is able to take advantage of the breeze under the guidance of the ship. The control algorithm collects weather forecasts and calculates the optimal route striker. This boat provides the best possible position in relation to the wind.

When the ship goes almost into the wind, the air circulates in the body on each side of the back. When the wind is not straight, it gets to the other side of the back faster than another. This creates a vacuum that pulls the ship forward.

The freighter's the effect of wind speed of 18-19 knots, the same rate as conventional cargo vessels. The first such ship embarked on board already in 2019.
---------------

3410. TUULI käyttöön

Tuulivoimasta puhutaan neteissä, ikäänkuin se olisi kovinkin jäykästi sidottu vain 3- lapaisiin hiljaisesti pyöriviin tornimyllyihin. Todellisuudessa Tuuli 100% halpana ja puhtaana energian muotona on palvellut ihmiskuntaa todella hyvin. Monessa muussakin toimivaksi osoittautuneessa kohteessa.

Nyt puhutaan tuulivoiman kyvyistä puolittaa fossiili energian käyttöä suorastaan klassisen HYVÄSSÄ muodossaan. Jostain syystä YKSIKÄÄN ydinalan maksettu haukkuja ei pidä seuraavastakaan mallista. Ensinnäkään MIKÄÄN tuulivoimaan korvamerkitty hakkuma EI uppoa tähän hienoon versioon. Lisäksi jokainen tuulivoimalla tutettu kWh poistaa myös 100% varmasti suoraan CO2 päästöjä.

T&T AUTOMAATTIOHJAUSJanne Luotola, 8:49
Rahtialus liikkuu tuulen voimalla - Automaattiohjaus löytää energiapiheimmän purjehdusreitin. Uusi rahtialus liikkuu osittain tuulen voimalla, sillä se on suunniteltu toimimaan yhtenä suurena purjeena ja sen ohjausalgoritmi osaa ottaa tämän huomioon reittiä suunniteltaessa.

Laivat kuljettavat 90 prosenttia maailman tavaroista. Ne käyttävät energianaan öljytuotteita, jotka saastuttavat ilmakehää. Vuodesta 2020 lähtien laivojen polttoaineesta enintään 0,1 prosenttia saa olla rikkiä. Rikin poistaminen tuottaa kustannuksia ja vähärikkiset tai rikittömät polttoaineet ovat muita kalliimpia. Tämä antaa laivaliikenteelle lisäkannustimen kuluttaa polttoainetta niin vähän kuin mahdollista.

Norjalainen insinööri Terje Lade on kehittänyt yhdessä VinskipTM-yhtiön kanssa laivan, joka hyödyntää tuulta liikkumisessa. Laivan runko toimii purjeena, joten se pystyy säästämään selvästi polttoainetta. Muuten se polttaa lng:tä eli nesteytettyä maakaasua, joka on kokonaan rikitön polttoaine. Kulutus on arviolta 60 prosenttia siitä, mitä vastaava tavallinen alus kuluttaa. Hiilidioksidipäästöt puolestaan ovat 80 prosenttia tavallista pienemmät.

Tämän lisäksi Fraunhoferin tutkimuslaitos Saksassa on kehittänyt laivaan automaattisen ohjausjärjestelmän, joka osaa hyödyntää tuulta laivan ohjauksessa. Ohjausalgoritmi kerää sääennusteita ja laskee optimaalisen reitin perille asti. Näin laiva saadaan parhaimpaan mahdolliseen asentoon tuulen suhteen.

Kun laiva kulkee lähes vastatuuleen, ilma kiertää rungon kummaltakin puolelta taakse. Kun tuuli ei tule kohtisuoraan, se pääsee toiselta puolelta nopeammin taakse kuin toiselta. Tästä syntyy alipaine, joka vetää laivaa eteenpäin.

Rahtialus pääsee tuulen vaikutuksesta 18–19 solmun nopeutta eli samaa vauhtia kuin perinteiset rahtialukset. Ensimmäinen tällainen laiva päässee merille jo vuonna 2019.
---------------

Köntys

  • Vieras
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4
_________________________________

Arto Lauri 94. Fukushima No.4

https://www.youtube.com/watch?v=0xg7ZaudB-s
---------------------------------

Arto Lauri 93. The Substance

https://www.youtube.com/watch?v=t5PCHsqk3Ow
---------------------

Supo valvoo...  :-X
It ain't over till the fat lady sings

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4
Nam.
http://yle.fi/uutiset/fukushimassa_kasvatettu_riisi_lapaisi_sateilytestit/7719849

Toi on kätevä jos yöllä iskee riisinhimo. Itsevalaisevaa kun on, niin ei tartte valojakaan sytyttää syödessä.
It ain't over till the fat lady sings

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4
- Joo on 100% VARMAA, ettei miljoonien kilojen Pu-239 paukkujen alle jääneet Japanin pellot puhdistu "mystisesti" 5 vuodessa. Poliisien on vain tarkoitus tuollaisilla puhtaaksi valehteluilla nimenomaan TAPPAA kansaa surutta ydinvoimin!
-------
YDINALAN merikokeilut penkin alle, miksi?
wiki wiki wiki wiki

NS Mutsu   
Aluksen laji   Ydinkäyttöinen rahtilaiva
Lippuvaltio   Japani
Kotipaikka   Japani
Omistaja   Japanin ydinenergian tutkimuslaitos
Rakennustelakka   Second Tokyo Factory, Ishikawajima-Harima Hvy Ind
Kölinlasku   17. marraskuuta 1968
Vesillelasku   12. kesäkuuta 1970
Luovutus   13. heinäkuuta 1970
Kohtalo   Muunnettiin tutkimusalukseksi 1995
Suurin pituus   130 m
Leveys   19 m
Suurin syväys   6,9 m
Bruttovetoisuus (GT)   8240
Pääkoneisto   Mitsubishi painevesireaktori, höyryturbiini,
Koneteho   36 000 kW
Akseliteho   7,5 MW
Nopeus   17 kn (32 km/h)
Miehistöä   80 henkeä

NS Mutsu oli japanilainen ydinkäyttöinen kauppalaiva. Se oli ensimmäinen ja ainoa ydinvoimalla toiminut japanilaisalus ja yksi neljästä koskaan rakennetusta ydinkäyttöisestä kauppalaivasta, mutta se ei koskaan kuljettanut kaupallista rahtia.

Ydinpropulsiotesti[ wikitekstiä]
Reaktori ladattiin 4. syyskuuta 1972, ja alus lähti avomerikoajolle. Jo ensimmäisellä koeajolla aluksen reaktorissa havaittiin vuoto. Reaktorin valmistaja Westinghouse oli varoittanut vuodon mahdollisuudesta etukäteen, mutta reaktoriin ei tehty rakennusvaiheessa muutoksia.

Aluksen palatessa satamaan paikalliset kalastusalukset estivät sen pääsyn satamaan. Alus pääsi rantautumaan 15. lokakuuta 1972. Vuosien 1978 ja 1991 välillä alusta kunnostettiin ja se lähti koeajolle helmikuussa 1991. Aika oli kuitenkin ajanut ydinkäyttöisen kauppamerenkulun ohi ja sinällään onnistuneen 82 000 kilometrin merikoeajon (kaksi kierrosta Maan ympäri) jälkeen alus telakoitiin. Mutsun reaktori poistettiin vuonna 1995.

MS Mirai[muokkaa
Reaktorin poiston jälkeen alus varustettiin tavanomaisin koneistoin, ja se muunnettiin merentutkimusalukseksi, joka sai nimen MS Mirai.

* On TODELLA OUTOA, miksi ydinala totesi JO kättelyssä. Ettei ydinvoimasta ollut pienintäkään sanaa merenkulkuun? Aiheen olisi luullut kiinnostavan. Koska JUURI nimenomaan merenkulku jos mikä perustuu CO2 tuottoon 100%. On itsestään selvää, ettei tunnetusti huonosti maanjäristyksiä kestävä ydinreaktori, kestä myöskään merenkäyntiä! Tässä eräs keskeinen syy myös siihen, miksi reaktorit alkavat vuotaa JO tässä kerrotusti neitsytmatkoillaan. Koska asia myös TIEDETTIIN valmistajan taholta. Tiedettiin, ettei ole mitään ratkaisun mallia tähänkään ydinvoiman massan totaaliin hallitsemattomuuksiin.
----------------

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4
 USA:lla kymmenen Nimitz luokan ydinkäyttöistä lentotukialusta. USS Nimitz otettiin palveluskäyttöön 1975 ja tankattiin ensimmäisen kerran 1998. Sangen ylivoimaista tekniikkaa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4

IL- foorumin satoa 01.2015
TÄTÄ JUURI TARKOITINKIN! Mietitäänpä lisää netin POLIISIN sanailua:

- Ydinsukellusvene. Laitteen KOKO keskeinen idea on pitää se heiluvan ja hakkaavan merenkäynnin aallokon ALAPUOLELLA! Tärkeä vinkki 1.

- Lentotukialus. Satojen metrien SUPERRASKAS korkea alus on tehty niin järkyttävän isoksi, ettei sen SUURI massa heilu aallokossa. Toinen tärkeä vihje.

- Jäänmurtajat tosiaan. Edes NE eivät kulje hakkaavissa aallokoissa umpeen jäätyneellä merellä. Ja suunnattoman raskas massa estää suuremmat G-voimat vinkki 3!

Tästä tässä todellakin on kysymys. Merille ON epätoivon vimmalla kokeiltu kehittää 70vuotta aluskantaa joka EI ydinkäyttöisen G- voimia TOTAALISTI kestämätön hapera, keraaminen, säteilyerosoituva yliraskas  rakenne murtuisi hallitsemattoman tuhoisasti. Kuten Japanin kyhäelmät, JO ensimmäisellä neitsytmatkallaan kohtaamiinsa aaltoihin. Toden totta YDINVOIMA on silkkaa tappava ROMU pienimmässäkin perusaallokossa todistetusti!

 Kiinnostavaa asiassa on myös, ettei G-voimissa HETKESSÄ murenevista ydinreaktoreista ole kovasta yrityksestä huolimatta onnistuttu tekemään myöskään. Autoa, EI edes junaa, saati mm. lentokoneitten kaltaisia kyhäelmiä. vaikka epätoivoisia YRITELMIÄ aiheen ympäriltä on lukuisia tehty. Aihe ON selkeästi ankaran paha ydinteollisuudelle. Koska itse keraamisen ampullin uraaninappia EI kyetä parantamaan standardina.

LISÄKSI, toinen vieläkin tarkemmin salattu fakta. LIIKKUVAA ydinvoimalaa on 100% mahdotonta kiinnittää Hadroneita tuottavaan Tesla bimiin 3-5% uraanin pitoisuuden reaktorin lailla. Näin liikkuvissa ydinvoimaloissa on PAKKO käyttää luokkaa 25%-30% uraanin pitoisuuksia. Mikä taas tarkoittaa hervottoman vaarallista ylikriittistä 8% rajan ylitystä. Eli tällainen ydinpolttoaine räjähtää AINA ongelmissa YDINPOMMINA SUORAAN!
________________________________________

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4

IL- foorumin satoa 01.2015
TÄTÄ JUURI TARKOITINKIN! Mietitäänpä lisää netin POLIISIN sanailua:

- Ydinsukellusvene. Laitteen KOKO keskeinen idea on pitää se heiluvan ja hakkaavan merenkäynnin aallokon ALAPUOLELLA! Tärkeä vinkki 1.

- Lentotukialus. Satojen metrien SUPERRASKAS korkea alus on tehty niin järkyttävän isoksi, ettei sen SUURI massa heilu aallokossa. Toinen tärkeä vihje.

- Jäänmurtajat tosiaan. Edes NE eivät kulje hakkaavissa aallokoissa umpeen jäätyneellä merellä. Ja suunnattoman raskas massa estää suuremmat G-voimat vinkki 3!

Tästä tässä todellakin on kysymys. Merille ON epätoivon vimmalla kokeiltu kehittää 70vuotta aluskantaa joka EI ydinkäyttöisen G- voimia TOTAALISTI kestämätön hapera, keraaminen, säteilyerosoituva yliraskas  rakenne murtuisi hallitsemattoman tuhoisasti. Kuten Japanin kyhäelmät, JO ensimmäisellä neitsytmatkallaan kohtaamiinsa aaltoihin. Toden totta YDINVOIMA on silkkaa tappava ROMU pienimmässäkin perusaallokossa todistetusti!

 Kiinnostavaa asiassa on myös, ettei G-voimissa HETKESSÄ murenevista ydinreaktoreista ole kovasta yrityksestä huolimatta onnistuttu tekemään myöskään. Autoa, EI edes junaa, saati mm. lentokoneitten kaltaisia kyhäelmiä. vaikka epätoivoisia YRITELMIÄ aiheen ympäriltä on lukuisia tehty. Aihe ON selkeästi ankaran paha ydinteollisuudelle. Koska itse keraamisen ampullin uraaninappia EI kyetä parantamaan standardina.

LISÄKSI, toinen vieläkin tarkemmin salattu fakta. LIIKKUVAA ydinvoimalaa on 100% mahdotonta kiinnittää Hadroneita tuottavaan Tesla bimiin 3-5% uraanin pitoisuuden reaktorin lailla. Näin liikkuvissa ydinvoimaloissa on PAKKO käyttää luokkaa 25%-30% uraanin pitoisuuksia. Mikä taas tarkoittaa hervottoman vaarallista ylikriittistä 8% rajan ylitystä. Eli tällainen ydinpolttoaine räjähtää AINA ongelmissa YDINPOMMINA SUORAAN!
________________________________________

No tota... toi sun juttus on niin uskomatonta paskaa, että sillä alkaa olla jo jopa viihdearvoa  :)

Voittaa 6-0 Kummelin ja eteenkin Duudsonien lätinät  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4
Nam.
http://yle.fi/uutiset/fukushimassa_kasvatettu_riisi_lapaisi_sateilytestit/7719849

Toi on kätevä jos yöllä iskee riisinhimo. Itsevalaisevaa kun on, niin ei tartte valojakaan sytyttää syödessä.

Mereen kai ne pahimmat skeidat joutui ja päätyvät vastaisuudessakin.....

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4
Joo ydinreaktorit tosiaan On kuin munakoreja. PIENIKIN kolaus, tai G- voima niin sisällä repeää tuhannet keraamiset hehkuvat pelletit. Ja tilanne EI todellakaan ole mitään leikinlaskua. Katsokaa vaikka Arto Lauri 95 videokimaraa.

Maailman AINOALAATUISIMMAT kuvat miten REAKTORI 4 REPEÄÄ, niin että 500m korkeat pistoliekit sinkoavat HETKESSÄ avaruuksiin! Läpi 15m paksujen betonisuojien.. Kuin paperia repäisisi!

JOS ei asia silläkään aukea. On syytä kertoa, että kyseinen FISSIORÄJÄHDYS lähti liikkeelle reaktorista jossa:

- Polttoaine on KOKONAAN POISTETTUNA!
- Reaktorista on JOPA painekansi poissa ja säilössä sivurakennuksessa!
- Siitä HUOLIMATTA tulette näkemään miten reaktori lähtee kuin vain YDINPOMMINA VOI! Asian mekanismit Fukushimassa osoittivat miten 100t ydinjätettä kaasuuntuu esteittä kokonaan ilmaan muutamissa MILLISEKUNNEISSA.

Kaasuuntuu totaalisti fissio räjähtäen, vaikka kyse oli 100% alas ajetusta reaktorista. Jonka ydinjätteet olivat olleet jäähdytyksessä Jo viikkojen ajan!



Viimeksi muokattu: 27.01.15 - klo:00:07 kirjoittanut arvosupi

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4


 totaalisti FISTAUS räjähtäen, vaikka kyse oli 100% alas ajetusta EREKTIOSTA.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4
Joo ydinreaktorit tosiaan On kuin munakoreja. PIENIKIN kolaus, tai G- voima niin sisällä repeää tuhannet keraamiset hehkuvat pelletit. Ja tilanne EI todellakaan ole mitään leikinlaskua. Katsokaa vaikka Arto Lauri 95 videokimaraa.

Maailman AINOALAATUISIMMAT kuvat miten REAKTORI 4 REPEÄÄ, niin että 500m korkeat pistoliekit sinkoavat HETKESSÄ avaruuksiin! Läpi 15m paksujen betonisuojien.. Kuin paperia repäisisi!

JOS ei asia silläkään aukea. On syytä kertoa, että kyseinen FISSIORÄJÄHDYS lähti liikkeelle reaktorista jossa:

- Polttoaine on KOKONAAN POISTETTUNA!
- Reaktorista on JOPA painekansi poissa ja säilössä sivurakennuksessa!
- Siitä HUOLIMATTA tulette näkemään miten reaktori lähtee kuin vain YDINPOMMINA VOI! Asian mekanismit Fukushimassa osoittivat miten 100t ydinjätettä kaasuuntuu esteittä kokonaan ilmaan muutamissa MILLISEKUNNEISSA.

Kaasuuntuu totaalisti fissio räjähtäen, vaikka kyse oli 100% alas ajetusta reaktorista. Jonka ydinjätteet olivat olleet jäähdytyksessä Jo viikkojen ajan!
Oho  :o

Suomen ydijätettä kuljettiiin joskus junavaunuilla Ryssälään. Koska ne vaunut olivat kosketuksissa raiteiden kanssa, niin saattavatko raiteen jotenkin fissioitua pienestä tärähdyksestä  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4
Fordin uutta mallistoa  :D


A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: oO Arto Lauri 94. Fukushima No.4
Totanoin mielestäni noita mobiili ydin vehkeitä on kuitenkin käytössä jonkinverran ??? Ennyt varsinaisesti ala aloittajan tietojenkanssa väittelemään, mutta osa näistä mobiili reaktoreista luulisi käyttötarkoituksensatakia kestää äkkinäisiä kiihtyvyyksiä. Siis viittaan erinäisiin sota alus sovelluksiin, siis jos näitä olisi tarkoitus käyttää myös silloin kun rautaa ropisee runkoon. Sitte se jäänsärkiä onhantuo tietysti raskas massaltaan mutta taitaa kuitenkin hiukan tärähdellä työssään. 
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!