Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hei TDK  (Luettu 4859 kertaa)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hei TDK
Mää oon luullut, että toi kuva on ihan normaali kuva prunninevan paalaustyömaalta  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Hei TDK
Voi juma. Pikkusen kolahtanu. Onko toi sun samettinen? Henkilövahinkoja?
Ei mää käsittäny että se noin paha mälli on ollu. Jotenki näytti pikkukuvasa että on vaan lipsautettu kanavaan.... :(

(O)

  • Vieras
Vs: Hei TDK
kuva ihan kuin jostain maatalouskonepurkaamolta, ???

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Hei TDK
Voi juma. Pikkusen kolahtanu. Onko toi sun samettinen? Henkilövahinkoja?
Ei mää käsittäny että se noin paha mälli on ollu. Jotenki näytti pikkukuvasa että on vaan lipsautettu kanavaan.... :(
Oli mun Same.
Heti paikanpäällä kellekkään ei tullu henkilövahinkoja.Mutta ilmeisesti mun selkä ei oikein tykänny,ja se sitte myöhemmin alko oiria.
Moommakummit 30.5-32 saatto olla hengenpitäjät.
Kun tuo kolahti niin hetkenaikaa piti ihan miettiä että missämäoon.

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Hei TDK
ajelin tuosta ohi hetipian ensivasteen tulon jäläkehen ja aattelin kyllä ettei tuolta oo omin jaloon tultu, oli sitä romua siinä läjäs sen verran..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Hei TDK
Ajoitkos sää niinku eteen vai miten tuo on tapahtunu? On kyllä ollu tuuria, tuo ois voinu käydä pahastikki. Mää oon nähny yhen satasen viiatin joka jäi rekan alle muttei se noinpahalta näyttäny. Se oli menny poikki naps kytkinkopasta ja keula lähti rekan mukaan... Ei taida tuo samettinen enää prunninnevaa kiertää? Ja saatto paalaajaki ottaa hiukka kipiää...?

ana111

  • Vieras
Vs: Hei TDK
Hyi helvetti :(
Pikkasen tuurii mukana

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Hei TDK
Tos oli sitte selvitelles tilanne:Rekka ohitti etukäteen ilmoitetulla risteysalueella,keltaisenviivan aikana ja ylinopeudella.Käärijäkuski tuli peräs ja molemmin vilkutettiin.
Piirturikiekot katos ensin,mutta kun poliisit "löysi" ne niin ajoajat oli ylitetty.Kuskilla oli kiire juhannuksen viettoon.
Itte en vaatinu kuskilta mitään koska vahinkoja sattuu,mutta syyttäjä vei sen käräjille koska kyseessä oli törkeä liikenteen vaarantaminen.Ja tuolle rekkakuskille tuli munkin mielestä aika kova tuomio.Se jopa menetti työpaikkansa.
Nuo mun koneet meni kaikki lunastukseen.

Tästä on jo aikaa kun tää tapahtui,vuonna 07. Nyt nää on vain opettavaisia muistoja..

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Hei TDK
Ikävintä noissa rysäyksissä on että mitä tapahtuu osallisten kropalle, maalattua rautaahan saa kaupasta. Kaularanka saa sulateltavakseen melkoisia tällejä ja ne on siitä keljuja juttuja että niiden vaikutukset voivat alkaa tuntua vasta vuosien päästä tapahtuneesta. Uskaltaisin veikata että selän vihoittelukin on niitä peruja.

Mut onni ollut onnettomuudessa, melkoisen hurjannäköistä jälkeä tullut.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Hei TDK
Onneksi ohjaamo jäänyt ehjäksi ja kuski ilmeisesti pysyi siellä.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Hei TDK
Megasarjan vallun koppi on myös hengenvaarallinen. Jos istuin on säädetty ylös ja eteen on kaularanka vaarasssa, kun katto tulee niin lähelle päätä. Pari kertaa ryskähommissa oon lyönyt pään kattoon, jotta on tuntunut että nyt tais mennä niskat nurin. Nyt alkaa muistaa, että jos meinaa heiluttaa, niin penkki ainakin taakse.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65293
Vs: Hei TDK
onko muuten noissa n-valtuissa samaa vikaa?   ite mitä olen koeajannu niin niissä penkki aika lähellä kattoa jos itelle sopiva ja sitten noi pilarit on kanssa aika lähellä nappeineen tahi konsoleineen.          tossa nyyssä mikä itelä on katellu että aika jojona saa kopissa olla että ittiään teloo mutta tossa tilanteessa tuskin paljon muut kuin turvavyö pelastaa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hei TDK
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Hei TDK
Megasarjan vallun koppi on myös hengenvaarallinen. Jos istuin on säädetty ylös ja eteen on kaularanka vaarasssa, kun katto tulee niin lähelle päätä. Pari kertaa ryskähommissa oon lyönyt pään kattoon, jotta on tuntunut että nyt tais mennä niskat nurin. Nyt alkaa muistaa, että jos meinaa heiluttaa, niin penkki ainakin taakse.

Tuo on kieltämäti ihan hyvä huomio. Ittekin olen sitämieltä että se kojelaudan päällä oleva kotelo vois olla enempikin vedetty eteenpäin. Noissa pitää rattia vetää syliinpäin ja penkkiä takaspäin että ajoasento olis sopiva, toki näin ei voi tehdä jos pitää käännellä penkkiä. 180+ sentiselle passelissa asennossaan se ei sovi kääntymään metsäajossa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's