niijja tissilliivimainokset kans. ne aiheuttaa vaaratilanteita ja harkitsemattomia ostopäätöksiä 
Ne onkin tosi vaarallisia, vielä kun samalla mainostetaan saman kuosisia nimettömiä.. Tai malleiksi on otettava transuja.. 
joo ei ollut minulla ransuja mukana, kun joulun alla ajattelin vähän niinko pukkihommia ja menin pokkana tissiliiveistä kaikkitietävänä ostamaan sellaiset.
ihan ekana se myyjäneiti kysyi jotta minkäslaiset ne niinko pitäisi olla. no minä tietty vastasin, jotta sellaiset missä on selän takana sellaiset hakaset joista ne avataan.
no sitä vähän jo hymyilytti ja totesi jotta ai sellaiset. tuntui tietävän sellaisen mallin. sitten tietty väri selvitettiin, mutta vielä tuli paha kysymys. koko. siis minkä kokoiset.
minä siinä ehkä vähän jo punastelin ja se mokoma hymyili melkein ääneen, kun eri kokovaihtoehtoja vertailtiin, mutta mielestäni melkomoisen sopivat löytyi.
se myyjä sanosi vielä niinko vinkkinä, jotta kun seuraavan kerran tulen ostoksille, niin kannattaa kuulemma katsoa se kokomerkintä sieltä liiveistä. se on kuulemma siellä hakasten vieressä olevassa pienessä lapussa.