Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 12.01.15 - klo:07:19Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 12.01.15 - klo:07:16niijja tissilliivimainokset kans. ne aiheuttaa vaaratilanteita ja harkitsemattomia ostopäätöksiä Ne onkin tosi vaarallisia, vielä kun samalla mainostetaan saman kuosisia nimettömiä.. Tai malleiksi on otettava transuja.. joo ei ollut minulla ransuja mukana, kun joulun alla ajattelin vähän niinko pukkihommia ja menin pokkana tissiliiveistä kaikkitietävänä ostamaan sellaiset.ihan ekana se myyjäneiti kysyi jotta minkäslaiset ne niinko pitäisi olla. no minä tietty vastasin, jotta sellaiset missä on selän takana sellaiset hakaset joista ne avataan.no sitä vähän jo hymyilytti ja totesi jotta ai sellaiset. tuntui tietävän sellaisen mallin. sitten tietty väri selvitettiin, mutta vielä tuli paha kysymys. koko. siis minkä kokoiset.minä siinä ehkä vähän jo punastelin ja se mokoma hymyili melkein ääneen, kun eri kokovaihtoehtoja vertailtiin, mutta mielestäni melkomoisen sopivat löytyi.se myyjä sanosi vielä niinko vinkkinä, jotta kun seuraavan kerran tulen ostoksille, niin kannattaa kuulemma katsoa se kokomerkintä sieltä liiveistä. se on kuulemma siellä hakasten vieressä olevassa pienessä lapussa.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 12.01.15 - klo:07:16niijja tissilliivimainokset kans. ne aiheuttaa vaaratilanteita ja harkitsemattomia ostopäätöksiä Ne onkin tosi vaarallisia, vielä kun samalla mainostetaan saman kuosisia nimettömiä.. Tai malleiksi on otettava transuja..
niijja tissilliivimainokset kans. ne aiheuttaa vaaratilanteita ja harkitsemattomia ostopäätöksiä
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 12.01.15 - klo:07:37Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 12.01.15 - klo:07:19Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 12.01.15 - klo:07:16niijja tissilliivimainokset kans. ne aiheuttaa vaaratilanteita ja harkitsemattomia ostopäätöksiä Ne onkin tosi vaarallisia, vielä kun samalla mainostetaan saman kuosisia nimettömiä.. Tai malleiksi on otettava transuja.. joo ei ollut minulla ransuja mukana, kun joulun alla ajattelin vähän niinko pukkihommia ja menin pokkana tissiliiveistä kaikkitietävänä ostamaan sellaiset.ihan ekana se myyjäneiti kysyi jotta minkäslaiset ne niinko pitäisi olla. no minä tietty vastasin, jotta sellaiset missä on selän takana sellaiset hakaset joista ne avataan.no sitä vähän jo hymyilytti ja totesi jotta ai sellaiset. tuntui tietävän sellaisen mallin. sitten tietty väri selvitettiin, mutta vielä tuli paha kysymys. koko. siis minkä kokoiset.minä siinä ehkä vähän jo punastelin ja se mokoma hymyili melkein ääneen, kun eri kokovaihtoehtoja vertailtiin, mutta mielestäni melkomoisen sopivat löytyi.se myyjä sanosi vielä niinko vinkkinä, jotta kun seuraavan kerran tulen ostoksille, niin kannattaa kuulemma katsoa se kokomerkintä sieltä liiveistä. se on kuulemma siellä hakasten vieressä olevassa pienessä lapussa. Ootkos sie ihan pojankossi, kun et noita tiiä. On se tuo ostos niin tarkka, että ei kyllä satu ihan sattumalta.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 12.01.15 - klo:08:48Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 12.01.15 - klo:07:37Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 12.01.15 - klo:07:19Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 12.01.15 - klo:07:16niijja tissilliivimainokset kans. ne aiheuttaa vaaratilanteita ja harkitsemattomia ostopäätöksiä Ne onkin tosi vaarallisia, vielä kun samalla mainostetaan saman kuosisia nimettömiä.. Tai malleiksi on otettava transuja.. joo ei ollut minulla ransuja mukana, kun joulun alla ajattelin vähän niinko pukkihommia ja menin pokkana tissiliiveistä kaikkitietävänä ostamaan sellaiset.ihan ekana se myyjäneiti kysyi jotta minkäslaiset ne niinko pitäisi olla. no minä tietty vastasin, jotta sellaiset missä on selän takana sellaiset hakaset joista ne avataan.no sitä vähän jo hymyilytti ja totesi jotta ai sellaiset. tuntui tietävän sellaisen mallin. sitten tietty väri selvitettiin, mutta vielä tuli paha kysymys. koko. siis minkä kokoiset.minä siinä ehkä vähän jo punastelin ja se mokoma hymyili melkein ääneen, kun eri kokovaihtoehtoja vertailtiin, mutta mielestäni melkomoisen sopivat löytyi.se myyjä sanosi vielä niinko vinkkinä, jotta kun seuraavan kerran tulen ostoksille, niin kannattaa kuulemma katsoa se kokomerkintä sieltä liiveistä. se on kuulemma siellä hakasten vieressä olevassa pienessä lapussa. Ootkos sie ihan pojankossi, kun et noita tiiä. On se tuo ostos niin tarkka, että ei kyllä satu ihan sattumalta. Mutta oppia ikä kaikki.. Hyvä se on joskus aloittaa..
peerskeles. sepe luulee, jotta minä ensimmäistä kertaa vaimolle asusteita ostamassa.minä kun olen jo melko haka noissa asioissa. kerrankin kun oltiin jyväskylään ralliin lähdössä, niin minäpä lampsin kauppaan ja ostaa hurautin vaimolle kolomenkymmenenseihtemän numeron kontiot.
Ala-Pertti liivikaupassa:- Vaimolle rintaliivit ostaisin.- Minkä kokoiset?- 56.- Anteeksi nyt herra, mutta ei sen kokoisia ole olemassakaan.- Varmasti on. Lähtiessä karvahatulla mittasin.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 12.01.15 - klo:19:16Ala-Pertti liivikaupassa:- Vaimolle rintaliivit ostaisin.- Minkä kokoiset?- 56.- Anteeksi nyt herra, mutta ei sen kokoisia ole olemassakaan.- Varmasti on. Lähtiessä karvahatulla mittasin. nojoo. myönnettäköön, jotta kaivinkoneeseen on helpompi ostaa pakettina perusketjut, vetokehät ja laput, kuin vaimoväelle liivit, mutta molempia on ostettu ja ketjut oli kerralla sopivat
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015011219008248_uu.shtml Kyllä se siitä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1421026563348.html
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 12.01.15 - klo:07:19Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 12.01.15 - klo:07:16niijja tissilliivimainokset kans. ne aiheuttaa vaaratilanteita ja harkitsemattomia ostopäätöksiä Ne onkin tosi vaarallisia, vielä kun samalla mainostetaan saman kuosisia nimettömiä.. Tai malleiksi on otettava transuja.. Ennen oli kaikki toisin. Oli pelkkä Anttilan kuvasto.