Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe R150 Jontikan vetovarsi pääs irti  (Luettu 16082 kertaa)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
Traktoreissa ei polttoaineputket katkeile on suunnittelu paikallaan,vai itekö taas toheluuksissasi vääntelit niitä :P
Kyyl ne per****t katkeilee tai ainakin alkaa vuotaan. Siis ainakin velmuteissa ja jörniksissä.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

(O)

  • Vieras
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
valumöti ei ole traktori se valmetti isolla V eellä

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
valumöti ei ole traktori se valmetti isolla V eellä
Känä on nyt tänä iltana (O) !
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

(O)

  • Vieras
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
äläs papparainen hermostu siitä kun sekoilet jutuissasi

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
No näkeehän tuon nyt nainenkin että miten tuo voi kestää kun tuentaa ei ole toisessa päässä ollenkaan.
Tahtoo tappeja mennä joskus vaikka on tuenta kummallakin sivulla,
tosin kuljettajan huolimattomuuden takia,ajetaan kiinteään esteeseen kovalla vauhdilla,tai vedetään vetovarrella jotakin raskasta niin että vetovarren pallopesät venyy soikeaksi,senkin ihmeen olen nähnyt,erään hurjan tarktorissa. ;D



mikä siinä on ihmeellistä jos tappi ei ole päistään tuettu. ei niitä ole pillarissakaan puskulevyn aisojen tyvitappia pönkätty, siinä se vaan töröttää. samoin kuin kuorma-auton napa. se on vain toisesta päästään kiinni. ja koiranhäntä, myös vain toisesta päästä ;D
Silläpä tuo ei kestäkkään jos siitä on puhe vai mistä ?
Onhan tuo selvästi 60 luvun tekniikkaa kuten varjo 79 osuvasti pohti.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/1509074_10203308380086906_3452217725270354300_n.jpg?oh=abb5c583fb955b2f714d2c087e9148a9&oe=553A1D01&__gda__=1426494902_1685e68ad5ea1b78a925eb54267615f8

60 luvun tekniikka varmasti  ;)
Nii se on...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7147
  • karkki vai keppana?
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
Traktoreissa ei polttoaineputket katkeile on suunnittelu paikallaan,vai itekö taas toheluuksissasi vääntelit niitä :P
Sikäli oikeassa olet, että tarkoittanee letkuja SAS. Valmetissa oli metalli kudosletkuja, ne rupeaa jossain vaiheessa vuotamaan, Jörniksessä kangaspäällysteisiä, sama vika.
pessimisti ei pety!

bullman

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 136
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
Mielipide sas:sin agronetissä kirjottelun peruspilareista:
-Hauku TOISEN traktori, mikäli ei ole samanlainen kuin SAS:silla
-Hauku MUUT kuskit, jotka ei ole yhtä hyviä ja taitavia kuin SAS
-Kehu omaa toimintaa, kjuinka paljon parempaa se on, mutta ei kuitenkaan vastaa suoraan kysymykseen, mikäli kysymys on niin vaikea että siihen ei pysty vastaamaan muuten kuin omasta mielipiteistä periksi antaen ;D
Mut ei SAS tehä riitaa mielipiteestäni, tämä antaa vaan palstalle mielenkiintoa (paitsi tuo vaikeisiin kysymyksiin vastaamattomuus on rasittavaa, sillä se ei vie eteenpäin)

roadman

  • Vieras
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
Mielipide sas:sin agronetissä kirjottelun peruspilareista:
-Hauku TOISEN traktori, mikäli ei ole samanlainen kuin SAS:silla
-Hauku MUUT kuskit, jotka ei ole yhtä hyviä ja taitavia kuin SAS
-Kehu omaa toimintaa, kjuinka paljon parempaa se on, mutta ei kuitenkaan vastaa suoraan kysymykseen, mikäli kysymys on niin vaikea että siihen ei pysty vastaamaan muuten kuin omasta mielipiteistä periksi antaen ;D
Mut ei SAS tehä riitaa mielipiteestäni, tämä antaa vaan palstalle mielenkiintoa (paitsi tuo vaikeisiin kysymyksiin vastaamattomuus on rasittavaa, sillä se ei vie eteenpäin)

SAS elää edelleen valmetin 80 luvun mantraa.
Hauku toisten merkit ensin ja kehu omaasi sen jälkeen.
Mutta ei ne omat värkit parane toisten vehkeitä haukkumalla.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
Mielipide sas:sin agronetissä kirjottelun peruspilareista:
-Hauku TOISEN traktori, mikäli ei ole samanlainen kuin SAS:silla
-Hauku MUUT kuskit, jotka ei ole yhtä hyviä ja taitavia kuin SAS
-Kehu omaa toimintaa, kjuinka paljon parempaa se on, mutta ei kuitenkaan vastaa suoraan kysymykseen, mikäli kysymys on niin vaikea että siihen ei pysty vastaamaan muuten kuin omasta mielipiteistä periksi antaen ;D
Mut ei SAS tehä riitaa mielipiteestäni, tämä antaa vaan palstalle mielenkiintoa (paitsi tuo vaikeisiin kysymyksiin vastaamattomuus on rasittavaa, sillä se ei vie eteenpäin)

SAS elää edelleen valmetin 80 luvun mantraa.
Hauku toisten merkit ensin ja kehu omaasi sen jälkeen.
Mutta ei ne omat värkit parane toisten vehkeitä haukkumalla.

Joo. Hyvät koneet myy itse itsensä ja aina ensin toisen koneet haukkuva myyjä, pelaa kyllä minun silmissä itsensä ulos.Tahtoo olla et omassa tuotteessa ei siinä vaiheessa paljo ole hyvää sanottavaa :D
Nii se on...

führer

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 63
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
Toivotan voimia ja jaksamista via dolorosallenne jota joudutte JD:n kanssa taistelemaan. :-[

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
Mielipide sas:sin agronetissä kirjottelun peruspilareista:
-Hauku TOISEN traktori, mikäli ei ole samanlainen kuin SAS:silla
-Hauku MUUT kuskit, jotka ei ole yhtä hyviä ja taitavia kuin SAS
-Kehu omaa toimintaa, kjuinka paljon parempaa se on, mutta ei kuitenkaan vastaa suoraan kysymykseen, mikäli kysymys on niin vaikea että siihen ei pysty vastaamaan muuten kuin omasta mielipiteistä periksi antaen ;D
Mut ei SAS tehä riitaa mielipiteestäni, tämä antaa vaan palstalle mielenkiintoa (paitsi tuo vaikeisiin kysymyksiin vastaamattomuus on rasittavaa, sillä se ei vie eteenpäin)
Olen myös moittinut Valtraa useasti ,mutta ei kuuleviin korviin.
UK Rantala aikoinaan sano että 95 % vioista on kuljettajan virheistä johtuvia tai huollon laiminlyöntiä,luonnollista kulumista ja aika hyvin se pitää paikkansa .Kysykää vaan vaikeitakin kysymyksiä ja rohkeasti. ;D

Viimeksi muokattu: 20.01.15 - klo:14:15 kirjoittanut SAS

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
UK Rantala aikoinaan sano että 95 % vioista on kuljettajan virheistä johtuvia tai huollon laiminlyöntiä ja aika hyvin se pitää paikkansa .

No nythän alettiin puhua jo tekijämiehistä.

Tämmösiä kun saisi kloonattua ja pistettyä jakoon joka maakuntaan pari.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: R150 Jontikan vetovarsi pääs irti
UK Rantala aikoinaan sano että 95 % vioista on kuljettajan virheistä johtuvia tai huollon laiminlyöntiä ja aika hyvin se pitää paikkansa .

No nythän alettiin puhua jo tekijämiehistä.

Tämmösiä kun saisi kloonattua ja pistettyä jakoon joka maakuntaan pari.
Korjasin tuohon alkuperäiseen .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !