Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lant roover  (Luettu 5250 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Lant roover
just!   kene eukko se sanoikaan autoa rumaksi?   ei taila olla katsetta uhrannu näille nykyautoille hetkeen!   kyllä nykyään osataan tehä sitten niin norsunpaskannäkösiä kotteroita että oksettaa liikenteessä!

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Lant roover
Naapurillani tuollainen kulkupeli vm. 1999, taisi maksaa siitä 4-5000 euroa eli jälleenmynntiarvo kertoo jotain. Kardaanin tukilaakeri nyt on mennyt kaksi kertaa, kotimaassa tuo olematon osa maksaa noi 180 euroa. Katsoin hänelle saman osan brittiläisestä nettikaupasta, tarvikseosa  taisi olla kolmekymppiä ja alkuperäinen kahdenkymppiä. Eli osat täällä Suomessa maksavat maltaita. Toinen vika tuossa autossa oli nyt, että meinasi moottori pudota maantielle.  Aivan ihmeelinen rakenne, on moottori kiinnitetty altapäin paikalleen ja kun pultit löystyvät, niin moottori alkaa vajota ja aikansa kun se roikkuu, menevät kierteet.
Että sellainen Prennium-auto Land Rover on, en kyllä itse siihen koskisi pitkällä tikullakaan. 8)

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Lant roover
Moottorin kiinnitykset nyt on helppo tarkistaa verrattuna vaikka VAG:n surullisenkuuluisaan dsg lootaan. Eikö nuo diudit, klonkswagenit ja skeidat ole "premium" autoja ja silti ei yhtä lootaa saada kestämään. Puhumattakaan sitten sisätilan irtoavista ja natisevista muoveista.  >:(

Land Rover vain vaatii tietynlaista omistautumista, kuten mikä tahansa muukin oikea auto. Jos haluat auton joka pelaa, osta uusi micra ja takuun loputtua vaihda taas uuteen.

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Vs: Lant roover
Niin mä vähän ajattelinkin,että helpommalla pääsee kun laittaa noita yleisempiä merkkejä ;D

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Lant roover
Helpoimmalla pääsee, kun ostaa auton jossa ei ole mitään laittamista.

brotofobia

  • Vieras
Vs: Lant roover
Kyllä noilla pääsee, vaikkei ihan samalla tapaa kuin isoilla Lantikoilla. Laiskan puoleisiakin ovat, mutta kun laittaa 2L dieselin ja lastun, ollaan vielä maltillisissa tehoissa litroihin nähden ja luonne muuttuu. Itse laittaisin tuommoisen, jos olisi kapitaalia (+eukko sanoi, että on ruma  ;D).

Oon kans lukenu, että vaatii tietynlaista omistautumista. Ja osat briteistä tilattuna paljon halvempia kuin suomesta ostamalla.

Vasta vuodesta 2001 se on 320d:n BMW:n M47 CR moottori siellä friikun keulalla, näin olen ymmärtänyt, aikasemmat on jotain muuta. Tuo bemarin kone on hyvä.

Tiimo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 603
Vs: Lant roover
Hiukan hulluna kylilä pitivät kun ekan Lantikan ostin (taitavat pitää vieläkin).
Autot on pelanneet sen verran hyvin kuin autot yleensä. Ainahan niissäjotain pikku laittoa on. Nyt on talossa 2 Lantikkaa. N.300000 ajettu työauto ja 80000 ajettu "pyhä auto". Osat on todella halpoja kun tilaa suoraa Englannista. Alv-tunneksella saa ostaa verottomana.
Esim omaan työautoom jarrupalat ja levyt eteen ja taakse yht. 104£ + toimituskulut 16£. perillä kotiovella 5 päivässä.

Sandels

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 435
  • Ilima aekojaan Iisalamesta
Vs: Lant roover
Tuossa 1,8 moottorissa on tosiaan tyyppivika. Iteltä on mennyt kylläkin se isompi bensakone. Purkaamoilta englannista saa moottoreita ja vaihdelaatikoita ja netistä muut tarvittavat osat.. Merkkihuoltoja on noille Lantikoille tosi harvassa, mutta nuo nyt pystyy huoltamaan mikä korjaamo tahansa.

Loistava talviauto, mutta tuolla moottorilla ei kannata kuskinkaan olla hätäinen, auto ei sitä nimittäin ole. Takaikkunan rakenne ei sovellu Suomen talveen, mutta toisaalta kontti on niin pieni, ettei sitä edes tarvitse :P