Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Noukinvaunun säilöntäainesäiliö/automaattiteroitus  (Luettu 5152 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Jos kuormaan menee 70-80 litraa happoa.  Ihme porukkaa jos ostaa kalliin noukinvaunu. 2000€ happo säiliöö ei raaski ostaa.
Itse kysyin rengiltä haluaako se 2000€ käteen ylimääräistä ja käytetään 200litran tynnyreitä vai laitetaanko rahat tuohon säiliöön. Se hetken laski ja sanoi että ehkä 2h menee vuodessa tynnyrin vaihtoihin ja ei se isokaan säiliö itekseen täyty. Otti siis tuon rahan. Renki siis pääasiassa noukkaria ajaa kun itse lypsyllä. Seuraava sanoo että osta lypsyrobotti. Ja kohta huomataan että miksi tehdä töitä kun sossukin elättää.
Maksatko tuon 2 tonnia rengille nyt sitten joka vuosi ?

Kerran vaan maksoin. Sukulais mies ja joka vuosi ollut ratissa ja aiko olla jatkossakin
No sitten et hävinnyt kuin 2 tonnia
Mielestäni mä en hävinnyt mitään mutta renki tietty vähän voitti. Mutta pitää sitä ihmisten joskus vähän saada bonusta hyvin tehdyistä hommista niin ei tarvi lapsille pelkkää näkkäriä syöttää. Mun mielestä tuo 3000€mitä tuo säiliö maksaa on helvetin paljon. Aivan liikaa maksaa nykyisin kaikki. Massikan vetokoukun vaijerista pyysi varaosa tiskillä yli 300€ Mä sanoin että pidä vaijeris ja marssin vanhan vaijerin kans motonettiin ja ostin tarvikkeet uuteen vaijeriin, kustannusta alle 20€ töitä ehkä yksi tunti. Joku sanoo että pihi mies. Myönnän niin olenkin.
Sä oot oikeasti hieno mies  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.