Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paskaa ropeliin vol 1.o2  (Luettu 33448 kertaa)

antti-x

  • Vieras
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
((Tämän asian käsittelyssä olen ehkä morkannut turhaan juustopottia, eli mikäli firmalla toivottavasti on vientiaikeita/innovaatioita tarjolla eikä pelkkä kopiointi mielessä kun tuotantoa lisätään, myönnän että se oli asiatonta). Aiemminkin olen juustoporttia kehunut, kuulin vasta hiljattain että sekin on valiota vastaan ollut oikeudessa mikä hiukan harmitti.)

Kukaan ei ole ollut Valiota vastaan, ei Arla eikä kukaan muu. Nämä muut toimijat ovat hintasodan uhreja ja hakevat oikeutta sekä mahdollisia korvauksia niinkuin asiaan kuuluu.

Apemiehelle onnittelut sitkeästä ja menestyksekkäästä yrittämisestä. :) Älkää nyt syyttäkö häntä valehtelijaksi ja loikkariksi, tässä viime viikkojen aikana on varmasti Valion tulevaisuuden näkymät heikentyneet merkittävästi ja sitä asiaa hän ei varmaan haastattelu hetkellä tietänyt. Se vaan on nähty että toisilta onnistuu isommankin yrityksen johtaminen ja osalla taas lantakolan varsi on oikea työväline maitotilalla.

Tuntuu kummalliselta jos ei hyväksytä reilua markkinoiden tuomaan kilpailua tuottajista, vaan pyritään jämähtämään nykytilanteeseen keinoina uhkailu ja kiristys!

Kuka on uhkaillut tai kiristänyt?

Ja Arla aloitti hintasodan ja nyt se on sen uhri ja Valion pitää korvata?  :o :o :o


Ja kolmanneksi kaikki pienet meijerit tuntuvat nyt hankkivan tuottajia mahdollisimman paljon. Kertooko tämä siitä että ne ovat tyytyväisä nykyiseen markkinaosuuteensa ja haluavat että kaikki on kuten ennenkin ja eletään konsensushengessä?

Vai kertooko se siitä että ne kaikki oikein haluavat kilpailla markkinaosuuksista ja ainoastaan Valio on pahis silloin kun tekee samaa tai yrittää edes pitää kiinni senhetkisestä osuudesta?

Joka ikinen näistä meijerisektorin toimijosta puukottaa aina selkään kuin tilaisuuden saa, ei todellakaan ole mitään konsensusta vaikka välilä jotkut ehkä tekevät yhteistyötä. Yksityisyrittäjät ovat sen suhteen kaikkein häikäilemättömimpiä koska heillä on omat isot rahat kyseessä.

Viimeksi muokattu: 07.12.14 - klo:00:14 kirjoittanut antti-x

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Hmm. Olisko tässä todella takana jotain sellaista, mikä ei ole välttämättä vielä kaikille auennut. Panokset on kuiten sen verran kovat. ???
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Maanviljelyssexpertti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 221
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
((Tämän asian käsittelyssä olen ehkä morkannut turhaan juustopottia, eli mikäli firmalla toivottavasti on vientiaikeita/innovaatioita tarjolla eikä pelkkä kopiointi mielessä kun tuotantoa lisätään, myönnän että se oli asiatonta). Aiemminkin olen juustoporttia kehunut, kuulin vasta hiljattain että sekin on valiota vastaan ollut oikeudessa mikä hiukan harmitti.)

Kukaan ei ole ollut Valiota vastaan, ei Arla eikä kukaan muu. Nämä muut toimijat ovat hintasodan uhreja ja hakevat oikeutta sekä mahdollisia korvauksia niinkuin asiaan kuuluu.

Apemiehelle onnittelut sitkeästä ja menestyksekkäästä yrittämisestä. :) Älkää nyt syyttäkö häntä valehtelijaksi ja loikkariksi, tässä viime viikkojen aikana on varmasti Valion tulevaisuuden näkymät heikentyneet merkittävästi ja sitä asiaa hän ei varmaan haastattelu hetkellä tietänyt. Se vaan on nähty että toisilta onnistuu isommankin yrityksen johtaminen ja osalla taas lantakolan varsi on oikea työväline maitotilalla.

Tuntuu kummalliselta jos ei hyväksytä reilua markkinoiden tuomaan kilpailua tuottajista, vaan pyritään jämähtämään nykytilanteeseen keinoina uhkailu ja kiristys!

Kuka on uhkaillut tai kiristänyt?

Ja Arla aloitti hintasodan ja nyt se on sen uhri ja Valion pitää korvata?  :o :o :o


Ja kolmanneksi kaikki pienet meijerit tuntuvat nyt hankkivan tuottajia mahdollisimman paljon. Kertooko tämä siitä että ne ovat tyytyväisä nykyiseen markkinaosuuteensa ja haluavat että kaikki on kuten ennenkin ja eletään konsensushengessä?

Vai kertooko se siitä että ne kaikki oikein haluavat kilpailla markkinaosuuksista ja ainoastaan Valio on pahis silloin kun tekee samaa tai yrittää edes pitää kiinni senhetkisestä osuudesta?

Joka ikinen näistä meijerisektorin toimijosta puukottaa aina selkään kuin tilaisuuden saa, ei todellakaan ole mitään konsensusta vaikka välilä jotkut ehkä tekevät yhteistyötä. Yksityisyrittäjät ovat sen suhteen kaikkein häikäilemättömimpiä koska heillä on omat isot rahat kyseessä.

Ai että Arlako sitä maidon hintaa polkikin ja myi alle tuotantakustannuksien. Tais olla Arlalla raaka-aine pula ja uhkaili sekä toteuttikin tuontia pienessä määriin, se kato kun tätäkin keskustelua lukee niin ei se meijerin vaihtaminen vaan ole niin helppoa ja sitä kautta saada sitä raaka-ainetta.

Uhkailusta ja kiristämisestä sen verran, kun tätä keskustelua lukee niin teikäläisen ja Ojalan uhoamista niin ei voi saada muuta käsitystä.

Lueppa valion historiaa vähäsen, mitä varten se yritys on perustettu... niin jospa sitten alkais valjeta käsitys että kuka täällä markkinoita valtaa polkumyynnillä.

antti-x

  • Vieras
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
((Tämän asian käsittelyssä olen ehkä morkannut turhaan juustopottia, eli mikäli firmalla toivottavasti on vientiaikeita/innovaatioita tarjolla eikä pelkkä kopiointi mielessä kun tuotantoa lisätään, myönnän että se oli asiatonta). Aiemminkin olen juustoporttia kehunut, kuulin vasta hiljattain että sekin on valiota vastaan ollut oikeudessa mikä hiukan harmitti.)

Kukaan ei ole ollut Valiota vastaan, ei Arla eikä kukaan muu. Nämä muut toimijat ovat hintasodan uhreja ja hakevat oikeutta sekä mahdollisia korvauksia niinkuin asiaan kuuluu.

Apemiehelle onnittelut sitkeästä ja menestyksekkäästä yrittämisestä. :) Älkää nyt syyttäkö häntä valehtelijaksi ja loikkariksi, tässä viime viikkojen aikana on varmasti Valion tulevaisuuden näkymät heikentyneet merkittävästi ja sitä asiaa hän ei varmaan haastattelu hetkellä tietänyt. Se vaan on nähty että toisilta onnistuu isommankin yrityksen johtaminen ja osalla taas lantakolan varsi on oikea työväline maitotilalla.

Tuntuu kummalliselta jos ei hyväksytä reilua markkinoiden tuomaan kilpailua tuottajista, vaan pyritään jämähtämään nykytilanteeseen keinoina uhkailu ja kiristys!

Kuka on uhkaillut tai kiristänyt?

Ja Arla aloitti hintasodan ja nyt se on sen uhri ja Valion pitää korvata?  :o :o :o


Ja kolmanneksi kaikki pienet meijerit tuntuvat nyt hankkivan tuottajia mahdollisimman paljon. Kertooko tämä siitä että ne ovat tyytyväisä nykyiseen markkinaosuuteensa ja haluavat että kaikki on kuten ennenkin ja eletään konsensushengessä?

Vai kertooko se siitä että ne kaikki oikein haluavat kilpailla markkinaosuuksista ja ainoastaan Valio on pahis silloin kun tekee samaa tai yrittää edes pitää kiinni senhetkisestä osuudesta?

Joka ikinen näistä meijerisektorin toimijosta puukottaa aina selkään kuin tilaisuuden saa, ei todellakaan ole mitään konsensusta vaikka välilä jotkut ehkä tekevät yhteistyötä. Yksityisyrittäjät ovat sen suhteen kaikkein häikäilemättömimpiä koska heillä on omat isot rahat kyseessä.

Ai että Arlako sitä maidon hintaa polkikin ja myi alle tuotantakustannuksien. Tais olla Arlalla raaka-aine pula ja uhkaili sekä toteuttikin tuontia pienessä määriin, se kato kun tätäkin keskustelua lukee niin ei se meijerin vaihtaminen vaan ole niin helppoa ja sitä kautta saada sitä raaka-ainetta.

Uhkailusta ja kiristämisestä sen verran, kun tätä keskustelua lukee niin teikäläisen ja Ojalan uhoamista niin ei voi saada muuta käsitystä.

Lueppa valion historiaa vähäsen, mitä varten se yritys on perustettu... niin jospa sitten alkais valjeta käsitys että kuka täällä markkinoita valtaa polkumyynnillä.

Arla myy koko ajan esim. maitojauhetta alle tuotantokustannuksen, pitäisikö haastaa oikeuteen? Ja samoin tekee valio, haastetaanko se kanssa taas? Valiohan olisi tehnyt vielä enemmän tappiota tuottamalla perusmaidon sijaan vain jauhetta joten päätti tiukalla hintakilpailulla yrittää pitää kiinni markkinaosuudesta. Ei loppupeleissä auttanut koska viranomaiset eivät ymmärrä että Valio ei voi jättää maitoa ostamatta tuottajilta.

Mutta joka tapauksessa Valion markkinaosuus on laskenut about kaikissa tuotteissa vuodesta 2010 niin kaiketi kaikki muut valtaavat markkinoita polkumyynnillä? Vai onko muiden tuotteet jossain tuoteryhmässä kalliimpia ja silti myynti kasvaa?

Ja voisit oikeasti kertoa missä viestissä olen uhkaillut tai kiristänyt, ne löytyvät täältä kaikki ja itse en muista niin tehneeni. :)

Viimeksi muokattu: 07.12.14 - klo:00:41 kirjoittanut antti-x

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Antti on vähän narsisti, niin olen minäkin, mutta mä annan joskus periksikin kun olen väärässä  ;)  :-X

Tässä tapauksessa voin antaa tämän kerran periksi silloinkin kun olen oikeassa. :) Tässä tapauksessa ei ole esitety mitään todisteita siitä että olisin mitenkään väärässä, paitsi se että monet ovat eri mieltä. Se että monet ovat eri mieltä, on todiste sekä jumalan olemassaoloa että evoluutiota vastaan. Eli ei ole todiste ollenkaan mistään muusta kuin siitä että ihmisillä on mielipiteitä. Enkä häpeä olla yleistä mielipidettä vastaan aina välillä.

(Tämän asian käsittelyssä olen ehkä morkannut turhaan juustopottia, eli mikäli firmalla toivottavasti on vientiaikeita/innovaatioita tarjolla eikä pelkkä kopiointi mielessä kun tuotantoa lisätään, myönnän että se oli asiatonta). Aiemminkin olen juustoporttia kehunut, kuulin vasta hiljattain että sekin on valiota vastaan ollut oikeudessa mikä hiukan harmitti.

Mitä tulee narsismiin, niin siitä oli taannoin uutisissa hyvä ohje että miten tietää on joku narsisti. Kysyy että "oletko narsisti?" Narisistit eivät häpeä narsismia. Minulla on ihmisiä joiden puolesta voisin kuolla, joten ehkä en sovi profiiliin.
Minullakin on ihmisiä joiden puolesta voisin kuolla, mutta olen silti vähän narsisti  :'(
" Tässä tapauksessa ei ole esitety mitään todisteita siitä että olisin mitenkään väärässä, paitsi se että monet ovat eri mieltä. Se että monet ovat eri mieltä, on todiste sekä jumalan olemassaoloa että evoluutiota vastaan. Eli ei ole todiste ollenkaan mistään muusta kuin siitä että ihmisillä on mielipiteitä. Enkä häpeä olla yleistä mielipidettä vastaan aina välillä."
Juu antti on aina oikeassa, jumala korkeintaan on olemassa ja jos anttia vastustaa on evoluutiota vastaan  ::)

antti-x

  • Vieras
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Antti on vähän narsisti, niin olen minäkin, mutta mä annan joskus periksikin kun olen väärässä  ;)  :-X

Tässä tapauksessa voin antaa tämän kerran periksi silloinkin kun olen oikeassa. :) Tässä tapauksessa ei ole esitety mitään todisteita siitä että olisin mitenkään väärässä, paitsi se että monet ovat eri mieltä. Se että monet ovat eri mieltä, on todiste sekä jumalan olemassaoloa että evoluutiota vastaan. Eli ei ole todiste ollenkaan mistään muusta kuin siitä että ihmisillä on mielipiteitä. Enkä häpeä olla yleistä mielipidettä vastaan aina välillä.

(Tämän asian käsittelyssä olen ehkä morkannut turhaan juustopottia, eli mikäli firmalla toivottavasti on vientiaikeita/innovaatioita tarjolla eikä pelkkä kopiointi mielessä kun tuotantoa lisätään, myönnän että se oli asiatonta). Aiemminkin olen juustoporttia kehunut, kuulin vasta hiljattain että sekin on valiota vastaan ollut oikeudessa mikä hiukan harmitti.

Mitä tulee narsismiin, niin siitä oli taannoin uutisissa hyvä ohje että miten tietää on joku narsisti. Kysyy että "oletko narsisti?" Narisistit eivät häpeä narsismia. Minulla on ihmisiä joiden puolesta voisin kuolla, joten ehkä en sovi profiiliin.
Minullakin on ihmisiä joiden puolesta voisin kuolla, mutta olen silti vähän narsisti  :'(
" Tässä tapauksessa ei ole esitety mitään todisteita siitä että olisin mitenkään väärässä, paitsi se että monet ovat eri mieltä. Se että monet ovat eri mieltä, on todiste sekä jumalan olemassaoloa että evoluutiota vastaan. Eli ei ole todiste ollenkaan mistään muusta kuin siitä että ihmisillä on mielipiteitä. Enkä häpeä olla yleistä mielipidettä vastaan aina välillä."
Juu antti on aina oikeassa, jumala korkeintaan on olemassa ja jos anttia vastustaa on evoluutiota vastaan  ::)

Voisit sinä sitten edes kertoa missä olen tällä kertaa väärässä ja millä perusteella kun narsistina erityisen paljon nautit oikeassa olemisesta? :)   (siis pidän minä itseäni ihan nokkelana vaikka välillä en ole, mutta narsismi on sairaalloista itserakkautta, ei tervettä tai välillä hiukan yli menevää itserakkautta ;) )

Ja noin esimerkkinä eläinten hoitoon liittyvissä asioissa olen turhan usein ainakin väärässä (antibioottia turhaan tai liian myöhään, kalsiumbolus unohtuu, ei viitsi kuivittaa poikimakarsinaa kun pitäisi jne. ) :(

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Narsisti on vähän kuin harmaa talous, se "ottaa aina enemmän kuin antaa"  :P

Tämä keskustelu on hyvin mielenkiintoinen. Ei niinkään sisällöltään, vaan kokonaisuutena. Tässähän "eturivin tilalliset" väittelevät keskenään periaatteista ja tulevaisuudenkuvista... jokainen tuntuu pääsevän ihan omaan vastaukseensa ja totuuteensa. Vaikka kaikilla on sama tavoite, niin minkäänlaista sopua kulkusuunnasta ei tunnu vaan löytyvän  :D

Ihan kuin Suomen hallitus pienoiskoossa  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

antti-x

  • Vieras
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Narsisti on vähän kuin harmaa talous, se "ottaa aina enemmän kuin antaa"  :P

Tämä keskustelu on hyvin mielenkiintoinen. Ei niinkään sisällöltään, vaan kokonaisuutena. Tässähän "eturivin tilalliset" väittelevät keskenään periaatteista ja tulevaisuudenkuvista... jokainen tuntuu pääsevän ihan omaan vastaukseensa ja totuuteensa. Vaikka kaikilla on sama tavoite, niin minkäänlaista sopua kulkusuunnasta ei tunnu vaan löytyvän  :D

Ihan kuin Suomen hallitus pienoiskoossa  ;D

Se pitää sanoa että vaikka vähän kopioijina pieniä meijereitä pidänkin niin silti hyvä että ne haalivat ne lisälitransa lähinnä hankkimalla valion tuottajia riveihinsä eivätkä sillä että vahvasti promoaisivat laajentamisen ihanuutta nykyisille tuottajilleen. Se lisämaito olisi meinaan kaksinkertainen riesa. Tässä suhteessa jotkut Valiolaiset osuuskunnat ovat aika vahvasti ampumassa omaan jalkaan...  >:(

Toivotaan että pieniltä löytyy kykyä maidon vientiinkin, mielestäni valio voisi tehdä sellaisen tarjouksen että vientiin menevää maitoa myydään jatkojalostukseen omakustannushinnalla ihan niin paljon kuin joku ostaa haluaa. Vaikka menisi ruotsiin kilpailemaan valion kanssa. Tämä tekisi rohkeat vienti-investoinnit ehkä turvallisemmaksi joillekin.

Rami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 637
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Narsisti on vähän kuin harmaa talous, se "ottaa aina enemmän kuin antaa"  :P

Tämä keskustelu on hyvin mielenkiintoinen. Ei niinkään sisällöltään, vaan kokonaisuutena. Tässähän "eturivin tilalliset" väittelevät keskenään periaatteista ja tulevaisuudenkuvista... jokainen tuntuu pääsevän ihan omaan vastaukseensa ja totuuteensa. Vaikka kaikilla on sama tavoite, niin minkäänlaista sopua kulkusuunnasta ei tunnu vaan löytyvän  :D

Ihan kuin Suomen hallitus pienoiskoossa  ;D

Tässä oli kyllä hyvä kiteytys. Siihen lisäisin että suhteellisen avoimessa markkinataloudessa molempien, sekä Suomen ja maidontuotannon tilanteen markkinat korjaavat aikanaan, ellei toimijat itse löydä oikeaa kulkusuuntaa.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Narsisti on vähän kuin harmaa talous, se "ottaa aina enemmän kuin antaa"  :P

Tämä keskustelu on hyvin mielenkiintoinen. Ei niinkään sisällöltään, vaan kokonaisuutena. Tässähän "eturivin tilalliset" väittelevät keskenään periaatteista ja tulevaisuudenkuvista... jokainen tuntuu pääsevän ihan omaan vastaukseensa ja totuuteensa. Vaikka kaikilla on sama tavoite, niin minkäänlaista sopua kulkusuunnasta ei tunnu vaan löytyvän  :D

Ihan kuin Suomen hallitus pienoiskoossa  ;D

Tässä oli kyllä hyvä kiteytys. Siihen lisäisin että suhteellisen avoimessa markkinataloudessa molempien, sekä Suomen ja maidontuotannon tilanteen markkinat korjaavat aikanaan, ellei toimijat itse löydä oikeaa kulkusuuntaa.
Nii, osa menee hinnan perässä, sitten jollekin voi olla merkki, tai kotimaisuus. Kyllä suomalaiselle tuotannolle varmaan aina jokin paikka on. Kilpailun koventuessa vaan nykyinen malli ei mahda toimia.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Tässä nyt riidellään idealismin ja bisneksen välillä. On valtava sääli että nuo vaan eivät nykyaikana kohtaa  :(

Oman idealisminsa myymistä kutsutaan rumemmin "itsensä *****amiseksi"... se aiheuttaa ihmismieleen synkkyyttä ja tekee meistä kaikista katkeria vanhoja ukkoja. Kovassa bisneksessä pärjää parhaiten kovuudella, mutta tekeekö se kenestäkään onnellista  ???

Olisiko lopullinen ratkaisu se, että kaikki yritysmaailman päätökset tehtäisiin vain matemaattisin perustein, ilman mitään tunteilua..
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
yritysmaailman päätöksiä ei voi matikalla perustella.. Tulokset ja onnistuminen voidaan jälkikäteen mitata,  mutta niihin johtavia päätöksiä ei..klassinen esimerkki on general motors, joka toistuvasti arvioi pikkuautojen tuotantoonryhtymistä roi-laskelmilla ja joka kerta päätti laskelmien perustella olla siihen ryhtymättä. Japanilaiset kiittivät...
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
yritysmaailman päätöksiä ei voi matikalla perustella.. Tulokset ja onnistuminen voidaan jälkikäteen mitata,  mutta niihin johtavia päätöksiä ei..klassinen esimerkki on general motors, joka toistuvasti arvioi pikkuautojen tuotantoonryhtymistä roi-laskelmilla ja joka kerta päätti laskelmien perustella olla siihen ryhtymättä. Japanilaiset kiittivät...
Ei tuosta voi mitään päätellä, paitsi että susikoira Roilla on huono matikkapää
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

antti-x

  • Vieras
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Ja jos ajatellaan että viljelijät tekisivät yritystoimintaan liittyvät päätöksensä loogisesti ja parhaan saatavilla olevan tiedon valossa, (ja pitäisivät yksityistalouden ja yrityksen talouden kaikkien sääntöjen mukaisesti erillään eli tilan pidosta ei olisi verohyötyä), niin luultavasti vuokramaata ja käytettyjä koneita olisi tarjolla aivan järjettömästi. Meinaan että ainakin kalliimiilla nurkilla 40ha omaa velatonta peltoa vaan tuottaisi about kenelle tahansa parhaiten kun sen vuokraa pois, ja myy koneet pois ja tekee palkkatöitä.

Rakennemuutos etenisi yhtäkkiä ihan jäätävää vauhtia.

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Siis tota.

Pitääkö nyt olla narsisti, että pääsee(?) Valion tuottajaksi vai pitääkö olla Valion tuottaja, että saa(?) olla narsisti?