Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paskaa ropeliin vol 1.o2  (Luettu 33457 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
NO onhan nämä herrat tunnistettu kaikki jo aika päiviä sitten,ainakin minä tiedän noin 45 keskustelijan nimet ja osoitteet. ;)
Tämä on muuten mielenkiintoista.... sinä nimittäin ylläpidät parhaillaan laitonta henkilötietorekisteriä  :)

Vai onko Sinulla asianomaisten henkilöiden lupa  ???
Älä sie käy minnuu neuvomaan ! ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
NO onhan nämä herrat tunnistettu kaikki jo aika päiviä sitten,ainakin minä tiedän noin 45 keskustelijan nimet ja osoitteet. ;)
Tämä on muuten mielenkiintoista.... sinä nimittäin ylläpidät parhaillaan laitonta henkilötietorekisteriä  :)

Vai onko Sinulla asianomaisten henkilöiden lupa  ???
Älä sie käy minnuu neuvomaan ! ;D
:)

Sinun täytyy nyt vaan perustella miksi olet koonnut tuollaisen henkilötietorekisterin henkilöistä joita et edes tunne  :)
+ mihin käyttöön tämä rekisteri on ?
+ sinun on kysyttäessä kerrottava mitä tietoja rekisterisi sisältää  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
NO onhan nämä herrat tunnistettu kaikki jo aika päiviä sitten,ainakin minä tiedän noin 45 keskustelijan nimet ja osoitteet. ;)
Tämä on muuten mielenkiintoista.... sinä nimittäin ylläpidät parhaillaan laitonta henkilötietorekisteriä  :)

Vai onko Sinulla asianomaisten henkilöiden lupa  ???
Älä sie käy minnuu neuvomaan ! ;D
:)

Sinun täytyy nyt vaan perustella miksi olet koonnut tuollaisen henkilötietorekisterin henkilöistä joita et edes tunne  :)
+ mihin käyttöön tämä rekisteri on ?
+ sinun on kysyttäessä kerrottava mitä tietoja rekisterisi sisältää  :)
Baskapakelle minun ei tarvitse perustella yhtään mitään. ;D
Jos nyt baskabake opiskelisi välillä ja sitten tulisi taas tänne juttelemaan ! http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990523

 ;D

Viimeksi muokattu: 06.12.14 - klo:18:11 kirjoittanut SAS

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

luomuparta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Luimpas mielenkiinnosta tuon maito ja me lehden jutun niin voi hyvää päivää millainen tapaus tämä kaveri. Suoritushan on jo sitä luokkaa että ryssätkin olis kateellisia miehen kyvyistä. Onnea ja menestystä tuollaiset selkärangattomat paskiaiset juuri tänä päivänä pärjää mutta so what. Jos pitäis äänestää vuoden pohojalaisuuden irvikuva niin valinta olis suht helppo.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Kiitos vaan keskustelusta, kuka muu nostaa moisia ajankohtaisia ja raflaavia aiheita
framille ?
Täytyy olla kanttia ja kontrastia tietää asioista riittävästi.

Apeksen kans soittelin eileen ja asia ok, joten siitä ei kannata  paskaa niskaan kaataa lisää  ;)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
tuo tyylitön huutelu nimimerkkien takaa on ehkä vielä pahempaa, vähän niinku pahankuristen akkoin räksytys.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

antti-x

  • Vieras
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
tuo tyylitön huutelu nimimerkkien takaa on ehkä vielä pahempaa, vähän niinku pahankuristen akkoin räksytys.

PItäisikö täällä mielestäsi olla nimimerkkien sijaan omat nimet? Kun itse ihmeesti hurskatelet nimimerkin takaa?

Ja lähes kaikki joita kiinnostaa kuitenkin tietävät kuka esim minä olen. :)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
tuo tyylitön huutelu nimimerkkien takaa on ehkä vielä pahempaa, vähän niinku pahankuristen akkoin räksytys.

PItäisikö täällä mielestäsi olla nimimerkkien sijaan omat nimet? Kun itse ihmeesti hurskatelet nimimerkin takaa?

Ja lähes kaikki joita kiinnostaa kuitenkin tietävät kuka olen. :)
lähinnä tarkotin, jos on kolme viestiä ja sitten. kyl mut on tunnistettu ja jotka ei niin helppo saada selville.  mun kanssa voi tulla reilusti juttelemaan, jos joku on pahottanut mielensä joskus. täs on semmonen juttu, että tää voi vääristää aika paljon henkilökuvaa ja mulla on tullut joitakin ylilyöntejä. joitakin juttuja olis ollut viisaampi jättää sanomatta ja vain muutaman viestin oon poistanut. Mut mun mielestä sä et ole esiintynyt kovin edukses pari viimepäivää.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

antti-x

  • Vieras
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
tuo tyylitön huutelu nimimerkkien takaa on ehkä vielä pahempaa, vähän niinku pahankuristen akkoin räksytys.

PItäisikö täällä mielestäsi olla nimimerkkien sijaan omat nimet? Kun itse ihmeesti hurskatelet nimimerkin takaa?

Ja lähes kaikki joita kiinnostaa kuitenkin tietävät kuka olen. :)
lähinnä tarkotin, jos on kolme viestiä ja sitten. kyl mut on tunnistettu ja jotka ei niin helppo saada selville.  mun kanssa voi tulla reilusti juttelemaan, jos joku on pahottanut mielensä joskus. täs on semmonen juttu, että tää voi vääristää aika paljon henkilökuvaa ja mulla on tullut joitakin ylilyöntejä. joitakin juttuja olis ollut viisaampi jättää sanomatta ja vain muutaman viestin oon poistanut. Mut mun mielestä sä et ole esiintynyt kovin edukses pari viimepäivää.

"Eduksesi" on niin suhteellista.

Minä edustan edistystä mutta myös sitä että seisoo sanansa takana. Jos ei seiso sanansa takana ja sitten vielä vaahtoaa siitä miten ainakaan valehtelija ei ole, niin se vähän ärsyttää.

Se mitä olen sanonut on välillä ollut turhan äkkipikaista, välillä turhan sekavaa, mutta kaiken kaikkiaan edustaa juuri sitä mitä olen. :)

edit: Ja jos itse olisin ollut vastaavassa tilanteessa olisin vain ollut hiljaa tai sanonut että minut äänestettiin nurin. Nyt kun oikein kehuu miten hienoa oli valita tämä hieno meijeri kaveriksi niin kyllä se vaan viittaa mielestäni so*****un filunkiin. Mutta samapa tuo. Siitähän sen menestyvän yrittäjän kanssa tunnistaa että osaa selittää kaiken parhain päin. Puhelimessa tai netissä tai naamakkain.

Viimeksi muokattu: 06.12.14 - klo:22:49 kirjoittanut antti-x

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Antti on vähän narsisti, niin olen minäkin, mutta mä annan joskus periksikin kun olen väärässä  ;)  :-X

antti-x

  • Vieras
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Antti on vähän narsisti, niin olen minäkin, mutta mä annan joskus periksikin kun olen väärässä  ;)  :-X

Tässä tapauksessa voin antaa tämän kerran periksi silloinkin kun olen oikeassa. :) Tässä tapauksessa ei ole esitety mitään todisteita siitä että olisin mitenkään väärässä, paitsi se että monet ovat eri mieltä. Se että monet ovat eri mieltä, on todiste sekä jumalan olemassaoloa että evoluutiota vastaan. Eli ei ole todiste ollenkaan mistään muusta kuin siitä että ihmisillä on mielipiteitä. Enkä häpeä olla yleistä mielipidettä vastaan aina välillä.

(Tämän asian käsittelyssä olen ehkä morkannut turhaan juustopottia, eli mikäli firmalla toivottavasti on vientiaikeita/innovaatioita tarjolla eikä pelkkä kopiointi mielessä kun tuotantoa lisätään, myönnän että se oli asiatonta). Aiemminkin olen juustoporttia kehunut, kuulin vasta hiljattain että sekin on valiota vastaan ollut oikeudessa mikä hiukan harmitti.

Mitä tulee narsismiin, niin siitä oli taannoin uutisissa hyvä ohje että miten tietää on joku narsisti. Kysyy että "oletko narsisti?" Narisistit eivät häpeä narsismia. Minulla on ihmisiä joiden puolesta voisin kuolla, joten ehkä en sovi profiiliin.

Viimeksi muokattu: 06.12.14 - klo:23:31 kirjoittanut antti-x

Naturalis

  • Vieras
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Aiemminkin olen juustoporttia kehunut, kuulin vasta hiljattain että sekin on valiota vastaan ollut oikeudessa mikä hiukan harmitti.
Eikös tuohonkin ne oikeat syylliset löydy ihan Valion johdosta? Vai pitäisikö nykyisen hukkaviivan koittaa ampua vesirajaan?  :o

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Tajusin, kun ojala sanoi 15 vuotta sitten vaihtaneensa meijeriä, että siellähän me ojalan kanssa oltiin samassa  tilaisuudessa Haapaveden Valiolla. Tilaisuudessa toivotettiin tervetulleeksi uudet tuottajat. Ohjelman etenemistä haittasi suunnattomasti ojalan eli jouko h:n oma show. Pohjolan Maidon toimitusjohtajalla oli vaikeuksia vetää tilaisuutta, kun jouko ei malttanut olla esiintymättä. Show saavutti huippunsa aina kahvin ja ruokailun aikaan, ei edes syödä rauhassa saanut. En voinut olla tunnistamatta sinua Ylivieskan nurmipäivillä, kun aplodeerasit ja huudoin kannustit Fendtejä työnäytöksessä. Täällä sitten vielä uhoamassa. Kannattais tässä maidon markkinatilanteessa pitää pienempää älämölöä. Vesirajaankin ammutaan pienempiä meijereitä. Joukohan sen varmasti päättää ketä ammutaan, toivottavasti ei ketään. Tiedä vaikka olisimme Valiolaisina itse kohta avun tarpeessa. Paljon meteliä tyhjästä joukolla ei muuta mahtavaa, kuin traktorit ja helvetin iso ego.
Tää oli niin huippuu settii ja hienosti ilmaistu, että ansaitsee noston.
Ja ojala on kunkku, mulla ei ois kanttia. Olis siistii nähän tommonen show, mä olisin ihan innoissani.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

antti-x

  • Vieras
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
Aiemminkin olen juustoporttia kehunut, kuulin vasta hiljattain että sekin on valiota vastaan ollut oikeudessa mikä hiukan harmitti.
Eikös tuohonkin ne oikeat syylliset löydy ihan Valion johdosta? Vai pitäisikö nykyisen hukkaviivan koittaa ampua vesirajaan?  :o

Se oli ainakin jälkikäteen tarkasteltuna huono veto Valiolta koko maitosota. Rikos se ei ollut, eikä varsinkaan juustoporttiin kohdistettu vaikka kaikki haaskalinnut kyllä kokoontuivat.

Maanviljelyssexpertti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 221
Vs: Paskaa ropeliin vol 1.o2
((Tämän asian käsittelyssä olen ehkä morkannut turhaan juustopottia, eli mikäli firmalla toivottavasti on vientiaikeita/innovaatioita tarjolla eikä pelkkä kopiointi mielessä kun tuotantoa lisätään, myönnän että se oli asiatonta). Aiemminkin olen juustoporttia kehunut, kuulin vasta hiljattain että sekin on valiota vastaan ollut oikeudessa mikä hiukan harmitti.)

Kukaan ei ole ollut Valiota vastaan, ei Arla eikä kukaan muu. Nämä muut toimijat ovat hintasodan uhreja ja hakevat oikeutta sekä mahdollisia korvauksia niinkuin asiaan kuuluu.

Apemiehelle onnittelut sitkeästä ja menestyksekkäästä yrittämisestä. :) Älkää nyt syyttäkö häntä valehtelijaksi ja loikkariksi, tässä viime viikkojen aikana on varmasti Valion tulevaisuuden näkymät heikentyneet merkittävästi ja sitä asiaa hän ei varmaan haastattelu hetkellä tietänyt. Se vaan on nähty että toisilta onnistuu isommankin yrityksen johtaminen ja osalla taas lantakolan varsi on oikea työväline maitotilalla.

Tuntuu kummalliselta jos ei hyväksytä reilua markkinoiden tuomaan kilpailua tuottajista, vaan pyritään jämähtämään nykytilanteeseen keinoina uhkailu ja kiristys!

Viimeksi muokattu: 07.12.14 - klo:00:03 kirjoittanut Maanviljelyssexpertti