Siihen juuri pyrinkin. Selvinpäin tartte kuin 30 sek . Meillä saunotaan usein
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 16.11.08 - klo:20:28Mitä yhteistä on keski-ikäisillä naisilla ja nuorilla miehillä ?***Keski-ikäiset naiset ovat usein nuorten miesten äitejä.Tähän kysymykseen vastaus oli väärä, yritä uudestaan
Mitä yhteistä on keski-ikäisillä naisilla ja nuorilla miehillä ?***Keski-ikäiset naiset ovat usein nuorten miesten äitejä.
Lainaus käyttäjältä: Punikki - 16.11.08 - klo:20:44Lainaus käyttäjältä: Timppa - 16.11.08 - klo:20:28Mitä yhteistä on keski-ikäisillä naisilla ja nuorilla miehillä ?***Keski-ikäiset naiset ovat usein nuorten miesten äitejä.Tähän kysymykseen vastaus oli väärä, yritä uudestaan *** Mitä muuta yhteistä? No joku aikuinen mies joka kustantaa keski-ikäisen naisen mielialapillerihörhöilyt ja sitten joku toinen aikuinen mies on tietysti tuon em. nuoren miehen isä?Elikkä yhteistä on aikuinen mies taustavaikuttajana.
mä luin joskus jostakii et kypsemmäl naisel ja koltiaisella on yhtä vilkas seksivietti.....
Lainaus käyttäjältä: agronainen - 17.11.08 - klo:01:40mä luin joskus jostakii et kypsemmäl naisel ja koltiaisella on yhtä vilkas seksivietti..... Aivan oikein , elämä on joskus vähän nurinkurista
Lainaus käyttäjältä: Punikki - 17.11.08 - klo:11:19Lainaus käyttäjältä: agronainen - 17.11.08 - klo:01:40mä luin joskus jostakii et kypsemmäl naisel ja koltiaisella on yhtä vilkas seksivietti..... Aivan oikein , elämä on joskus vähän nurinkurista Naisella se seksivietti kummasti vielä kiihtyy eron jälkeen.