Hyvästä työstä olen saanut kiitostakin ja olen kiittänytkin , eikä vieraissa ole tarvinnut käydä
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 16.11.08 - klo:19:03Hyvästä työstä olen saanut kiitostakin ja olen kiittänytkin , eikä vieraissa ole tarvinnut käydä VAU olet siis toistaiseksi onnelinen mies, onnittelut
Lainaus käyttäjältä: Punikki - 16.11.08 - klo:19:39Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 16.11.08 - klo:19:03Hyvästä työstä olen saanut kiitostakin ja olen kiittänytkin , eikä vieraissa ole tarvinnut käydä VAU olet siis toistaiseksi onnelinen mies, onnittelut Olet sie sit onneton nainen?Kokeile nuorta miestä, ne on innokkaita ja halukkaita oppimaan kokeneelta naiselta "temppuja". Ja varmasti seisoo, milloin vain.
Kokeile nuorta miestä, ne on innokkaita ja halukkaita oppimaan kokeneelta naiselta "temppuja". Ja varmasti seisoo, milloin vain.
Lainaus käyttäjältä: Puppugeneraattori - 16.11.08 - klo:19:42Kokeile nuorta miestä, ne on innokkaita ja halukkaita oppimaan kokeneelta naiselta "temppuja". Ja varmasti seisoo, milloin vain.huoh ja seisokki kestää sen ja hetken.... eli niin lyhyen ajan et mie en viel ehi ees käsittää mitää ja sit se onki jo ohi...
Mitä yhteistä on keski-ikäisillä naisilla ja nuorilla miehillä ?***Keski-ikäiset naiset ovat usein nuorten miesten äitejä.
no näinhän se menee, mutta menee se näin joskus myös vanhemillakin miehillä mahtaakohan olla ihan miesten tyyppivika Ei auta vaikka vaihtaisi vuosimallia tai merkkiä, vika säilyy
Joskus kestää kauemmin , joskus nopeemmin . Miten sattuu menemään . Kunnon kohennus auttaa asiaa . Saunominen ja vähän alkoholia niin kestää kauemmin .