Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miten viettelette  (Luettu 12127 kertaa)

sorkkahessu

• Vieras
Miten viettelette
Koska kokomaan nimimerkit ovat tällä kanavalla niin sopiiko kysyä miten nainen vietellään oikeaoppisesti . Sen jo tiedän että Kymeenlaakso laiset jankuttaa niin kauan että toinen heltii tai sitten maksavat rahalla , Satakuntalainen : Kyllä mää nääs hoitelen naisen kuin naisen .

Naiset voi kirjoittaa miten kannattaisi , ettei tule turhia höpinöitä.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Miten viettelette
Turpa tukkoon ja PESÄ ESIIN!!!!

Tosimiesmenetelmä.
Kui mää ain olen paras?

emo-heikki

• Vieras
Nainen on hormooniensa orja, kun kiima saa vallan niin vaeltaa tänne Lappiin Leville ...

Tietävät, että kun tauti on paha, niin pitää löytää oikeat lääkkeet, eikö mitään etelän vetelää vedellä ....

Sepedeus

• Vieras
Nainen on hormooniensa orja, kun kiima saa vallan niin vaeltaa tänne Lappiin Leville ...

Tietävät, että kun tauti on paha, niin pitää löytää oikeat lääkkeet, eikö mitään etelän vetelää vedellä ....

Sitä varten se Linden sitä junarataa sinne Leville :D

Pasianssi

• Vieras
näin se menee,kesät naidaan ja kalastellaan;talvella ei sitten kalastella

Sepedeus

• Vieras
näin se menee,kesät naidaan ja kalastellaan;talvella ei sitten kalastella

Sitä mää vaan ihmettelen ,että vielä piti sinne Murmanskista yksinhuoltajia rahdata sinne Lappiin naitavaksi. Jos kerran sinne yhan tyrkyllä on muijjaa etelästä. Taitaa olla vaan poikasten päiväunia. :D

sorkkahessu

• Vieras

Sitä mää vaan ihmettelen ,että vielä piti sinne Murmanskista yksinhuoltajia rahdata sinne Lappiin naitavaksi. Jos kerran sinne yhan tyrkyllä on muijjaa etelästä. Taitaa olla vaan poikasten päiväunia. :D

Saavat kerrankin suureentarpeeseensa , meinaan ne Lapinäijät

;D ;D ;D 8) 8) ::) ::)

emo-heikki

• Vieras
Kuulkaahan pojannossit, kun isä neuvooo ...

Suomalainen nainen on kuin Suomalainen hevonen, lempeä, vahva ja hyvä työihminen, Venäläinen on taas kuin lämminverinen, kiihkeä ja tempperamenttinen ...

Kivahan sillä Suomen hevosella on lasten kanssa liikuskella, mutta kun haluat kunnon kyydit, niin silloin istutaan lämminverisen selkään ....

jalle

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Koska kokomaan nimimerkit ovat tällä kanavalla niin sopiiko kysyä miten nainen vietellään oikeaoppisesti . Sen jo tiedän että Kymeenlaakso laiset jankuttaa niin kauan että toinen heltii tai sitten maksavat rahalla , Satakuntalainen : Kyllä mää nääs hoitelen naisen kuin naisen .

Naiset voi kirjoittaa miten kannattaisi , ettei tule turhia höpinöitä.
Mistä olet saanu sellasta tietoa, että täällä kymenlaaksos irtoais edes jankuttamalla? Ei ainakaa mulla ole ikinä auttanu. No onneks ei nykyään tarvi jankuttaa tai ostaa rahalla. ;D

sorkkahessu

• Vieras
Katso Jalle sorkkahoitajat listaa Etelä-Suomen lääni, sieltä löytyy ainakin yks jankuttaja , kehuu Venäjän huoria ::) ::)

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
en mie osaa tuota...............mie oon vaan itseni.......... ;)

sorkkahessu

• Vieras

Kerääkö lippaalla rahaa Pietarin katuh...nuorille. :D :D
[/quote]

Ei , kyllä kuulemma maksaa suoraan huor , tuotasiis nuorillehuorille.
 :D :D ;D

Kp

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Turpa tukkoon ja PESÄ ESIIN!!!!

Tosimiesmenetelmä.
Tosimies viettelee viidellä sanalla:

Lähde mukaan, takaan, että laukeat!

jalle

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Katso Jalle sorkkahoitajat listaa Etelä-Suomen lääni, sieltä löytyy ainakin yks jankuttaja , kehuu Venäjän huoria ::) ::)
En tunne kuin yhden pohjois-kymenlaaksolaisen sorkkahoitajan. Ainakaan mun rouvien sorkkia hoitaessa ei ole ikinä kehunu venäläistä vaon kyntöä. Lienee sitten joku muu.

sorkkahessu

• Vieras

En tunne kuin yhden pohjois-kymenlaaksolaisen sorkkahoitajan. Ainakaan mun rouvien sorkkia hoitaessa ei ole ikinä kehunu venäläistä vaon kyntöä. Lienee sitten joku muu.

Mese veturina , jenkkiparsi eli purkeki hoitopartena