Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miten viettelette  (Luettu 12125 kertaa)

Puppugeneraattori

• Vieras
Vs: Miten viettelette
Miten viettelette, ja miten tuottelette, voi perskutarallaa sentään, älkää mitenkään...asiaan jo.  >:(

sorkkahessu

• Vieras
Täyttyy Puppugeneraattori odottaa nukkumaan meno aikaa . Tiedä jos joku vielä sattuu tulemaan käymään , noloa on kesken lopettaa. Toisaalta vois kyllä tehdä eetvarttia , taijampa tehdä tehdä ehdoituksen  ;) :-*

Punikki

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Hyvästä työstä olen saanut kiitostakin ja olen kiittänytkin , eikä vieraissa ole tarvinnut käydä 8) 8)

VAU  ;D ;D ;D ;D  olet siis toistaiseksi onnelinen mies,  onnittelut  :D :D :D :D :D

Puppugeneraattori

• Vieras
Hyvästä työstä olen saanut kiitostakin ja olen kiittänytkin , eikä vieraissa ole tarvinnut käydä 8) 8)

VAU  ;D ;D ;D ;D  olet siis toistaiseksi onnelinen mies,  onnittelut  :D :D :D :D :D

Olet sie sit onneton nainen?

Kokeile nuorta miestä, ne on innokkaita ja halukkaita oppimaan kokeneelta naiselta "temppuja".  Ja varmasti seisoo, milloin vain.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sorkkis juttelee siis sorkanleikkuuhommista tässä.
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

• Vieras
Timpan perversio vain pahenee , kohta se saavuttaa mitat jos tikapuut , mopedit ovat verry good

Punikki

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Olet sie sit onneton nainen?

Kokeile nuorta miestä, ne on innokkaita ja halukkaita oppimaan kokeneelta naiselta "temppuja".  Ja varmasti seisoo, milloin vain.

Muuten hyvä,  mutta kun tämä elämä ei ole pelkkiä temppuja :'(.  Enkä ole kovinkaan onneton juuri nyt.  Mutta olen toki itsekin heittänyt kysymyksen   8) Mitä yhteistä on keski-ikäisillä naisilla ja nuorilla miehillä ::) ::) ::) ;) :D?

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitä yhteistä on keski-ikäisillä naisilla ja nuorilla miehillä     ?

***Keski-ikäiset naiset ovat usein nuorten miesten äitejä.
Kui mää ain olen paras?

agronainen

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

huoh ja seisokki kestää sen ja hetken....  >:( eli niin lyhyen ajan et mie en viel ehi ees käsittää mitää ja sit se onki jo ohi...   ;)

Punikki

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

huoh ja seisokki kestää sen ja hetken....  >:( eli niin lyhyen ajan et mie en viel ehi ees käsittää mitää ja sit se onki jo ohi...   ;)

no näinhän se menee,  mutta menee se näin joskus myös vanhemillakin miehillä  ;)  mahtaakohan olla ihan miesten tyyppivika  ;) ;) ;) ;D :'(  Ei auta vaikka vaihtaisi vuosimallia tai merkkiä,  vika säilyy  ::) ::) :-[

Punikki

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitä yhteistä on keski-ikäisillä naisilla ja nuorilla miehillä     ?

***Keski-ikäiset naiset ovat usein nuorten miesten äitejä.

Tähän kysymykseen vastaus oli väärä,  yritä uudestaan  :P :P :P :P ;)

sorkkahessu

• Vieras
Joskus kestää kauemmin , joskus nopeemmin . Miten sattuu menemään . Kunnon kohennus auttaa asiaa . Saunominen ja vähän alkoholia  niin kestää kauemmin .  :P 8) 8) 8) 8) 8)

agronainen

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
no näinhän se menee,  mutta menee se näin joskus myös vanhemillakin miehillä  ;)  mahtaakohan olla ihan miesten tyyppivika  ;) ;) ;) ;D :'(  Ei auta vaikka vaihtaisi vuosimallia tai merkkiä,  vika säilyy  ::) ::) :-[

eikai... ääks...  :o

Joskus kestää kauemmin , joskus nopeemmin . Miten sattuu menemään . Kunnon kohennus auttaa asiaa . Saunominen ja vähän alkoholia  niin kestää kauemmin .  :P 8) 8) 8) 8) 8)

mä ku oon jokseeki huomannu et alkomaholilla no ollu aina vähä päinvastanen vaikutus toho kestoo...

Sepedeus

• Vieras

Tuo nyt on noin jos suoraan sanotaan ,aivan perseestä. Vähän niinku karju naisi. Sillähän on tapana laittaa silimät kii. Siis tyyliin"ihan sama". Kuten teinit nykyään sanoo.
  Oikee mies varmistaa seuraanvan kerran, tekemällä homman oikeen. Eikä tyydy pelkkään omaan nautintoon :D

sorkkahessu

• Vieras
Siihen juuri pyrinkin. Selvinpäin tartte kuin 30 sek . Meillä saunotaan usein :D ;)