Ei KV voi olla mikään Vakola, joka tutkii ja purkaa vehkeet jokaista nippeliä myöten...
Kyllä tuo kokoluokka nostureissa myydään IHMEKYLLÄ! noilla poronsarvi/mek. lohkoilla. Ja niitä menee uskomattoman paljon sellaisille ostajille, jotka ajavat ehkä pari kuormaa vuosi
Sitten piirun verran isommissa, jotka on enempi sivutoimiseen urakointiin tarkoitettu, ostetaankin jo kunnon renkailla eikä noilla kärrynpyörillä, esiohjatulla lohkolla, neliputkikäännöllä ym. mutta ne on taas niitä, mitä myydään vähemmän.
Rasituskestot ym. kulumiset tulevat vasta pitkän käytön jälkeen. Toki esim. patu 600:n tyyliset suunnittelumokalliset nosturit (kaikki katkesi melko pian taittosylinterin korvakkeen kohdalta nostopuomista) tulee esiin jo varhain, mutta kait? noista tuollaisista ongelmista on jo päästy eroon?
On totta, että esim. Kiren esittelijä parivuotta takaperin koneagriassa kertoi, ettei kourissaan ole messinkisiä kulutusholkkeja eli rauta rautaa vasten
Näitä toki voisi ihmetellä, mutta ei se oikein tuollaisissa lehtitesteissä ole tarkoituksenmukaista.