Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mites äijjät paistelettekö lihaa yms muuta kokkaamista?  (Luettu 8589 kertaa)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Juu eiköstä nyt olis taasen puoli mullia eli noin 150kg lihhaa. Kohta puoliin tulee lisää kun sikaa kaveriksi laitellaan. Ainakin +100kg palviin mutta mites loppu 100kg sitte? Tässä nytkoitan tota nautaa ahmia pihvinä mutta eisitä 2-3kg enempää pysty mässään kerralla. Ideoita mitä tommosesta tehdä?
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

navettapiika

  • Vieras
Huonommasta jauhelihaa tai sitten oikotieonneen Crokpot:n haudutuspata. Sillä onnistuu sitkeimmästäkin tehdä suussa sulavaa ja valmistus onnistuu ilman Masterchef-titteliäkin.

Köntys

  • Vieras
Huonommasta jauhelihaa tai sitten oikotieonneen Crokpot:n haudutuspata. Sillä onnistuu sitkeimmästäkin tehdä suussa sulavaa ja valmistus onnistuu ilman Masterchef-titteliäkin.

Missä tota Croksipataa haudutetaan, aromipesässäkö  ::)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Mul on nyt toista syksyä tuommoinen palviuuni. Hyvää sillä tulee, vaan on aikaavievää. Menis sopivasti jonkun juopottelun lomassa tuo palvaaminen vaan kun en osaa enää.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Huonommasta jauhelihaa tai sitten oikotieonneen Crokpot:n haudutuspata. Sillä onnistuu sitkeimmästäkin tehdä suussa sulavaa ja valmistus onnistuu ilman Masterchef-titteliäkin.
Juu tuolla konstilla varmaan saa ihan hyvvää kun aikansa tiristelee. Sopivat kasvikset joukkoon niin tulee kyllä maukasta muhennosta. Ainiin muuten on hiukan kokinvikaa tullu vuosiensaatossa. Joten jotain eksoottista ehdottakaa.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
josko minä lähettäisin matkahuollon yhteystiedot ::)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Huonommasta jauhelihaa tai sitten oikotieonneen Crokpot:n haudutuspata. Sillä onnistuu sitkeimmästäkin tehdä suussa sulavaa ja valmistus onnistuu ilman Masterchef-titteliäkin.

Missä tota Croksipataa haudutetaan, aromipesässäkö  ::)
Sen aromipesän voit käyttää vaikka hattuna pakkasilla. Crokpot on haudutuspata ja toimii verkkovirralla. Oikea laiskan-emännän unelma. ;)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Mul on nyt toista syksyä tuommoinen palviuuni. Hyvää sillä tulee, vaan on aikaavievää. Menis sopivasti jonkun juopottelun lomassa tuo palvaaminen vaan kun en osaa enää.
En määkään itte palvaile kun jouluna. On yks ammatti mies mikä palvailee savusauna tyyppisessä mieninkissä muutamankerran vuodessa. Joten turha itte polttaa savusaunaa tuon palvauksen ja kaljan juonnin  ohessa.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Huonommasta jauhelihaa tai sitten oikotieonneen Crokpot:n haudutuspata. Sillä onnistuu sitkeimmästäkin tehdä suussa sulavaa ja valmistus onnistuu ilman Masterchef-titteliäkin.

Missä tota Croksipataa haudutetaan, aromipesässäkö  ::)
Sen aromipesän voit käyttää vaikka hattuna pakkasilla. Crokpot on haudutuspata ja toimii verkkovirralla. Oikea laiskan-emännän unelma. ;)
Aromipesä rulettaa ilman sähköö :P
pessimisti ei pety!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Mä olen kuullu että tuon skänsän emäntä olis hyvä lihahommis.Rypsipossu on sen bravuuri ;D

Köntys

  • Vieras
Mä olen kuullu että tuon skänsän emäntä olis hyvä lihahommis.Rypsipossu on sen bravuuri ;D

Se kuulemma saa tehtyä lehmästäkin poron  :D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Mä olen kuullu että tuon skänsän emäntä olis hyvä lihahommis.Rypsipossu on sen bravuuri ;D
Äläs nyt taas aloita!  >:( - Mitäs muuten sen eukko viimeksi osti ja mistä, jos niinkuin uusia juoruja sais vai onko LTT:n uutistoimittaja kutsuttu komennukselta talveksi kotiin? ::)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Joo paistelin tossa tuota jauhelihaa ihan pannulla murskatun valkosipulin ja paujen kanssa. Tietysti voita ja merisuolaa ja joitain yrttejä mausteeks. Voitakaan ei noin paljoo tarvittais jos olis se sika jo joukossa. Aika maukkaita purilaisia vissiin tuli kun loppu kesken. Mutt nyyt aletaan juomaan oikein urakalla. Joten eikun menoksi :P
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Mä olen kuullu että tuon skänsän emäntä olis hyvä lihahommis.Rypsipossu on sen bravuuri ;D
Joo, se saa rasvaisen sian kypsäksi vartissa  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.