Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN  (Luettu 10499 kertaa)

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN
Juu Shellin Rimulaa sinne tehtaalla lasketaan moottoriin. Kaikki öljyt on Shellin tuotteita mitä niihin pistetään.

Älä nyt tuommoisia höpötä. Kovimpien Valtra-uskollisten verenpaine
hyppää kuolettaviin lukemiin. Kyllä siellä on Valtra-öljyä oltava.

 ;D

Hiukan sama tilanne, kuin miehellä, jolle selvisi vasta huollossa, että hänen
VW-Taro olikin Toyota Hilux.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN
Mää en ainakaan tuota usko missään tapauksessa.

Oli siinä huoltomiehellä vakava ilme, kun kovistelin, että miten niin ei enää saa Valtra 10W-30:ä. Oli joku toinenkin vanhempi isäntä kysellyt, että mistä nyt saadaan öljyä. Pitäisi kuulemma siirtyä johonkin engine-e-classic juttuihin. Nouwei.

kaaleppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 762
Vs: COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN
Rimula R5 10w40 pelaa täälläkin ja on ainakin vielä kohtuuhinnoissa. Sitä sai taas tänä kesänä 900 ja Teeläinen. Ohjekirjan luokkien mukaista öljyä tai parempaa niin ei sillä merkillä tai kaupalla väliä. Kaikkein vähiten pöntön värillä ja kirjailuilla.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN
Juu Shellin Rimulaa sinne tehtaalla lasketaan moottoriin. Kaikki öljyt on Shellin tuotteita mitä niihin pistetään.

Älä nyt tuommoisia höpötä. Kovimpien Valtra-uskollisten verenpaine
hyppää kuolettaviin lukemiin. Kyllä siellä on Valtra-öljyä oltava.

 ;D

Hiukan sama tilanne, kuin miehellä, jolle selvisi vasta huollossa, että hänen
VW-Taro olikin Toyota Hilux.
Sama juttu eräälle kovalle mersu miehelle,osti uuden e sarjan mersun ja meni kahville nesteelle ,siellä toiset piruilemaan että sulla on mitsun moottorilla oleva mersu ja niin meni väittely kireelle että menivät ulos ja katsoivat pellin alle ja niinpä siellä köllötti mitsun moottori mersun pelllin alla. ;D
Ladontakaa comista tilasin lxe nesteen öljyä käy kesät talvet kaikkiin tilan koneisiin,kiisseli autoihin, maksoi 645 ,mutta ei käy cr moottoreihin,mutta tuolta kyllä löytyy niihinkin.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vs: COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN
Neste lxe 10w-40 .  300h välein vaihtelee
vielä viisi

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8366
Vs: COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN
Neste lxe 10w-40 .  300h välein vaihtelee
Lxe riittää CR moottoriin. Kusikoneissa sitten Neste NEX 10w30.
Mystinen kesälaatumies

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN
Neste lxe 10w-40 .  300h välein vaihtelee
Lxe riittää CR moottoriin. Kusikoneissa sitten Neste NEX 10w30.

Miksi ureakoneet tarvitsevat erilaisen öljyn? Eihän se urea ole missään tekemisissä palotapahtuman tai itse moottorin kanssa. Vai onko ureakoneiden viritysaste vaan vielä kovempi? Luulisi että EGR-koneet vaatisivat paremman niin lämpökuorman kuin sotkunkin vuoksi?

Kysyn tätä siis ihan tiedonpuutteen vuoksi.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN
Neste lxe 10w-40 .  300h välein vaihtelee
Lxe riittää CR moottoriin. Kusikoneissa sitten Neste NEX 10w30.

Miksi ureakoneet tarvitsevat erilaisen öljyn? Eihän se urea ole missään tekemisissä palotapahtuman tai itse moottorin kanssa. Vai onko ureakoneiden viritysaste vaan vielä kovempi? Luulisi että EGR-koneet vaatisivat paremman niin lämpökuorman kuin sotkunkin vuoksi?

Kysyn tätä siis ihan tiedonpuutteen vuoksi.
Eikös ureakoneet säädetä kuten vanhaan hyvään aikaan päästöistä välittämättä ja urealla päästöt kohilleen. Kyllähän nämä kierrätysvehkeet luulis kovemmalla olevan.
pessimisti ei pety!

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN
Neste lxe 10w-40 .  300h välein vaihtelee
Lxe riittää CR moottoriin. Kusikoneissa sitten Neste NEX 10w30.

Miksi ureakoneet tarvitsevat erilaisen öljyn? Eihän se urea ole missään tekemisissä palotapahtuman tai itse moottorin kanssa. Vai onko ureakoneiden viritysaste vaan vielä kovempi? Luulisi että EGR-koneet vaatisivat paremman niin lämpökuorman kuin sotkunkin vuoksi?

Kysyn tätä siis ihan tiedonpuutteen vuoksi.
Eikös ureakoneet säädetä kuten vanhaan hyvään aikaan päästöistä välittämättä ja urealla päästöt kohilleen. Kyllähän nämä kierrätysvehkeet luulis kovemmalla olevan.

 Jälkipolttoisissa (vanhanmallin)öljyn palaessa muodostuva tuhka tukkii katalasaattorit...ja taas tulee hiltille töitä.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN
Neste lxe 10w-40 .  300h välein vaihtelee
Lxe riittää CR moottoriin. Kusikoneissa sitten Neste NEX 10w30.

Miksi ureakoneet tarvitsevat erilaisen öljyn? Eihän se urea ole missään tekemisissä palotapahtuman tai itse moottorin kanssa. Vai onko ureakoneiden viritysaste vaan vielä kovempi? Luulisi että EGR-koneet vaatisivat paremman niin lämpökuorman kuin sotkunkin vuoksi?

Kysyn tätä siis ihan tiedonpuutteen vuoksi.
Eikös ureakoneet säädetä kuten vanhaan hyvään aikaan päästöistä välittämättä ja urealla päästöt kohilleen. Kyllähän nämä kierrätysvehkeet luulis kovemmalla olevan.

 Jälkipolttoisissa (vanhanmallin)öljyn palaessa muodostuva tuhka tukkii katalasaattorit...ja taas tulee hiltille töitä.
Aivan siinähän on tosiaan ne katinpaskat :-[
pessimisti ei pety!

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: COMMONRAIL ÖLJY VALTRAAN

 Jälkipolttoisissa (vanhanmallin)öljyn palaessa muodostuva tuhka tukkii katalasaattorit...ja taas tulee hiltille töitä.


Kiitos. Eli kone ei vaadi mutta moottorin jälkeinen saastehimmeli vaatii.