Tuon näköinen on se vanha malli ,möin tosin joku aika takaperin pois . Uudempikin malli kyllä sopii nokkatelineeseen
Itse käytän 3000 sarjan MF:n painoja. Sopivat suoraan.
Lainaus käyttäjältä: Viljo-Ilmari - 06.10.14 - klo:20:59Itse käytän 3000 sarjan MF:n painoja. Sopivat suoraan.Käy 05-sarjaan Taavetinkin painot kun vaan sorkkailee pari senttiä pois kiinnityshahlosta.Taitaakin muuten olla 3000-sarjan verkun ainoat kestävät osat noi nokkapainot???
Jos nostaisi Valdemarin nokilleen pystyyn metriseen kaivonrenkaaseen ja valaisi sitten renkaan täyteen betonia. Saisi lonksumattoman nokkapainon.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.10.14 - klo:21:05Jos nostaisi Valdemarin nokilleen pystyyn metriseen kaivonrenkaaseen ja valaisi sitten renkaan täyteen betonia. Saisi lonksumattoman nokkapainon.Voishan kaivaa kuopankin ja peruutaa sen sinne. Sit vaan sapluuna nokan ympärille ja eikun pumppuautolla betonkia.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.10.14 - klo:21:07Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.10.14 - klo:21:05Jos nostaisi Valdemarin nokilleen pystyyn metriseen kaivonrenkaaseen ja valaisi sitten renkaan täyteen betonia. Saisi lonksumattoman nokkapainon.Voishan kaivaa kuopankin ja peruutaa sen sinne. Sit vaan sapluuna nokan ympärille ja eikun pumppuautolla betonkia.Tai käy vaikka Saurion kierrätyskeskuksesta ostamassa 300 kiloa hitsauspuikkoja ja hitsaa ne nokkapainoksi
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.10.14 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: SKN - 06.10.14 - klo:21:07Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 06.10.14 - klo:21:05Jos nostaisi Valdemarin nokilleen pystyyn metriseen kaivonrenkaaseen ja valaisi sitten renkaan täyteen betonia. Saisi lonksumattoman nokkapainon.Voishan kaivaa kuopankin ja peruutaa sen sinne. Sit vaan sapluuna nokan ympärille ja eikun pumppuautolla betonkia.Tai käy vaikka Saurion kierrätyskeskuksesta ostamassa 300 kiloa hitsauspuikkoja ja hitsaa ne nokkapainoksikiitti! siistii, mua nauratti oikeesti ekaa kertaa aikoihin!