Tommosia vähän sillä silmällä katsottu. Heikkoja kohtia näissä ei vissin ole mutta kun nämä tänä päivänä on aika paljon ajettuja niin mitä kannattaa tarkistaa erityisen tarkasti hyde pumpun lisäksi
Kyllähän maxxumit on lujia. Osat on ikävä kyllä arvokkaita ja saattaa olla hakusallaki. Mulla on 5130 -98, 7000h pyörähti just ja nyt vissiin tarttis laatikko avata. Alakaa pakat olla lopussa. Minkäikästä oot katellu? Varustepuoli näissä on kunnossa, hydr suunnanvaihto, 4xpikavaihteet, sähkönostolaite(joka muuten on ihan näppärä käyttää, kädettömät moittii kuulemma)ilmastoinnit ym löytyy aika monesta koneesta. Ja se ketteryys on ihan omaa luokkaansa. 13.6/28 etusilla pyörähtää ihan tajuttoman pienesä tilasa. Ainakaan minä en oo nähny samanikästä kuutosta joka ois noin ketterä. Voin vaan kuvitella kuin ketterä se nelonen sitte on...
Takapainosena tosihyvä kuormainkone, ilman kuormaajaa vaatiiki aika puntit keulalle. Jos kuormaajan vaimennin vaan pelaa on ainaki tuo kuutonen tosi hyvä kulkemaan tiellä, menee ku juna.
Nämä digiautopowertuningmiehet moittii viiattiaki, ois jääny aikanaan turpeet nostamatta täsäki maasa ilman viiattia. Niillä on ajettu semmosia tuntimääriä ettei nämä nykyvehkeet tuu koskaan näkeen semmosia määriä. Saattaahan se synagooga olla nykymittapuulla vähä ankee mutta aikoinaan pinifarina oli kova sana.