Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe jf:n osia maailmalta  (Luettu 8383 kertaa)

konehalli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: jf:n osia maailmalta
Ei sitten kukaan ollut löytänyt mitään mullistavaa. laakerit ja ketjut tiedän tuossa on vuorenmaa vieressä niillä kohtuullinen valikoima. Muutaman osan joutuu varmaan hommata keskolta ja pitää sitten katsastaa tuo tarviketerä valikoima, jos ei kukaan parempaakaan vinkkaa. Pitäisi käväistä tanskassa katsomassa mitä ne maksaa sikäläisessä k-maataloudessa!!

Jep jep. Mitäs nykyään maksaa tarkkuus silppurin terät ? Itte muistaakseni ennen käytin kyllä tarviketeriä, mutta en mä muista että ne olis konkurssiin meinanneetkaan viedä. Pääasia että niitä vaan sai - ja siinäkään ei muistaakseni ollut mitään ongelmaa ::) Tosin olen mä hajottanutkin niitä teriä, mutta vieläkin siinä luulossa, että pultti on katkennut ensin, sitten terä ... terät ! Niin ja ne kyllä oli tarviketerät, mutta romaji aikas lailla :(

tr

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 316
Vs: jf:n osia maailmalta
Oli muuten keväällä terän pultit halvempia (18x70-10.9) Keskon tiskillä JF-paketissa kuin Berner-pultissa. Vastaterä pitäs uusia mutta se tuntuu kalliilta, jotain 700euroo kun viimeks kyselin, on vaan suora latanpätkä niin oliskohan jossain teräpajaa?

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: jf:n osia maailmalta
Kevättalvella ostin keskolta HD teriä 14€/kpl  (25 kpl satsi).