Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 17.09.14 - klo:19:22Lainaus käyttäjältä: roadman - 17.09.14 - klo:07:43Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 15.09.14 - klo:22:59Onkohan puhdas Valtra vai jotain muuta?Toivottavasti kokonaan softaa myöten.Nämä konsernin erimerkeistä kasatut koneen on varsin erikoisia. esim. fentin lootaa ja massikan osia ja valtua lisäksi niin, kappas sieltä saattaa löytyä myös fentin , massikan ja valtun softaa. noista kun yksi softa menee niin voipi olla pikkaset läppäri sulkeiset ennen kuin se liikahtaa pihamaalta mihinkään. Itse nähnyt kun ässää on yritetty viikon virotella liikkeelle ja vika lähti siitä kun valtun näyttö meni pimeeksi. huoltomies tuumas jotta ajetaan uus softa ja eiköhän pelitä taasen. Softan ajon jälkeen lähtenyt edes käyntiin. traktori piti kalibroida jokaista anturia myöten, koska softan rajapinnan ei keskustellu automaattisesti keskenään. Lopuksi huoltomieheltä loppui neuvot ja tuotekehityksestä saapui inssi tekemään sen viimeisen anturin kalibroinnin, joka oli taakseajoon liittyvä anturi.Kyllä sen saa Jontikankin boksin tietokoneella jumiin ja vaihtokuntoon Juu varmasti monen muunkin merkin, mutta taitaa softa olla 100% JD,n oma ja eikä tarvii monesta eri ohjelmasta lähtee rakentelee.
Lainaus käyttäjältä: roadman - 17.09.14 - klo:07:43Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 15.09.14 - klo:22:59Onkohan puhdas Valtra vai jotain muuta?Toivottavasti kokonaan softaa myöten.Nämä konsernin erimerkeistä kasatut koneen on varsin erikoisia. esim. fentin lootaa ja massikan osia ja valtua lisäksi niin, kappas sieltä saattaa löytyä myös fentin , massikan ja valtun softaa. noista kun yksi softa menee niin voipi olla pikkaset läppäri sulkeiset ennen kuin se liikahtaa pihamaalta mihinkään. Itse nähnyt kun ässää on yritetty viikon virotella liikkeelle ja vika lähti siitä kun valtun näyttö meni pimeeksi. huoltomies tuumas jotta ajetaan uus softa ja eiköhän pelitä taasen. Softan ajon jälkeen lähtenyt edes käyntiin. traktori piti kalibroida jokaista anturia myöten, koska softan rajapinnan ei keskustellu automaattisesti keskenään. Lopuksi huoltomieheltä loppui neuvot ja tuotekehityksestä saapui inssi tekemään sen viimeisen anturin kalibroinnin, joka oli taakseajoon liittyvä anturi.Kyllä sen saa Jontikankin boksin tietokoneella jumiin ja vaihtokuntoon
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 15.09.14 - klo:22:59Onkohan puhdas Valtra vai jotain muuta?Toivottavasti kokonaan softaa myöten.Nämä konsernin erimerkeistä kasatut koneen on varsin erikoisia. esim. fentin lootaa ja massikan osia ja valtua lisäksi niin, kappas sieltä saattaa löytyä myös fentin , massikan ja valtun softaa. noista kun yksi softa menee niin voipi olla pikkaset läppäri sulkeiset ennen kuin se liikahtaa pihamaalta mihinkään. Itse nähnyt kun ässää on yritetty viikon virotella liikkeelle ja vika lähti siitä kun valtun näyttö meni pimeeksi. huoltomies tuumas jotta ajetaan uus softa ja eiköhän pelitä taasen. Softan ajon jälkeen lähtenyt edes käyntiin. traktori piti kalibroida jokaista anturia myöten, koska softan rajapinnan ei keskustellu automaattisesti keskenään. Lopuksi huoltomieheltä loppui neuvot ja tuotekehityksestä saapui inssi tekemään sen viimeisen anturin kalibroinnin, joka oli taakseajoon liittyvä anturi.
Onkohan puhdas Valtra vai jotain muuta?
Jaaha agco siirtyy tähän nelikerros tuotantoon. Ylimpänä valmistetaan fendtejä ja sorvilastusta mikä valuu latianraoista valmistetaan massikkaa. Alakerrasta vikaosista syntyy valtraa...
Lainaus käyttäjältä: vms1 - 16.09.14 - klo:19:54Jaaha agco siirtyy tähän nelikerros tuotantoon. Ylimpänä valmistetaan fendtejä ja sorvilastusta mikä valuu latianraoista valmistetaan massikkaa. Alakerrasta vikaosista syntyy valtraa...Tuossa uudessa T-sarjassa omaa on ohjaamo, moottori ja vaihteisto/perä sekä softat joilla homma toimii. On muuten todella ketterä peli. Vaikutti todella hyvältä, mutta tarkempia yksityiskohtia en kerro koska olen kuullut niistä luottamuksella. Sanompä vaan että kyseessä on melkolailla kokonaan uusi kone ja erittäin mielenkiintoisia malleja tulossa
Proto on ollut kokeiltavana koko kesän ,mutta ei tässä sen enempää.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 18.09.14 - klo:16:27Proto on ollut kokeiltavana koko kesän ,mutta ei tässä sen enempää. Niin on mäkin oon yhden nähnyt joka tässä ketjussa olikin jo linkitettynä Hyvään suuntaan on kyllä valtra menossa
Voip olla joskus itelläkin tommonen,ainakin pitkästä aikaa valtra joka oikeasti kiinnostaa...Varsinkin jjos löytyy vario voimansiirto ja valtran ok hydrauliikan hallinta...ja lohkopää ongelmat jätetty entisiin malleihin...
Lainaus käyttäjältä: kyntaja - 18.09.14 - klo:22:16Voip olla joskus itelläkin tommonen,ainakin pitkästä aikaa valtra joka oikeasti kiinnostaa...Varsinkin jjos löytyy vario voimansiirto ja valtran ok hydrauliikan hallinta...ja lohkopää ongelmat jätetty entisiin malleihin...Ei tuu varioo.. Direct jatkossakin.. Sitä ne siellä kehittelee..
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 18.09.14 - klo:22:38Lainaus käyttäjältä: kyntaja - 18.09.14 - klo:22:16Voip olla joskus itelläkin tommonen,ainakin pitkästä aikaa valtra joka oikeasti kiinnostaa...Varsinkin jjos löytyy vario voimansiirto ja valtran ok hydrauliikan hallinta...ja lohkopää ongelmat jätetty entisiin malleihin...Ei tuu varioo.. Direct jatkossakin.. Sitä ne siellä kehittelee..Vario on vanhaa ensimmäisen sukopolven tekniikkaa. Direktit varmaan pian punavanteisissa jos Valtra antaa.