Eiks Putinin presidenttikausi lopu kohta.Sitten tulee taas Medvedev.
--kieltäydyn edelleen vihaamasta venäläisiä,tai Putinia tai yleensä ketään.Olen edelleen puolueeton Tämä alkaa muistuttaa jo aikaa ennen viime sotia,propaganda mylly jauhaa ja viha kasvaa ,kunnes sota oli välttämätön.
Lainaus käyttäjältä: mymmy - 15.09.14 - klo:17:31--kieltäydyn edelleen vihaamasta venäläisiä,tai Putinia tai yleensä ketään.Olen edelleen puolueeton Tämä alkaa muistuttaa jo aikaa ennen viime sotia,propaganda mylly jauhaa ja viha kasvaa ,kunnes sota oli välttämätön. Tietyille tahoille sopisi sota vallan hyvin ja vain parempi jos Suomikin mukana, vieläpä eturivissä
Viimeksi muokattu: 15.09.14 - klo:17:53 kirjoittanut yks.9
Saattepa vaan nähdä, Putin valituttaa itsensä elinikäiseksi presidentiksi. Putin on tehnyt niin paljon rikoksia (talous) , ettei uskalla jättäytyä syytesuojan ulkopuolelle. Putinilla on tästä paljon kokemusta. Ensimmäinen presidentin ukaasi oli Putinin tultua valtaan. Jeltsinille syytesuoja.
Ohhoh, mielenkiintoinen tuo spedeteuksen ajatuksenkulku: jos toivoo ja haluaa rauhaa niin on putinin perseennuolija lisäys: Sehän tämän sepeteuksen puoluetoveri ensimmäisessä puheessaan saatuaan Nobel'in rauhanpalkinnon vouhkasi Suomen NATO-jäsenyyttä. Samasta puusta on nämä puoluepukarit vestetty
Lainaus käyttäjältä: mymmy - 15.09.14 - klo:17:31--kieltäydyn edelleen vihaamasta venäläisiä,tai Putinia tai yleensä ketään.Olen edelleen puolueeton Tämä alkaa muistuttaa jo aikaa ennen viime sotia,propaganda mylly jauhaa ja viha kasvaa ,kunnes sota oli välttämätön. En vihaa venäläisiä. Ystävällistä porukkaa. Mutta Putinin hallinto tarvitsee voimakkaan vastauksen.
Et pysty estämään sotaa sillä että nuolet Putinia. Se edistää sitä ja tekee sen todennäköiseksi.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 15.09.14 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: mymmy - 15.09.14 - klo:17:31--kieltäydyn edelleen vihaamasta venäläisiä,tai Putinia tai yleensä ketään.Olen edelleen puolueeton Tämä alkaa muistuttaa jo aikaa ennen viime sotia,propaganda mylly jauhaa ja viha kasvaa ,kunnes sota oli välttämätön. En vihaa venäläisiä. Ystävällistä porukkaa. Mutta Putinin hallinto tarvitsee voimakkaan vastauksen.Spedelle ei tosijaan linja-autokuorma Svetlaanoita tekis pahhoo.......piäsis näyttämmään sitä ystävällisyyttä....