Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ei mikään uutinen  (Luettu 5280 kertaa)

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Vs: Ei mikään uutinen
Eiks Putinin presidenttikausi lopu kohta.Sitten tulee taas Medvedev.

Ei kun putin ja sitten vasta Medvedev. Venäjän lain mukaan Presidentti voi olla 2 peräkkäistä kautta vallassa. Tämän takia Putin oli välillä pääministeri. Tosin Putin on nyt jo 62 vuotias, että tuo seuraava kausi on todenäköisesti viimeinen.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eikös ryssälässä ole kautta aikain ollut noita seisovia muumuioita viroissa melkein vielä kuolemankin jälkeen?  ketäs niitä olikaan ennen korbaa?

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Saattepa vaan nähdä, Putin valituttaa itsensä elinikäiseksi presidentiksi. Putin on tehnyt niin paljon rikoksia (talous) ,  ettei uskalla jättäytyä syytesuojan ulkopuolelle.  Putinilla on tästä paljon kokemusta. Ensimmäinen presidentin ukaasi oli Putinin tultua valtaan. Jeltsinille syytesuoja.  ;D

mymmy

• Vieras
--kieltäydyn edelleen vihaamasta venäläisiä,tai Putinia tai yleensä ketään.
Olen edelleen puolueeton 8)

Tämä alkaa muistuttaa jo aikaa ennen viime sotia,propaganda mylly jauhaa ja viha kasvaa ,kunnes sota oli välttämätön. >:(

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tämä alkaa muistuttaa jo aikaa ennen viime sotia,propaganda mylly jauhaa ja viha kasvaa ,kunnes sota oli välttämätön. >:(

En vihaa venäläisiä. Ystävällistä porukkaa.

Mutta Putinin hallinto tarvitsee voimakkaan vastauksen.

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )

Tietyille tahoille sopisi sota vallan hyvin :o ja vain parempi jos Suomikin mukana, vieläpä eturivissä  :o

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tietyille tahoille sopisi sota vallan hyvin :o ja vain parempi jos Suomikin mukana, vieläpä eturivissä  :o

Et pysty estämään sotaa sillä että nuolet Putinia.  Se edistää sitä ja tekee sen todennäköiseksi.

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Ohhoh, mielenkiintoinen tuo spedeteuksen ajatuksenkulku: jos toivoo ja haluaa rauhaa niin on putinin perseennuolija :o  lisäys: Sehän tämän sepeteuksen puoluetoveri ensimmäisessä puheessaan saatuaan Nobel'in rauhanpalkinnon vouhkasi Suomen NATO-jäsenyyttä. Samasta puusta on nämä puoluepukarit vestetty  :o

Viimeksi muokattu: 15.09.14 - klo:17:53 kirjoittanut yks.9

Kattivaara

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  Saattepa vaan nähdä, Putin valituttaa itsensä elinikäiseksi presidentiksi. Putin on tehnyt niin paljon rikoksia (talous) ,  ettei uskalla jättäytyä syytesuojan ulkopuolelle.  Putinilla on tästä paljon kokemusta. Ensimmäinen presidentin ukaasi oli Putinin tultua valtaan. Jeltsinille syytesuoja.  ;D

Putinilla ei ole vielä niin paljon arvovaltaa kuin Isä Aurinkoisella, tarvitsisi tosiaan aluksi jonkun komean uuden tittelin. Ja en ole vielä kuullut, että hankalia tapauksia olisi viety virkistävälle leirilomalle. Vai onko se ulkoistettu Lihavalle Kimmolle? Tuli varmaan halvaksikin.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ohhoh, mielenkiintoinen tuo spedeteuksen ajatuksenkulku: jos toivoo ja haluaa rauhaa niin on putinin perseennuolija :o  lisäys: Sehän tämän sepeteuksen puoluetoveri ensimmäisessä puheessaan saatuaan Nobel'in rauhanpalkinnon vouhkasi Suomen NATO-jäsenyyttä. Samasta puusta on nämä puoluepukarit vestetty  :o

en todellakaan noin kirjoittanut. 

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sota oli välttämätön, koska N-liitto hyökkäsi Suomeen, siinä vaiheessa ei ole enää muuta mahdollisuutta kuin sotia tai antautua  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

mymmy

• Vieras

Et pysty estämään sotaa sillä että nuolet Putinia.  Se edistää sitä ja tekee sen todennäköiseksi.
[/quote]

--minä en nuoleskele ketään,olen puolueeton. >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Veetin poika

• Vieras

Spedelle ei tosijaan linja-autokuorma Svetlaanoita tekis pahhoo.......piäsis näyttämmään sitä ystävällisyyttä....

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

--minä en nuoleskele ketään,olen puolueeton. >:( >:( >:( >:( >:( >:(
[/quote]

Eli nuoleskelet vähän kaikkia  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

antik

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Spedelle ei tosijaan linja-autokuorma Svetlaanoita tekis pahhoo.......piäsis näyttämmään sitä ystävällisyyttä....

tilloo siekii, niin ei tarvii yrman lypsee. ;D