Perkin valmiiksi väljä ei rautajauho öljyn seassa haittaa. Putket soikeat. Yleinen vika perskiiselissä vakiona. Täydelisen konerempan jälkeen laukia kytkin ja sitten perä.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 09.09.14 - klo:19:08Sylinterit saa varmimmin kiillottumaan kun käyttää universalöljyä. Missä niitä universuja uskaltaa käyttää jos ei moottorissa
Sylinterit saa varmimmin kiillottumaan kun käyttää universalöljyä.
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 09.09.14 - klo:19:42Perkin valmiiksi väljä ei rautajauho öljyn seassa haittaa. Putket soikeat. Yleinen vika perskiiselissä vakiona. Täydelisen konerempan jälkeen laukia kytkin ja sitten perä.Oho uutta tietoa. Tälläkin hetkellä kuusi perkinssin moottorilla olevaa konetta pihassa ja yhdestäkään ei ole konetta aukaistu. Neljässä niissä alkaa olemaan 10000 tuntia mittarissa ja vielä näitä hitaita tunteja. Tuskin uuden kamppeen sisukiisseli yhtä vähällä päästää. Jos päästää niin ylistän kyllä suuresti.
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 09.09.14 - klo:19:33Lainaus käyttäjältä: SAS - 09.09.14 - klo:19:08Sylinterit saa varmimmin kiillottumaan kun käyttää universalöljyä. Missä niitä universuja uskaltaa käyttää jos ei moottorissa Tippakannussa?
Perkins 4.236, 6000 h ajettu. Tuntuu, että on alkanut pölläytellä putkesta. Olisiko vielä harmahtavaa... lisäksi huohotinputki tiputtaa oljyä. Kun kone lepäilee yön yli, niin hallin lattialla on merkki huohottimen alapuolella. Vuosimalli on 1990, pitääkö tässä jo valmistautua koneremonttiin. Koneen käydessä huohottimesta tulee vaimea puhallus. Ja tuo 4.236 on siis 3,8 litrainen nelosturbo.
Lainaus käyttäjältä: W124 - 09.09.14 - klo:11:20Perkins 4.236, 6000 h ajettu. Tuntuu, että on alkanut pölläytellä putkesta. Olisiko vielä harmahtavaa... lisäksi huohotinputki tiputtaa oljyä. Kun kone lepäilee yön yli, niin hallin lattialla on merkki huohottimen alapuolella. Vuosimalli on 1990, pitääkö tässä jo valmistautua koneremonttiin. Koneen käydessä huohottimesta tulee vaimea puhallus. Ja tuo 4.236 on siis 3,8 litrainen nelosturbo.Onks toi niinkus 3070?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.09.14 - klo:21:54Lainaus käyttäjältä: W124 - 09.09.14 - klo:11:20Perkins 4.236, 6000 h ajettu. Tuntuu, että on alkanut pölläytellä putkesta. Olisiko vielä harmahtavaa... lisäksi huohotinputki tiputtaa oljyä. Kun kone lepäilee yön yli, niin hallin lattialla on merkki huohottimen alapuolella. Vuosimalli on 1990, pitääkö tässä jo valmistautua koneremonttiin. Koneen käydessä huohottimesta tulee vaimea puhallus. Ja tuo 4.236 on siis 3,8 litrainen nelosturbo.Onks toi niinkus 3070?Kyllä on ja vielä E
Lainaus käyttäjältä: W124 - 09.09.14 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.09.14 - klo:21:54Lainaus käyttäjältä: W124 - 09.09.14 - klo:11:20Perkins 4.236, 6000 h ajettu. Tuntuu, että on alkanut pölläytellä putkesta. Olisiko vielä harmahtavaa... lisäksi huohotinputki tiputtaa oljyä. Kun kone lepäilee yön yli, niin hallin lattialla on merkki huohottimen alapuolella. Vuosimalli on 1990, pitääkö tässä jo valmistautua koneremonttiin. Koneen käydessä huohottimesta tulee vaimea puhallus. Ja tuo 4.236 on siis 3,8 litrainen nelosturbo.Onks toi niinkus 3070?Kyllä on ja vielä EIhan ku sillä sammutinhuollon pojalla joka nykyään viihtyy tuolla asiafoorumilla. Jokos sun on etuakseli porsinu siitä? Entäs ne vaihteet?
se universaali olis sopivaa uutena jäteöljyastiaan. ja uutta dieselmoottoria ei pitäisi alkuun ajaa liian hyvillä öljyillä.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 09.09.14 - klo:20:55se universaali olis sopivaa uutena jäteöljyastiaan. ja uutta dieselmoottoria ei pitäisi alkuun ajaa liian hyvillä öljyillä.taitaa lähes kaikki kuorma-autot olla uusina merkkihuollon piirissä eivätkä pistä niihin mitään huonoja öljyjä ja silti mennään miljoona kilometriä lähes usein aina...taitaa nuo ohjeet koskea vaan harrikkaa