Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viherlannoitus härkäpavulla  (Luettu 3894 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Viherlannoitus härkäpavulla
Onko tukikelpoinen menetelmä, siis sallittu kasvilaji ?

Jos on, niin ens keväänä vedän maksimialan huiskalla sängelle.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla
Onko tukikelpoinen menetelmä, siis sallittu kasvilaji ?

Jos on, niin ens keväänä vedän maksimialan huiskalla sängelle.

Saa vielä valkuaispalkkion.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5273
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla
Onko tukikelpoinen menetelmä, siis sallittu kasvilaji ?

Jos on, niin ens keväänä vedän maksimialan huiskalla sängelle.

Saa vielä valkuaispalkkion.
pitää olla joku viljatyyppinen juttu tukihaussa, jossa on korjuuvelvoite. Jos siis valkuaispalkkiota haaveilee. Mutta muuten: eiköhän härkäpapu ole ihan OK viherlannoituskasvina. Biologis-teknisesti ainakin, ensi kevään hallinnollis-tukikuviot katsotaan sitten huhtikuussa...

Petri

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla
Joo, en mä tuolle valkuaiskasvipalkkiota tarvitsisi.

Rikkaruohottuminen tietysti sairas ongelma, mut massaa tulisi halvalla ja paljon
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla

Se mitä oon seurannut valkomesikkää nyt ekana kesänä niin tukahduttaa rikkakasvit 5 kertaa paremmin kuin papu..  :P
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla

Se mitä oon seurannut valkomesikkää nyt ekana kesänä niin tukahduttaa rikkakasvit 5 kertaa paremmin kuin papu..  :P
Jos mulla olisi laarissa 18 kuutiota  ilmaista valkomesikänsiementä, niin sitten kylväsisin sitä  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla

Se mitä oon seurannut valkomesikkää nyt ekana kesänä niin tukahduttaa rikkakasvit 5 kertaa paremmin kuin papu..  :P
Jos mulla olisi laarissa 18 kuutiota  ilmaista valkomesikänsiementä, niin sitten kylväsisin sitä  ;D

Esikasvivaikutus ainakin on hyvä.. ensimmäisen vuoden koenurmille meni noin puolet normaalista typestä ja sato suurempi kuin normaalisti suojaviljaan perustetuilla lohkoilla.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

JackSparrow

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 343
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla

Se mitä oon seurannut valkomesikkää nyt ekana kesänä niin tukahduttaa rikkakasvit 5 kertaa paremmin kuin papu..  :P
Jos mulla olisi laarissa 18 kuutiota  ilmaista valkomesikänsiementä, niin sitten kylväsisin sitä  ;D

Esikasvivaikutus ainakin on hyvä.. ensimmäisen vuoden koenurmille meni noin puolet normaalista typestä ja sato suurempi kuin normaalisti suojaviljaan perustetuilla lohkoilla.

Vähän OT mutta 2v vln jälkeen (apila+timotei) pääsin tänä vuonna 5t keskisatoon ohralla 60kg typpilannoituksella kuivuudesta huolimatta. Vln korjattu kerran, muuten murskattu.
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3128
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla
Mulla oli tukivalvontaa silloin kun mulla oli 100% lohko virnaa vl nurmena. Tarkistaja mietti silloin valkuispalkkiota kun naapuri paalasi sen pois. Tarkistaja näki ensimäistä kertaa  100% sementen painosta typpeä antavana ja ei tiennyt siitä kasvista mitään. Yleisesti vähän yli 20 apilaa, loput timoteitä.

Apilaa lähtee hyvin aikasin kasvuun ja jos se vihtyy se tukahduttaa rikat tehokaasti, mesikäs oli hidas lähtemää keväällä, mutta kasvoi se yli 2metriseksi.

Kai papu kelpais vln, kelpaako ihan puitava herne kans?

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2137
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla
Onko tukikelpoinen menetelmä, siis sallittu kasvilaji ?

Jos on, niin ens keväänä vedän maksimialan huiskalla sängelle.

Hyväksytäänkö  vl.nä, vai katsotaanko viljaksi; korjuuvelvoite? Mulla torppasivat rehurapsi persianapila vl:n,ei käy, rehurapsi luetaan viljoihin. :(

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla
Onko tukikelpoinen menetelmä, siis sallittu kasvilaji ?

Jos on, niin ens keväänä vedän maksimialan huiskalla sängelle.

Hyväksytäänkö  vl.nä, vai katsotaanko viljaksi; korjuuvelvoite? Mulla torppasivat rehurapsi persianapila vl:n,ei käy, rehurapsi luetaan viljoihin. :(
Tätäpä tässä just pohdin
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65280
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla
ketut!   että osaa männä vaikeaksi kun ei ite viranomaisetkaan tiedä mitä voi vaatia ja mitä ei, montaa mielipidettä kyliltä kuuluu, valvojiltakin.

mah

  • Vieras
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla

Se mitä oon seurannut valkomesikkää nyt ekana kesänä niin tukahduttaa rikkakasvit 5 kertaa paremmin kuin papu..  :P
Jos mulla olisi laarissa 18 kuutiota  ilmaista valkomesikänsiementä, niin sitten kylväsisin sitä  ;D

Vaihdatko pariin pussiin valkomesikkää? :-X

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Viherlannoitus härkäpavulla

Se mitä oon seurannut valkomesikkää nyt ekana kesänä niin tukahduttaa rikkakasvit 5 kertaa paremmin kuin papu..  :P
Jos mulla olisi laarissa 18 kuutiota  ilmaista valkomesikänsiementä, niin sitten kylväsisin sitä  ;D

Vaihdatko pariin pussiin valkomesikkää? :-X
Miten isoja pusseja  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.