Onkos tämä vaihteisto periaatteessa sama ku tuo keppiloota, mutta ohjataan sähköisesti kuutta mekaanista aluetta ja sitte napeilla 4 pikavaihdetta... Voi olla aika hyvä jos automatiikka toimii hienosti.
http://www.deutz-fahr.com/de-DE/deutz-fahr-welt/news-und-events/3208-neues-comfort-shift-getriebe
Olisi DF vaihteistorintamalla saanut pystyä parempaankin, ko. vaihteistohan on jo Argolla käytössä McCormick/Landini-traktoreissa, joita taidetaan taas tuoda Suomeenkin aika mukavaan hintaan (Noin niin kuin siis nykymittapuulla, kun kaikki uudet aisankannattimetkin alkaa olla poskettoman hintaisia).
Mutta minkäs teet, kun oma keskiluokan vaihteistokehitys (Same) on ajettu alas ja ollaan ostokomponenttien varassa. Sinänsä varmasti keskikokoluokan luottettavimpia laatikoita tuo 7200, mutta kyllähän ST-mallien 12-portainen italialaislaatikko olisi mannaa keppikoneiden ja portaattomien väliin noissa 150-200 -hevosvoimaisissa. Hieno homma, että ovat nyt tuolla 6210 rs:llä saaneet 200+ -luokkaan koneen kompakteilla ulkomitoilla, kun kaikilla muillakin alkaa sellainen olla.