Mitä mieltä olette, kannattaako enää sekaantua perinteiseen yhden puintikelan malliin vai siirtyäkkö kaksoiskelakoneeseen. Noin järjellä ajatellen tuplakela kyllä selvästi parempi. Ei kuulu enää rohinaa paksumpien tukkojen tullessa kelalle. Samoin eräs isäntä totesi, että pahnanpätkien tulo säiliöön loppui tuplakelan myötä. Claassin pikkumalleista tuntuu tuplakela olevan selvästi suositumpi ja Kuninkaan malliuudistuksen yhteydessä myös pienimmän mallin saa halutessaan kahdella kelalla.
NH:n RS-kela tuskin lievittää rohinoita, kuten Sampon ja Claasin esikelat? Valistuneemmat vastatkoon. Juuri pienimpään Nyykkäriinhän ei toista kelaa ole 8050:n jälkeen saanutkaan. Tämän syksyn jälkeen ei taida koko pikku-NH:tä enää saadakaan, koska valmistus on loppunut. TC56/5060:eenhän se on saanut käytännössä aina.
Eikös sieltä joku 4.90 tai jotain sellaista oo tulos?
Katos pentele, olet oikeassa
Aika pientä melua on tästä pidetty. Liekö RS-kela saatavissa, en nyt tähän hätään löytänyt noista artikkeleista mainintaa siitä? Ei näemmä kestänyt CNH:n perse jättää tätä luokkaa Claasin ja Sampo/JD:n reviiriksi. Hyvä niin. Melkoista tämä valmistajien uusi satsaus "pikku"puimureihin viime vuosina, kun ottaa huomioon, kuinka kauan erityisesti nelikohlimiset Dominatorit ja TC:t saivat vanhentua rauhassa.