Itse sitä on kyhäiltävä tehdä.
Kai ne varaosatkin on alettava tilata saksasta kun tässä hiljattain tutkailin mm. Inan tekemän hihnankiristimen hintaa. Suomi 110 € alv. 24 ja Saksassa 65 € Alv 19. Ei vaadi kummoista suunnitelmallisuutta että vuoden huolto-osatarpeilla säästää useita satalappusia.
Ja se huollon hinta nousee heti pari pykälää kun menet korjaamon tiskille ja kerrot että olet tilannut nämä ja nämä osat itse ja öljytkin olet jo vaihtanut, jne. Plus miinus nolla. 
Tuosta en tiedä kun en ole muuta vuosiin teettänyt vieraalla kuin ilmastointihuollot ja päästömittaukset. Kai tässä pitänee pari autoa käyttää aurauksien säädössä kunhan saa alustan nivelet tarkisteltua/vaihdettua.
Vähä tosin riippuu autosta ja osistakin tuo hintapolitiikka, Mersun ilmastoinnin kuivain maksoi KL-varaosissa 26 euroa sis alv. 24%, siinei paljoa kannata muualta tilailla. Kuivaimen vaihtaneella pajalla vaan totesivat että hyvä kun itse hommasin niin tulee varmemmin oikeia eikä tarvia liikkeen sitä mistään haalia.
Traktoriin vaihdoin kuivaimen itse järjestelmän tyhjäämisen jälkeen, sopi hyvin huoltomiehille sekin järjestely.