Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko mielestänne 183000e kohtuullinen hinta 165hv traktorista?  (Luettu 51723 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack

On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään.  ;D ;D

Minusta se on aivan loogista.

Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?


Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco

On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään.  ;D ;D

Minusta se on aivan loogista.

Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?


Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.

--niin.Aika monessa kaupanteossa hintaero esim.Valluun samoilla varusteilla on jäänyt pieneksi vaikka lähtöhintojen ero onkin suuri.Itse vertailin mm.T153HTn ja Fendt 718n hintaa ja erohan on lähdössä ihan päätä huimaava.Tekniikan erotkin ovat suuria.Kun sitten Valluun alkaa lisäämään varusteita.50,koppijousia,etujousia,etc.niin ero kapenee kummasti.Jos vielä vaihtaa Vallun Directiksi niin ero onkin aika pieni loppupeleissä.
--eri asia on jos tyytyy 40km/h jousettomaan pomppohäkkyrään niin esim.153HT on kyllä tosi edullinen valinta tuossa kokoluokassa.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!

On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään.  ;D ;D

Minusta se on aivan loogista.

Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?


Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.

--niin.Aika monessa kaupanteossa hintaero esim.Valluun samoilla varusteilla on jäänyt pieneksi vaikka lähtöhintojen ero onkin suuri.Itse vertailin mm.T153HTn ja Fendt 718n hintaa ja erohan on lähdössä ihan päätä huimaava.Tekniikan erotkin ovat suuria.Kun sitten Valluun alkaa lisäämään varusteita.50,koppijousia,etujousia,etc.niin ero kapenee kummasti.Jos vielä vaihtaa Vallun Directiksi niin ero onkin aika pieni loppupeleissä.
--eri asia on jos tyytyy 40km/h jousettomaan pomppohäkkyrään niin esim.153HT on kyllä tosi edullinen valinta tuossa kokoluokassa.
Eihän nuo jouset ja liikenneperä nyt niin kovinpaljoo maksa. Mutta se kuminauha sinne laatikkoon maksaa ;D Mutta tuohon kokoluokkaan kyllä N on paljon parempi vaihtoehto.

Viimeksi muokattu: 29.05.14 - klo:15:05 kirjoittanut Varjo79

Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään.  ;D ;D

Minusta se on aivan loogista.

Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?


Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.

--niin.Aika monessa kaupanteossa hintaero esim.Valluun samoilla varusteilla on jäänyt pieneksi vaikka lähtöhintojen ero onkin suuri.Itse vertailin mm.T153HTn ja Fendt 718n hintaa ja erohan on lähdössä ihan päätä huimaava.Tekniikan erotkin ovat suuria.Kun sitten Valluun alkaa lisäämään varusteita.50,koppijousia,etujousia,etc.niin ero kapenee kummasti.Jos vielä vaihtaa Vallun Directiksi niin ero onkin aika pieni loppupeleissä.
--eri asia on jos tyytyy 40km/h jousettomaan pomppohäkkyrään niin esim.153HT on kyllä tosi edullinen valinta tuossa kokoluokassa.

Leukadynamo tuottaa virtaa katkeematta ja kansa huutelee jonkun muutaman prosentin tulematta olevan tukipotin perään kitarisat suusta ulkona. Kassavaje on suunnaton ja vouti odottaa oven takana.

Täällä topiikissa herkutellaan lisävarusteilla ja brassaillaan työkalun hinnalla.


Voi helvetti tätä maatalousbisnestä... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855

On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään.  ;D ;D

Minusta se on aivan loogista.

Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?


Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.

--niin.Aika monessa kaupanteossa hintaero esim.Valluun samoilla varusteilla on jäänyt pieneksi vaikka lähtöhintojen ero onkin suuri.Itse vertailin mm.T153HTn ja Fendt 718n hintaa ja erohan on lähdössä ihan päätä huimaava.Tekniikan erotkin ovat suuria.Kun sitten Valluun alkaa lisäämään varusteita.50,koppijousia,etujousia,etc.niin ero kapenee kummasti.Jos vielä vaihtaa Vallun Directiksi niin ero onkin aika pieni loppupeleissä.
--eri asia on jos tyytyy 40km/h jousettomaan pomppohäkkyrään niin esim.153HT on kyllä tosi edullinen valinta tuossa kokoluokassa.
Eihän nuo jouset ja liikenneperä nyt niin kovinpaljoo maksa. Mutta se kuminauha sinne laatikkoon maksaa ;D Mutta tuohon kokoluokkaan kyllä N on paljon parempi vaihtoehto.

Eihän tohon ny tarttis enää ku jouset, 50km/h, EHD perä ja niin isot kummit ku alle mahtuu. Etunostolaitteet ja pto olis ehkä tulevaisuutta ajatellen hyvät olemas.
Kovin ku tinkaa niin irtoaa varmaan alta 90k€ verollista rahaa. Noo saahan niitä si melkeen kaks fendtin hinnal  ;D

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään.  ;D ;D

Nyykkärin jos joku ostaa, niin kukaan ei edes säälikkään. Unohdetaan vaan.
http://www.agritek.fi/newholland_uutinen?=&pid=66291090
Onko toi se jätkä joka on ollu varmaa 10 kertaa täpinäuutisissa fendtejensä ja peltoaukeidensa kanssa?

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco

On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään.  ;D ;D

Minusta se on aivan loogista.

Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?


Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.

--niin.Aika monessa kaupanteossa hintaero esim.Valluun samoilla varusteilla on jäänyt pieneksi vaikka lähtöhintojen ero onkin suuri.Itse vertailin mm.T153HTn ja Fendt 718n hintaa ja erohan on lähdössä ihan päätä huimaava.Tekniikan erotkin ovat suuria.Kun sitten Valluun alkaa lisäämään varusteita.50,koppijousia,etujousia,etc.niin ero kapenee kummasti.Jos vielä vaihtaa Vallun Directiksi niin ero onkin aika pieni loppupeleissä.
--eri asia on jos tyytyy 40km/h jousettomaan pomppohäkkyrään niin esim.153HT on kyllä tosi edullinen valinta tuossa kokoluokassa.
Eihän nuo jouset ja liikenneperä nyt niin kovinpaljoo maksa. Mutta se kuminauha sinne laatikkoon maksaa ;D Mutta tuohon kokoluokkaan kyllä N on paljon parempi vaihtoehto.

Eihän tohon ny tarttis enää ku jouset, 50km/h, EHD perä ja niin isot kummit ku alle mahtuu. Etunostolaitteet ja pto olis ehkä tulevaisuutta ajatellen hyvät olemas.
Kovin ku tinkaa niin irtoaa varmaan alta 90k€ verollista rahaa. Noo saahan niitä si melkeen kaks fendtin hinnal  ;D

Sulta jää huomiotta että Fendtiinkin saa alennuksen.Minä en nyt ole vaihtamassa tällä hetkellä mitään seuraan vaan tilannetta.

Meillä on nyt N141 ja T160.En pysty korvaamaan T160ä N:llä.T on sen verran väkevämpi kun aletaan ajamaan 30tn kokonaispainolla.N163 ei käy koska en huoli Versua enkä directiä.Valtran myymälästä T160n korvaavat alkavat mun tapauksessani T153:sta tai Fendt 718:sta.Em.syystä jonka Vallun vaihteistoista mainitsin.

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855

On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään.  ;D ;D

Minusta se on aivan loogista.

Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?


Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.

--niin.Aika monessa kaupanteossa hintaero esim.Valluun samoilla varusteilla on jäänyt pieneksi vaikka lähtöhintojen ero onkin suuri.Itse vertailin mm.T153HTn ja Fendt 718n hintaa ja erohan on lähdössä ihan päätä huimaava.Tekniikan erotkin ovat suuria.Kun sitten Valluun alkaa lisäämään varusteita.50,koppijousia,etujousia,etc.niin ero kapenee kummasti.Jos vielä vaihtaa Vallun Directiksi niin ero onkin aika pieni loppupeleissä.
--eri asia on jos tyytyy 40km/h jousettomaan pomppohäkkyrään niin esim.153HT on kyllä tosi edullinen valinta tuossa kokoluokassa.
Eihän nuo jouset ja liikenneperä nyt niin kovinpaljoo maksa. Mutta se kuminauha sinne laatikkoon maksaa ;D Mutta tuohon kokoluokkaan kyllä N on paljon parempi vaihtoehto.

Eihän tohon ny tarttis enää ku jouset, 50km/h, EHD perä ja niin isot kummit ku alle mahtuu. Etunostolaitteet ja pto olis ehkä tulevaisuutta ajatellen hyvät olemas.
Kovin ku tinkaa niin irtoaa varmaan alta 90k€ verollista rahaa. Noo saahan niitä si melkeen kaks fendtin hinnal  ;D

Sulta jää huomiotta että Fendtiinkin saa alennuksen.Minä en nyt ole vaihtamassa tällä hetkellä mitään seuraan vaan tilannetta.

Meillä on nyt N141 ja T160.En pysty korvaamaan T160ä N:llä.T on sen verran väkevämpi kun aletaan ajamaan 30tn kokonaispainolla.N163 ei käy koska en huoli Versua enkä directiä.Valtran myymälästä T160n korvaavat alkavat mun tapauksessani T153:sta tai Fendt 718:sta.Em.syystä jonka Vallun vaihteistoista mainitsin.


Toki saa alennukset siihenkin mutta tuskin nyt sen enempää mitä valmettiin. Sanoinkin että melkeen 2  ;)
Ittellä kyllä ei tuu mieleen missä tarvitsisin fendtin ominaisuuksia niin paljon etten perus karvalakki valmetilla pärjäisi

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Ei saa 153sta alle 100000e varusteineen. 716 fendtti aika lailla samoissa hinnoissa kun 516. Kyllä semmonen pitää saada 140te tingattua...varusteineen. T sarjan hitec valtra on raakasti yli hinnoiteltu. T153 ja t193 hintaero on vedetty hatusta. T193 saman hintanen kuin t163 direct. Molemmissa sama moottori pienemmässä portaaton sähkölohkot ja säätyväpumppu Ymym...

Omalla kokemuksella fendtin moottoriteho 10hv enemmän ku ilmotettu ja cr valtran 10hv vähemmän. 716 vetää takuulla paremmin kuin 153.  fiksuhan ostaa aina pikkumallin virittää 50hv ja poistaa ureat.... :)

Viimeksi muokattu: 29.05.14 - klo:18:21 kirjoittanut retku

LihavaPoika

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29
2005 New holland TM155 rc ss ajovoa lokarit 650/540 painot 20kpl 73000,- sis alv
John deere 6820 autopowr painot lokarit samat kummit oli noin 20000,- kalliimpi mitä hollanti.
Tarjoukset oli pöydällä mutta löytyi käytetty 155 -03 jonka hinnasta taas oli sulanut tuo 20000,- pois
se oli siinä sitten ja samalla tänäänkin mennään. Saman siitä vaihdossa saisi lähes tulkoon mutta väliraha käsittämätön.

Eli hinnan nousua tainnut tapahtua aika rajusti.
 Nyt samalla Rahalla joku kämyinen 4 pyttyinen mopo. Uusi traktori mahdoton ajatus.

Jupeje

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29
Mulla on tullu semmonen kuva joistakin nykyisistä maanviljelijöistä että jos on sitä rahaa tilillä niin pitää heti ostaa se kallein mitä saa, eikä voi edes tehdä sitä hintavertailua tms. Tai sitte joillaki on vaan se että on se änäyttämisen halu että mulla on kylän kalleimmat koneet vaikka ne joutuuki ostamaan pankin rahoilla. Mun isällä on aina ollu periaatteena että ostot harkitaan aina loppuun asti eikä koskaan oo rattorihin/koneisiin oo otettu pankista lainaa. Ja minä oon huomannu että sillä se maatalous kannattaa.

Jupeje

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29
Ja meillä tosiaan ei vielä (on kyllä ollu hintakilpailussa John Deereki) oo nuita kalliimpia merkkejä vaan ollaan pysytty hollannissa ja casessa...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!

On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään.  ;D ;D

Minusta se on aivan loogista.

Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?


Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.

--niin.Aika monessa kaupanteossa hintaero esim.Valluun samoilla varusteilla on jäänyt pieneksi vaikka lähtöhintojen ero onkin suuri.Itse vertailin mm.T153HTn ja Fendt 718n hintaa ja erohan on lähdössä ihan päätä huimaava.Tekniikan erotkin ovat suuria.Kun sitten Valluun alkaa lisäämään varusteita.50,koppijousia,etujousia,etc.niin ero kapenee kummasti.Jos vielä vaihtaa Vallun Directiksi niin ero onkin aika pieni loppupeleissä.
--eri asia on jos tyytyy 40km/h jousettomaan pomppohäkkyrään niin esim.153HT on kyllä tosi edullinen valinta tuossa kokoluokassa.
Eihän nuo jouset ja liikenneperä nyt niin kovinpaljoo maksa. Mutta se kuminauha sinne laatikkoon maksaa ;D Mutta tuohon kokoluokkaan kyllä N on paljon parempi vaihtoehto.

Eihän tohon ny tarttis enää ku jouset, 50km/h, EHD perä ja niin isot kummit ku alle mahtuu. Etunostolaitteet ja pto olis ehkä tulevaisuutta ajatellen hyvät olemas.
Kovin ku tinkaa niin irtoaa varmaan alta 90k€ verollista rahaa. Noo saahan niitä si melkeen kaks fendtin hinnal  ;D

Sulta jää huomiotta että Fendtiinkin saa alennuksen.Minä en nyt ole vaihtamassa tällä hetkellä mitään seuraan vaan tilannetta.

Meillä on nyt N141 ja T160.En pysty korvaamaan T160ä N:llä.T on sen verran väkevämpi kun aletaan ajamaan 30tn kokonaispainolla.N163 ei käy koska en huoli Versua enkä directiä.Valtran myymälästä T160n korvaavat alkavat mun tapauksessani T153:sta tai Fendt 718:sta.Em.syystä jonka Vallun vaihteistoista mainitsin.
No juu voipi olla noinkin. Ajattelin vaan että kannattaa sitte ostaa se t173 jos sitä voimaa tarvii enempi. Ainakin tuon mun megan pätkii tommonen n143ht mennentullen. Tosin eise n ihan vakio ole jotain 180päälle siinä on kait. Enkä saanut mitään lämpövaivojakaan aikaseks vaikka kuinka rankasin :-[ Paljon näppärämpi vain jos sitä voimaa ei oikein kauheesti tarvita. Hiukanhan se kärryn edessä pyrki keuliin kun käskee mutta painoahan vois lisätä. Joo mulle varmaan piisais n143. Mutta 3v tarvis sitte mopoilla ennenkuin sen voi kasvattaa traktoriks >:( Koska en myöskään niinperusta niistä hienommista lootista. Tai eiole semmosta ajoa kuin niin vähän missä niistä mitään iloa olis. Tästäsyystä sitten on isompaa katteltu vaika ne ei oikein fyysisten mittojaénsa takia miellytäkkään >:(
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Niin.Mun pointti tässä keskustelussa on kuljetusajot jotka näyttelevät T160n elämässä 80% osuutta.Vaikka N:stä sais tehoa saman verran niin sen massa ei riitä mun tarpeisiin.N141 kuten 142,143 ovat paljone ketterämpiä kuin T,sen olen käytännössä todennut.Mutta kun mulla on sitten kylvökoneen eteen ja muihin vähän ketterämpi 6-kone kuin T niin sekään ei ole ongelma.
Mun T160 on viritetty,antaa 180 hepoa tumpista N141 on vakio.Turha koittaa tuolla N:llä kisata T:n kanssa jos voimaa tarvitaan.

Tilakohtaista.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Niin.Mun pointti tässä keskustelussa on kuljetusajot jotka näyttelevät T160n elämässä 80% osuutta.Vaikka N:stä sais tehoa saman verran niin sen massa ei riitä mun tarpeisiin.N141 kuten 142,143 ovat paljone ketterämpiä kuin T,sen olen käytännössä todennut.Mutta kun mulla on sitten kylvökoneen eteen ja muihin vähän ketterämpi 6-kone kuin T niin sekään ei ole ongelma.
Mun T160 on viritetty,antaa 180 hepoa tumpista N141 on vakio.Turha koittaa tuolla N:llä kisata T:n kanssa jos voimaa tarvitaan.

Tilakohtaista.
Niinpä siinähänse kun se takuu katkeaa jos niitä menee ronkkiin. Siksi pitää katella isompia malleja. T valtu vaan on liian kankea. Semmonen on hakusessa mikä olisi megaa notkeampi ja hiukan tehokkaampi jo vakiona. Noin 170hp kun tumpilta löytyy niin riittänee mulle.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!