On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään.
Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 26.05.14 - klo:23:32 On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään. Minusta se on aivan loogista. Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 29.05.14 - klo:14:44Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 26.05.14 - klo:23:32 On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään. Minusta se on aivan loogista. Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.--niin.Aika monessa kaupanteossa hintaero esim.Valluun samoilla varusteilla on jäänyt pieneksi vaikka lähtöhintojen ero onkin suuri.Itse vertailin mm.T153HTn ja Fendt 718n hintaa ja erohan on lähdössä ihan päätä huimaava.Tekniikan erotkin ovat suuria.Kun sitten Valluun alkaa lisäämään varusteita.50,koppijousia,etujousia,etc.niin ero kapenee kummasti.Jos vielä vaihtaa Vallun Directiksi niin ero onkin aika pieni loppupeleissä.--eri asia on jos tyytyy 40km/h jousettomaan pomppohäkkyrään niin esim.153HT on kyllä tosi edullinen valinta tuossa kokoluokassa.
Viimeksi muokattu: 29.05.14 - klo:15:05 kirjoittanut Varjo79
Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 29.05.14 - klo:14:54Lainaus käyttäjältä: Hervast - 29.05.14 - klo:14:44Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 26.05.14 - klo:23:32 On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään. Minusta se on aivan loogista. Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.--niin.Aika monessa kaupanteossa hintaero esim.Valluun samoilla varusteilla on jäänyt pieneksi vaikka lähtöhintojen ero onkin suuri.Itse vertailin mm.T153HTn ja Fendt 718n hintaa ja erohan on lähdössä ihan päätä huimaava.Tekniikan erotkin ovat suuria.Kun sitten Valluun alkaa lisäämään varusteita.50,koppijousia,etujousia,etc.niin ero kapenee kummasti.Jos vielä vaihtaa Vallun Directiksi niin ero onkin aika pieni loppupeleissä.--eri asia on jos tyytyy 40km/h jousettomaan pomppohäkkyrään niin esim.153HT on kyllä tosi edullinen valinta tuossa kokoluokassa.Eihän nuo jouset ja liikenneperä nyt niin kovinpaljoo maksa. Mutta se kuminauha sinne laatikkoon maksaa Mutta tuohon kokoluokkaan kyllä N on paljon parempi vaihtoehto.
Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 26.05.14 - klo:23:32 On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään. Nyykkärin jos joku ostaa, niin kukaan ei edes säälikkään. Unohdetaan vaan.http://www.agritek.fi/newholland_uutinen?=&pid=66291090
Lainaus käyttäjältä: Varjo79 - 29.05.14 - klo:15:04Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 29.05.14 - klo:14:54Lainaus käyttäjältä: Hervast - 29.05.14 - klo:14:44Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 26.05.14 - klo:23:32 On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään. Minusta se on aivan loogista. Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.--niin.Aika monessa kaupanteossa hintaero esim.Valluun samoilla varusteilla on jäänyt pieneksi vaikka lähtöhintojen ero onkin suuri.Itse vertailin mm.T153HTn ja Fendt 718n hintaa ja erohan on lähdössä ihan päätä huimaava.Tekniikan erotkin ovat suuria.Kun sitten Valluun alkaa lisäämään varusteita.50,koppijousia,etujousia,etc.niin ero kapenee kummasti.Jos vielä vaihtaa Vallun Directiksi niin ero onkin aika pieni loppupeleissä.--eri asia on jos tyytyy 40km/h jousettomaan pomppohäkkyrään niin esim.153HT on kyllä tosi edullinen valinta tuossa kokoluokassa.Eihän nuo jouset ja liikenneperä nyt niin kovinpaljoo maksa. Mutta se kuminauha sinne laatikkoon maksaa Mutta tuohon kokoluokkaan kyllä N on paljon parempi vaihtoehto.Eihän tohon ny tarttis enää ku jouset, 50km/h, EHD perä ja niin isot kummit ku alle mahtuu. Etunostolaitteet ja pto olis ehkä tulevaisuutta ajatellen hyvät olemas. Kovin ku tinkaa niin irtoaa varmaan alta 90k€ verollista rahaa. Noo saahan niitä si melkeen kaks fendtin hinnal
Lainaus käyttäjältä: erik - 29.05.14 - klo:15:14Lainaus käyttäjältä: Varjo79 - 29.05.14 - klo:15:04Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 29.05.14 - klo:14:54Lainaus käyttäjältä: Hervast - 29.05.14 - klo:14:44Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 26.05.14 - klo:23:32 On tää Fendtti edelleenkin jännä merkki, kun se herättää noin paljon tunteita. Jos ja kun JD maksaa samanverran, niin siitä ei kukaan puhu juuri mitään. Minusta se on aivan loogista. Jos halutaan antaa tietentahtoen mielikuva että kyse on markkinoiden kehittyneimmästä ja laadukkaimmasta maatalousveturista, niin eikö siinä tapauksessa ole oikeutettua tarkkailla sen ominaisuuksia erityisen kriittisesti ?Olis mielenkiintoista jos vertailtaisi päivitetyn kirovetsin ja tuollaisen nyykkärin ominaisuuksia. Jossain äkeenvedossa ei luulis mitään avaruusteknologiaa tarvittavan. Automaattiohjauksenkin saa lisättyä mihin tahansa koneeseen.--niin.Aika monessa kaupanteossa hintaero esim.Valluun samoilla varusteilla on jäänyt pieneksi vaikka lähtöhintojen ero onkin suuri.Itse vertailin mm.T153HTn ja Fendt 718n hintaa ja erohan on lähdössä ihan päätä huimaava.Tekniikan erotkin ovat suuria.Kun sitten Valluun alkaa lisäämään varusteita.50,koppijousia,etujousia,etc.niin ero kapenee kummasti.Jos vielä vaihtaa Vallun Directiksi niin ero onkin aika pieni loppupeleissä.--eri asia on jos tyytyy 40km/h jousettomaan pomppohäkkyrään niin esim.153HT on kyllä tosi edullinen valinta tuossa kokoluokassa.Eihän nuo jouset ja liikenneperä nyt niin kovinpaljoo maksa. Mutta se kuminauha sinne laatikkoon maksaa Mutta tuohon kokoluokkaan kyllä N on paljon parempi vaihtoehto.Eihän tohon ny tarttis enää ku jouset, 50km/h, EHD perä ja niin isot kummit ku alle mahtuu. Etunostolaitteet ja pto olis ehkä tulevaisuutta ajatellen hyvät olemas. Kovin ku tinkaa niin irtoaa varmaan alta 90k€ verollista rahaa. Noo saahan niitä si melkeen kaks fendtin hinnal Sulta jää huomiotta että Fendtiinkin saa alennuksen.Minä en nyt ole vaihtamassa tällä hetkellä mitään seuraan vaan tilannetta.Meillä on nyt N141 ja T160.En pysty korvaamaan T160ä N:llä.T on sen verran väkevämpi kun aletaan ajamaan 30tn kokonaispainolla.N163 ei käy koska en huoli Versua enkä directiä.Valtran myymälästä T160n korvaavat alkavat mun tapauksessani T153:sta tai Fendt 718:sta.Em.syystä jonka Vallun vaihteistoista mainitsin.
Viimeksi muokattu: 29.05.14 - klo:18:21 kirjoittanut retku
Niin.Mun pointti tässä keskustelussa on kuljetusajot jotka näyttelevät T160n elämässä 80% osuutta.Vaikka N:stä sais tehoa saman verran niin sen massa ei riitä mun tarpeisiin.N141 kuten 142,143 ovat paljone ketterämpiä kuin T,sen olen käytännössä todennut.Mutta kun mulla on sitten kylvökoneen eteen ja muihin vähän ketterämpi 6-kone kuin T niin sekään ei ole ongelma.Mun T160 on viritetty,antaa 180 hepoa tumpista N141 on vakio.Turha koittaa tuolla N:llä kisata T:n kanssa jos voimaa tarvitaan.Tilakohtaista.