Turhan paljon versioita, activessa helvetin jäykät hydrauliikan vivut, vaikka vaijeriohjaus,
Vanhemmat 3 sarjaset parempia tässä suhteessa kun suora vipu lohkolle.
Se on äkkiä 20-30 T € kun rastittaa lisävarusteita, mitä tarvitsee.
Eli hinta plompsahtaa aikas paljon.
Koskahan N tai T sarja saa fentin portaattoman lootan, sen vanhemman version,
Ml 260. Huhun mukaan T sarjan korjaamomanuaalissa näkyy ml 260 versio….
Tai sitten pirkkafentti, eli fergu, hintaeroa ei juurikaan versuun, ainoa ero
Hytti, ja maski.
Fendtistä enemmän versioita nykyään kuin Valtrasta. Miksi siitä on haittaa, ei niitä kaikkia ole pakko ostaa? Fendtissä aiemmin piti ostaa aika lailla kaikki herkut vaikka ei ollut tarpeen, nyt niilläkin "Active" malli.
Fergu on monessa maassa se pirkka-valtra, toisissa Valtraa kalliimpi.
Brittien mukaan ensi vuoden malliuudistuksessa tulee Valtran varioon Fendtin laatikko.
EDIT: tulikohan lainaukset nyt oikien.