Versu ja Direct (Mortti ja Vertti)Ei voi uskoa suomalaisinsinöörien pystyvän tällaiseen kehitykseen ja luovuuteen, joukossa on täytynyt olla myös jokunen teknikko. Kyllä keltavanteisten jälleenmyyntihinta romahtaa, jos Valtran tuote kestää edes tämän hetkisten mallien tapaan.
Lainaus käyttäjältä: Pappa - 26.10.08 - klo:19:17Lainaus käyttäjältä: Ojala - 26.10.08 - klo:19:11Lainaus käyttäjältä: Neke - 26.10.08 - klo:18:42Versu ja Direct (Mortti ja Vertti)Ei voi uskoa suomalaisinsinöörien pystyvän tällaiseen kehitykseen ja luovuuteen, joukossa on täytynyt olla myös jokunen teknikko. Kyllä keltavanteisten jälleenmyyntihinta romahtaa, jos Valtran tuote kestää edes tämän hetkisten mallien tapaan.Lisävarustet listaan tulee vielä "räjäytysmatto" semmonen vetokilipailuistatuttu tyrävyö lootan ympärille, mahdollisessa vaihteistorikossa estääsinkoilevien osien lentämisen sivullisten silimille tai sirpaleileidentippumisen tielle renkaita puhkomaan. Varsinki moottorijarrutuksiaraskailla kuormilla tehtäessä tarpeellinen varuste, ehdoton Onko se Ventissä vakiona ?Ne särki niitä jo sillon -90 luvulla niim paljo että nyt tohtivat myöhemminlaittaa pakokaasujarrun moottoriin jarrutusta parantamaan.Vapaalla laskettelu tai kytkin pohjassa vauhin ottoo saattaa ollakaikille portaattomille kallista huvia ;-)Kyllä valteemin porukka on myös siivonnu tieltä romua... Ne on niitä tuotekehityskuluja
Lainaus käyttäjältä: Ojala - 26.10.08 - klo:19:11Lainaus käyttäjältä: Neke - 26.10.08 - klo:18:42Versu ja Direct (Mortti ja Vertti)Ei voi uskoa suomalaisinsinöörien pystyvän tällaiseen kehitykseen ja luovuuteen, joukossa on täytynyt olla myös jokunen teknikko. Kyllä keltavanteisten jälleenmyyntihinta romahtaa, jos Valtran tuote kestää edes tämän hetkisten mallien tapaan.Lisävarustet listaan tulee vielä "räjäytysmatto" semmonen vetokilipailuistatuttu tyrävyö lootan ympärille, mahdollisessa vaihteistorikossa estääsinkoilevien osien lentämisen sivullisten silimille tai sirpaleileidentippumisen tielle renkaita puhkomaan. Varsinki moottorijarrutuksiaraskailla kuormilla tehtäessä tarpeellinen varuste, ehdoton Onko se Ventissä vakiona ?
Lainaus käyttäjältä: Neke - 26.10.08 - klo:18:42Versu ja Direct (Mortti ja Vertti)Ei voi uskoa suomalaisinsinöörien pystyvän tällaiseen kehitykseen ja luovuuteen, joukossa on täytynyt olla myös jokunen teknikko. Kyllä keltavanteisten jälleenmyyntihinta romahtaa, jos Valtran tuote kestää edes tämän hetkisten mallien tapaan.Lisävarustet listaan tulee vielä "räjäytysmatto" semmonen vetokilipailuistatuttu tyrävyö lootan ympärille, mahdollisessa vaihteistorikossa estääsinkoilevien osien lentämisen sivullisten silimille tai sirpaleileidentippumisen tielle renkaita puhkomaan. Varsinki moottorijarrutuksiaraskailla kuormilla tehtäessä tarpeellinen varuste, ehdoton
Lainaus käyttäjältä: Ojala - 26.10.08 - klo:19:23Lainaus käyttäjältä: Pappa - 26.10.08 - klo:19:17Lainaus käyttäjältä: Ojala - 26.10.08 - klo:19:11Lainaus käyttäjältä: Neke - 26.10.08 - klo:18:42Versu ja Direct (Mortti ja Vertti)Ei voi uskoa suomalaisinsinöörien pystyvän tällaiseen kehitykseen ja luovuuteen, joukossa on täytynyt olla myös jokunen teknikko. Kyllä keltavanteisten jälleenmyyntihinta romahtaa, jos Valtran tuote kestää edes tämän hetkisten mallien tapaan.Lisävarustet listaan tulee vielä "räjäytysmatto" semmonen vetokilipailuistatuttu tyrävyö lootan ympärille, mahdollisessa vaihteistorikossa estääsinkoilevien osien lentämisen sivullisten silimille tai sirpaleileidentippumisen tielle renkaita puhkomaan. Varsinki moottorijarrutuksiaraskailla kuormilla tehtäessä tarpeellinen varuste, ehdoton Onko se Ventissä vakiona ?Ne särki niitä jo sillon -90 luvulla niim paljo että nyt tohtivat myöhemminlaittaa pakokaasujarrun moottoriin jarrutusta parantamaan.Vapaalla laskettelu tai kytkin pohjassa vauhin ottoo saattaa ollakaikille portaattomille kallista huvia ;-)Kyllä valteemin porukka on myös siivonnu tieltä romua... Ne on niitä tuotekehityskuluja Jos fenttejä särkyy 1 kpl nii se on jo 50% koko fenttikanasta mikä suomessa on ,valtroja sentää pikkusen enempi kun fenttejä
Fentti on paremmin tehty mutta tietty siellä enemmän vikaantuvaa sähköä, valtu karumpi joten se taas tasaa tilejä.......
Lainaus käyttäjältä: Verku link=topic=5457.msg258470#msg258470 Fentti on paremmin tehty mutta tietty siellä enemmän vikaantuvaa sähköä, valtu karumpi joten se taas tasaa tilejä.......Fendt on huonommin tehty. Katsopa oikein läheltä viimeistelyä ja hämmästyt kuin hutiloiden on tehty
Fendt on huonommin tehty. Katsopa oikein läheltä viimeistelyä ja hämmästyt kuin hutiloiden on tehty
tais tulla mortist ja vertist valtralle arevan olkiluoto.
Lainaus käyttäjältä: kuu - 19.03.10 - klo:00:29Fendt on huonommin tehty. Katsopa oikein läheltä viimeistelyä ja hämmästyt kuin hutiloiden on tehtykuun valossa kannattaa katsella esim valtun valujen jälkeä......Niin koneessa kuin rungon osissakin; etuakselit hieman parempaa jälkeä,,,,,Niin ne tais tullakin maailmalta ?
Lainaus käyttäjältä: Neke - 26.10.08 - klo:18:42Versu ja Direct (Mortti ja Vertti)Ei voi uskoa suomalaisinsinöörien pystyvän tällaiseen kehitykseen ja luovuuteen, joukossa on täytynyt olla myös jokunen teknikko. Kyllä keltavanteisten jälleenmyyntihinta romahtaa, jos Valtran tuote kestää edes tämän hetkisten mallien tapaan.tais tulla mortist ja vertist valtralle arevan olkiluoto.
Lainaus käyttäjältä: Neke - 26.10.08 - klo:18:42Versu ja Direct (Mortti ja Vertti)Ei voi uskoa suomalaisinsinöörien pystyvän tällaiseen kehitykseen ja luovuuteen, joukossa on täytynyt olla myös jokunen teknikko. Kyllä keltavanteisten jälleenmyyntihinta romahtaa, jos Valtran tuote kestää edes tämän hetkisten mallien tapaan.Usko vaan - usko on iloinen asia http://koti.mbnet.fi/ships/Genesis/Genesis.html Bruttovetoisuus: 225 282 BRTUppouma: noin 100 000 tonniaPituus: 361,8 mLeveys: 47 m[3] (66m komentosilta)Syväys: 9,1 mKorkeus: 72 m vesirajasta[3]Voimanlähde: 3 x Wärtsilä 12V46(13,860 kW/18,590 hv per moottori),3 x Wärtsilä 16V46(18,480 kW/24,780 hv per moottori)Aluksen erityispiirteitä ovat esimerkiksi keskelle, yläosaan rakennettu jalkapallokentän pituinen puisto nimeltään Central Park eli keskuspuisto. Sen molemmilla puolilla on kaksi erillistä hotellia. Puistoon tulee aitoja puita, nurmikkoa ja istutuksia. Reunoille rakennetaan kahviloita ja kauppoja.[9][10] Aluksessa on myös kolmen kannen väliä hissin lailla liikkuva baariravintola. Lisäksi aluksessa on vesiteatteri, päiväkoti, terveyshoitolat aikuisille ja nuorille, muutama teatterilava, iso uima-allasalue, tenniskenttä, minigolf-alue, koripallokenttä, kalliokiipeilyseinä, noin 2700 hyttiä matkustajille, useita ravintoloita, oleskelutiloja, kauppoja aikuisille ja nuorille sekä lasten oma alue. Projekti merkitsee telakalle ja kumppaneille 12 000 henkilötyövuotta.[10] STX Europe on toimittanut kyseiselle varustamolle tähän mennessä jo 11 alusta.http://koti.mbnet.fi/ships/Genesis/Genesis.html Linkissä 2 vid Ison-Beltin sillan alituksesta - silta näyttää pienenltäSillan alituskorkeus 65 mM/S Oasis of the Seas Korkeus: 72 m vesirajasta - tarkalle meni - alitusIson-Beltin silta on riippusilta Ison-Beltin salmessa Tanskassa. Vuonna 1998 rakennettu silta ylittää 65 metrin korkeudessa merkittävän laivareitin. Eurooppatie E20 kulkee sillan kauttaKunnioitukseta suomalaista insinööri taitoa kohtaan juutit keskeytti liikenteen alituksen ajaksi