Jos ovat yhtä hyviä kuin viimeksi niin ei kannata ees tuoda tänne..
Ei varmaan kannata tehdä yksittäisen koneen perusteella liian rajuja johtopäätöksiä, ainakaan jos se oli XTX.
Argon leipämalleja on muutenkin olleet enemmän nämä 100-hevosvoimaiset koneet, joissa on ollut sekä Natikan että Landinin perimää. Kumpikin mun käsittääkseni ihan ok pohjia. Landini ehkä hitusen parempi, josta syystä noi kaikki ton kokoluokan vaihdelaatikot on nyt Landini-pohjaisia.
Uudet X6 ja X7 näyttää kyllä hemmetin kilpailukukyisiltä vehkeiltä ja lehtien koeajoissa ovat ainakin toimineet. Hieno hytti, siitä plussaa. ZF-vaihteisto (7200) alueenvaihto robottina.... hinta ja huolto (tai sen puute) tämän varmaan ratkaisevat. Argo myy Briteissä enemmän kuin Deutz-Fahr ja Same yhteensä, joten ei se nyt ihan marginaalimerkki ole.