Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Härskiä MTK-propagandaa lomituksesta TV-uutisissa  (Luettu 9359 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
ämteekoo oli junaillut härskiä propagandaa TV-uutisiin lomituksesta. Tahallaan jätettiin kertomatta, että lomituksiin käytetään  joka vuosi 220 milj €  sosiaalibudjetin varoja. Ainoana maana maailmassa Suomessa  on yhteiskunnan kustantama lomitusjärjestelmä.

Lomapäiviä on lisätty joka vuosi samalla kun mm. viljan ja AB-alueen tukia on leikattu....ämteekoon vaatimuksesta.

http://areena.yle.fi/tv/2204523/#/play  (pian netissä)

kohdasta 5.27 ->

Viimeksi muokattu: 07.04.14 - klo:19:21 kirjoittanut Veeti

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65748
mutta onko toi summa todella enää 220 miljoona se summa?      ite kuullu että lomituksesta otettu jo edellisvuonna pois 12 miljuunaa!

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Lapsilisiä leikataan, lehmiltä ei.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
ämteekoo oli junaillut härskiä propagandaa TV-uutisiin lomituksesta. Tahallaan jätettiin kertomatta, että lomituksiin käytetään  joka vuosi 220 milj €  sosiaalibudjetin varoja. Ainoana maana maailmassa Suomessa  on yhteiskunnan kustantama lomitusjärjestelmä.

Lomapäiviä on lisätty joka vuosi samalla kun mm. viljan ja AB-alueen tukia on leikattu....ämteekoon vaatimuksesta.

http://areena.yle.fi/tv/2204523/#/play  (pian netissä)

kohdasta 5.27 ->
Alat olla oikeesti hullu .  >:(
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Zetor

  • Vieras
Lapsilisiä leikataan, lehmiltä ei.

Aika jännää. Mutta onhan se maitu sitten halavenpaa? ko?

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1348
ämteekoo oli junaillut härskiä propagandaa TV-uutisiin lomituksesta. Tahallaan jätettiin kertomatta, että lomituksiin käytetään  joka vuosi 220 milj €  sosiaalibudjetin varoja. Ainoana maana maailmassa Suomessa  on yhteiskunnan kustantama lomitusjärjestelmä.

Lomapäiviä on lisätty joka vuosi samalla kun mm. viljan ja AB-alueen tukia on leikattu....ämteekoon vaatimuksesta.

http://areena.yle.fi/tv/2204523/#/play  (pian netissä)

kohdasta 5.27 ->
Alat olla oikeesti hullu .  >:(

 niinpä, hullu on se joka ei lypsä ryssille halapaa maituva. tiedätkö miksi? eivät lisäänny tehokkaasti

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
poja puhu kirkolla, jotta joku ministeri oli aikonut hypätä johonnii etelän maitojunaan. muka rysseliin menevään. paskapuhetta. niin minä sanosi. eikkai ny kukaan semmosta tekis. jotta rysseliin. kesken pelin.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
MTK-herra "unohti" mainita, että lomapäiviä on lisätty tilojen kasvaessa ja lomitettavien vähentyessä.

Oli taas tyypillistä mtk-kepu valhepropagandaa.

Mtk- herra olisi voinut mainita, että AB-alueen viljalta on leikattu kaikki kansalliset tuet pois  mtk:n vaatimuksesta, samoin leikattiin kokonaan pois heti alkuunsa EU:n AB-alueelle määräämät korotetut investointituet, nuorten viljelijöitten tuki (maksetaan C-alueella edelleenkin) jne jne

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
olenkohan nyt ymmärtänyt rivien välistä jotahi väärin. siis onkohan nyt päässyt käymään niin, jotta veeti viljelee tiluksiaan jossahi ab-alueella. eikkai se ny nii hupsu oo ::)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Lapsilisiä leikataan, lehmiltä ei.
Sorkkis ainakin leikkaa ;D
pessimisti ei pety!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Lapsilisiä leikataan, lehmiltä ei.
Sorkkis ainakin leikkaa ;D
  Oikein alvin kanssa

Sanna Kuusiluoma

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 156
Naisena ja sosiaalisesti oikeudenmukaisena, olen miettinyt uutisen nähtyäni, että lomitus joka uutisoitiin palveluna, muutettaisiin tarveharkintaiseksi.  Siis suuret yhtiömuotoiset tilat ja varakkaat, jotka pystyvät itse kustantamaan lomituksen hoitavat sen omin varoin.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Naisena ja sosiaalisesti oikeudenmukaisena, olen miettinyt uutisen nähtyäni, että lomitus joka uutisoitiin palveluna, muutettaisiin tarveharkintaiseksi.  Siis suuret yhtiömuotoiset tilat ja varakkaat, jotka pystyvät itse kustantamaan lomituksen hoitavat sen omin varoin.

ai sie laetot sen pekan lähettämän hammeen piälle.

Vaan Minä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 911
Virallinen tunnustus
Naisena ja sosiaalisesti oikeudenmukaisena, olen miettinyt uutisen nähtyäni, että lomitus joka uutisoitiin palveluna, muutettaisiin tarveharkintaiseksi.  Siis suuret yhtiömuotoiset tilat ja varakkaat, jotka pystyvät itse kustantamaan lomituksen hoitavat sen omin varoin.

ai sie laetot sen pekan lähettämän hammeen piälle.

 Nyt sit on virallisesti tunnustettu, että ne hamekankaat aikoinaan lähetettiin Koskekorvan nuorisoseuran toimesta. Jotkut aikoinaan virheellisesti epäili jotain Teppoa

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Naisena ja sosiaalisesti oikeudenmukaisena, olen miettinyt uutisen nähtyäni, että lomitus joka uutisoitiin palveluna, muutettaisiin tarveharkintaiseksi.  Siis suuret yhtiömuotoiset tilat ja varakkaat, jotka pystyvät itse kustantamaan lomituksen hoitavat sen omin varoin.

  Joo, eiköhän niitä ole jo niin suuria karjoja etteivät tarvitse mitään tukia, eikö se ole ollut tavoite noissa investointituissa