*****
Aatteleppa ite. Jos kyhnyttäisit saman hoitajan kanssa vuodesta toiseen niin maku siitä varmasti menisi? http://www.suomi24.fi/#topic1 Lehmillä sentään on vähän vaihtelua elämässä.
******
Myyntipäällikkö löytää joka asiasta positiivisen puolen.
Kauppaa ei synny ilman positiivista asennetta, myyjän pitää osata kuunnella asiakasta, tunnistaa hänen tarpeensa, tyydyttää hänen tarpeensa juuri hänelle sopivimmalla tavalla. Kysyntä, tarpeet, laatu, toimitukset, huolto ja jälkimarkkinat ovat siinä hetkessä, kunnossakin.. Ja pitkälle mennään, sopivalla kuulakärkikynällä rustataan nimi kauppasoppariin, loppu onkin jo myötämäkeä ja simsalabim, voitto kotona. Vaihdokkiin parempi hintalappu, anopin ja koirakarvat imuoroidaan pois. Hintalappuun rustataan vähän kulutpuolta, ja vot. Helppoa. Ongelmatilanteessa joskus kannattaa olla kuin kuustoistavuotias ajokoira valikoivan kuulonsa kanssa, jos asiakas alkaa kuvittelemaan itsestään liikoja. Ja saada asiakas hyväksymään tosiasia, että halvalla sai, mutta jospa se oli sittenkin näennäisalennus tai lumehyvitys. Positiivista mutta niin helvetin totta. Näillä tehdään hyvää mieltä.