Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Turpeentuotannosta jääneen turvesuon viljely?  (Luettu 12397 kertaa)

Red Bull

  • Vieras
Hakuhan on mahdollista varmaan mut ei oo tarvetta. Ja lupaa tuskin tulee.

Jatkat turpeen nostamista 10 hehtaarin alalta, kun siihen pitäis riittää toimenpideilmoitus. Loput sitten viljelyyn.

miten olet saanut tuet tuettomalle pellolle/suolle minä olen yrittänyt mutta eivät ole myöntäneet käsitykseni mukaan on eroja eripuolilla suomea ?????

Vissihin viimeistään 2004 ollu peltoa.

mah

  • Vieras
Hakuhan on mahdollista varmaan mut ei oo tarvetta. Ja lupaa tuskin tulee.

Jatkat turpeen nostamista 10 hehtaarin alalta, kun siihen pitäis riittää toimenpideilmoitus. Loput sitten viljelyyn.

miten olet saanut tuet tuettomalle pellolle/suolle minä olen yrittänyt mutta eivät ole myöntäneet käsitykseni mukaan on eroja eripuolilla suomea ?????

Vissihin viimeistään 2004 ollu peltoa.
...Eli oli niitä vapon helpisoita? :-X

roadman

  • Vieras

Eikös Tikka luomulla tee tuollaisella aika kovaa tiliä, taisi tuet olla millin paikkeilla ainakin 2012? Ei se tuotanto vaan se kotieläinluomu...
Mä en tätä nostanu vaan sä, mutta Tikka on MAIDONTUOTTAJA, osataan sitä siis muuallaki kuin emopiireissä  ;)
Muutaman kerran on Tikalla tullut käytyä. Kerran oli maitoautokin yhtaikaa. Ei käynyt maitoauto turhaan.   ;)
So what, ihmisiä ne vaan tuollakin. Asiat vaan loksahtaneet kohdillensa. Jokapaikassa vastaava ei onnistu. Sopiva sijainti ja logistiikka ovat ratkaisevassa asemassa, minkälainen volyymi saavutetaan. Toki täytyy olla yrittäjähenkinen ja kasvuhaluinen sekä taito nähdä pari siirtoo kauemmas.
[/quote]

Peukuttaa maidontuottajan kirjoitusta. Tuohon kun lisää asettaa realistia tavotteita. Hienosti sanottuna liiketoimintasuunnitelma.

Suki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Hakuhan on mahdollista varmaan mut ei oo tarvetta. Ja lupaa tuskin tulee.

Jatkat turpeen nostamista 10 hehtaarin alalta, kun siihen pitäis riittää toimenpideilmoitus. Loput sitten viljelyyn.

miten olet saanut tuet tuettomalle pellolle/suolle minä olen yrittänyt mutta eivät ole myöntäneet käsitykseni mukaan on eroja eripuolilla suomea ?????

Vissihin viimeistään 2004 ollu peltoa.
...Eli oli niitä vapon helpisoita? :-X

"Näennäisviljeltyä".
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

suomileijona

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 460
Hakuhan on mahdollista varmaan mut ei oo tarvetta. Ja lupaa tuskin tulee.

Jatkat turpeen nostamista 10 hehtaarin alalta, kun siihen pitäis riittää toimenpideilmoitus. Loput sitten viljelyyn.

miten olet saanut tuet tuettomalle pellolle/suolle minä olen yrittänyt mutta eivät ole myöntäneet käsitykseni mukaan on eroja eripuolilla suomea ?????

Vissihin viimeistään 2004 ollu peltoa.
Ei enää riitä pelkkä ilmoitus..  http://yle.fi/uutiset/pienten_turvealueiden_luvitus_kiristyy/7074483