Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veroilmoitusgallup  (Luettu 21378 kertaa)

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Veroilmoitusgallup

Menet tuonne:
https://www.ilmoitin.fi/webtamo/sivut/Esittelysivu

Loggaat sisään pankki/katso-tunnuksilla, ja heität siirtotiedoston sinne. Helppoa kuin heinänteko.
[/quote]

Ja siinä ne heinät sitten mätänee... se kun ei hyväksy pankkitunnuksilla lähetettyä aineistoa, joten akat näpyttelee, minä en ressaa sydäntäni tällä.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Veroilmoitusgallup
Ei ole ollut tappiollisia kuin 2 vuotta tällä vuosituhannella, muuten voittoa aina näytetty parisataa. Autokulut verotuksessa 2012 580€ arvioituna. En viitsi päiväkirjaa pitää joten mahdollisessa tarkastuksessa eivät ainakaan kovasti voi rokottaa. Tuohan tekee 100 km maatalouden ajoa kuukaudessa eli pari kauppareissua.

Kyl mää niinpal kauhiaste ihmettelen. Olis kyllä mielenkiintoista tulla tekemään joku opintomatka teille. Miten sä saat tuloksen painettua noin pieneksi? Eikö sulla ollu kartano-Volvoa lukuunottamatta vanhat vehkeet (= vähän poistoja) ja karjatilat haalii ympäristön osto- ja vuokramaatkin (=ei juuri vähennyksiä)?
2012 maatalouden tulot 542€/ha, menot 831€/ha, korot 107€7ha, poistot 0€/ha ja teen itse kirjanpidon :-X
Jäikö ykkönen tulojen edestä, kun ei myyntituloja ollenkaan ja sitte muita oot syyttelemässä näennäisviljelystä  :o Vai unohtuiko tuet laskelmasta?
"-lomakkeen kohta 332 TULOT!

Täs on ny 3 vaihtoehtoa mitä on tapahtunu:

a) Komukka on ollut pitkällä vappumarssilla kylvöaikaan
b) Unohti täyttää tukihakemuksen, kun väsäsi "PORVARI RIISTÄÄ"-lakanaa vappumarssille.
c) Oli puintiaikaan vetämässä pioneerileiriä.

 :-X

Tuossahan on pelkät tuet, eli viljaa ei ole myyty ollenkaan. Mulla taisi olla ihan sama luku tuloina/ha vuonna 2012  ;D. Mut en minä saanut kuitenkaan menemään noin järjettömiä summia  ;D

Tästä vuodesta tulee varmaan samanlainen  ;D Ei millään viitsi myydä viljaa 100€ tappiota/tonni
Viljan myyntitulot 10€/ha, lajittelujätteet :D Lannoitemenot 135€/ha, kasvinsuojelu 65€/ha, polttoöljy + sähkö 205/ha, kaluston ja rakennusten kunnossapito 40€/ha, pienkalusto 75€/ha, puhelinmenot 19€/ha (sisältyy laajakaista), vakuutukset 42(ei Myel), muut menot 155€/ha ( kaikennäköitä toimistotuolista lähtien ja työhuonevähennys).

Hyvää taloudenhoitoa  8)
Tänä vuonna(2013) sitten vähennetään tappio ja tehdään poistoja ja tulos on :o Ja kuukauden päästä tulee alvipalautukset tilille  :D Ovat tarpeeseen kun tilaamani XC70:n tulee ruotsista ;D

Viimeksi muokattu: 12.02.14 - klo:16:32 kirjoittanut maanviljelija

Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Veroilmoitusgallup
Ei ole ollut tappiollisia kuin 2 vuotta tällä vuosituhannella, muuten voittoa aina näytetty parisataa. Autokulut verotuksessa 2012 580€ arvioituna. En viitsi päiväkirjaa pitää joten mahdollisessa tarkastuksessa eivät ainakaan kovasti voi rokottaa. Tuohan tekee 100 km maatalouden ajoa kuukaudessa eli pari kauppareissua.

Kyl mää niinpal kauhiaste ihmettelen. Olis kyllä mielenkiintoista tulla tekemään joku opintomatka teille. Miten sä saat tuloksen painettua noin pieneksi? Eikö sulla ollu kartano-Volvoa lukuunottamatta vanhat vehkeet (= vähän poistoja) ja karjatilat haalii ympäristön osto- ja vuokramaatkin (=ei juuri vähennyksiä)?
2012 maatalouden tulot 542€/ha, menot 831€/ha, korot 107€7ha, poistot 0€/ha ja teen itse kirjanpidon :-X
Jäikö ykkönen tulojen edestä, kun ei myyntituloja ollenkaan ja sitte muita oot syyttelemässä näennäisviljelystä  :o Vai unohtuiko tuet laskelmasta?
"-lomakkeen kohta 332 TULOT!

Täs on ny 3 vaihtoehtoa mitä on tapahtunu:

a) Komukka on ollut pitkällä vappumarssilla kylvöaikaan
b) Unohti täyttää tukihakemuksen, kun väsäsi "PORVARI RIISTÄÄ"-lakanaa vappumarssille.
c) Oli puintiaikaan vetämässä pioneerileiriä.

 :-X

Tuossahan on pelkät tuet, eli viljaa ei ole myyty ollenkaan. Mulla taisi olla ihan sama luku tuloina/ha vuonna 2012  ;D. Mut en minä saanut kuitenkaan menemään noin järjettömiä summia  ;D

Tästä vuodesta tulee varmaan samanlainen  ;D Ei millään viitsi myydä viljaa 100€ tappiota/tonni
Viljan myyntitulot 10€/ha, lajittelujätteet :D Lannoitemenot 135€/ha, kasvinsuojelu 65€/ha, polttoöljy + sähkö 205/ha, kaluston ja rakennusten kunnossapito 40€/ha, pienkalusto 75€/ha, puhelinmenot 19€/ha (sisältyy laajakaista), vakuutukset 42(ei Myel), muut menot 155€/ha ( kaikennäköitä toimistotuolista lähtien ja työhuonevähennys).

Hyvää taloudenhoitoa  8)
Tänä vuonna(2013) sitten vähennetään tappio ja tehdään poistoja ja tulos on :o Ja kuukauden päästä tulee alvipalautukset tilille  :D Ovat tarpeeseen kun tilaamani XC70:n tulee ruotsista ;D

Sä oot ihan ytimessä  8) 8)

Muista sit säästää vähän rahaa tuon Volvon alustaremonttiin, sellainen 5 tonnia/vuosi tulee menemään  :'(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Veroilmoitusgallup
Ei ole ollut tappiollisia kuin 2 vuotta tällä vuosituhannella, muuten voittoa aina näytetty parisataa. Autokulut verotuksessa 2012 580€ arvioituna. En viitsi päiväkirjaa pitää joten mahdollisessa tarkastuksessa eivät ainakaan kovasti voi rokottaa. Tuohan tekee 100 km maatalouden ajoa kuukaudessa eli pari kauppareissua.

Kyl mää niinpal kauhiaste ihmettelen. Olis kyllä mielenkiintoista tulla tekemään joku opintomatka teille. Miten sä saat tuloksen painettua noin pieneksi? Eikö sulla ollu kartano-Volvoa lukuunottamatta vanhat vehkeet (= vähän poistoja) ja karjatilat haalii ympäristön osto- ja vuokramaatkin (=ei juuri vähennyksiä)?
2012 maatalouden tulot 542€/ha, menot 831€/ha, korot 107€7ha, poistot 0€/ha ja teen itse kirjanpidon :-X
Jäikö ykkönen tulojen edestä, kun ei myyntituloja ollenkaan ja sitte muita oot syyttelemässä näennäisviljelystä  :o Vai unohtuiko tuet laskelmasta?
"-lomakkeen kohta 332 TULOT!

Täs on ny 3 vaihtoehtoa mitä on tapahtunu:

a) Komukka on ollut pitkällä vappumarssilla kylvöaikaan
b) Unohti täyttää tukihakemuksen, kun väsäsi "PORVARI RIISTÄÄ"-lakanaa vappumarssille.
c) Oli puintiaikaan vetämässä pioneerileiriä.

 :-X

Tuossahan on pelkät tuet, eli viljaa ei ole myyty ollenkaan. Mulla taisi olla ihan sama luku tuloina/ha vuonna 2012  ;D. Mut en minä saanut kuitenkaan menemään noin järjettömiä summia  ;D

Tästä vuodesta tulee varmaan samanlainen  ;D Ei millään viitsi myydä viljaa 100€ tappiota/tonni
Viljan myyntitulot 10€/ha, lajittelujätteet :D Lannoitemenot 135€/ha, kasvinsuojelu 65€/ha, polttoöljy + sähkö 205/ha, kaluston ja rakennusten kunnossapito 40€/ha, pienkalusto 75€/ha, puhelinmenot 19€/ha (sisältyy laajakaista), vakuutukset 42(ei Myel), muut menot 155€/ha ( kaikennäköitä toimistotuolista lähtien ja työhuonevähennys).

Hyvää taloudenhoitoa  8)
Tänä vuonna(2013) sitten vähennetään tappio ja tehdään poistoja ja tulos on :o Ja kuukauden päästä tulee alvipalautukset tilille  :D Ovat tarpeeseen kun tilaamani XC70:n tulee ruotsista ;D

Sä oot ihan ytimessä  8) 8)

Muista sit säästää vähän rahaa tuon Volvon alustaremonttiin, sellainen 5 tonnia/vuosi tulee menemään  :'(
Siinä on kahden vuoden takuu! Vaihdan yleensä auton 2-3 vuoden välein.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Veroilmoitusgallup
Siinä on kahden vuoden takuu! Vaihdan yleensä auton 2-3 vuoden välein.
Demari...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

karhu3

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 50
Vs: Veroilmoitusgallup
Kehittyvä maatila ei voi tehdä itse kirjanpittoaan.
Näin siis koevunlehtipankkin johto linjaillut..
Patistaa isäntiä ulkkoistamaan paperityöt.
Voi ***** mitä aliuarviointia,määkin tehny liki 30 vuotta,kerta olluna mapit/tiliotteet tarkastukses eikä sillonkaa rahallista huomautettavaa.
Taitaapi POPIN piäkonttuuris olla nykyään hälsinkin herrat johdossa.
Eköhän meillä ohjailua ja holhousta jo riittämiin,niinpä taitaa olla pankinvaihto edessä(PERIAATE)
ugh



Jos verottaja on kirjanpitoon tyytyväinen, se ei välttämättä tarkoita että se olisi yrittäjän (ja rahoittajan) kannalta optimaalinen ;)

Niin itse myö oon maksellu veroni ja eppäilen et kylätason toimiston tasoin halliten optimoinnin ja joissain kohtaa kehtaa viedä lähemmäs(ta sen alle) verottajan rimaa,suati  ostoksia värkkäileles tietää mitä laskuilla kuuluu lukea ;)
Mut kauhiast hämmästellen,et joudut turvautumaan rahoittajaan verojas makselles :o :o

Oikkeesti Popin kanta juontuu taidottomuudesta lukea 2 Lomaketta,haluaisivat muutaman rimpsun kirjallista arviota/analysointia tuloksesta,selvällä suamen kielellä.
Ossaavaat toki lukea 8) 8)
Ekkonomtason johtaja ei ummarra,et nykytilat pyörii yli millin vaihos perhevoimi ja teköö kirjanpidon ihte.
Nää on niit omia valintoja..

montöör

  • Vieras
Vs: Veroilmoitusgallup

Menet tuonne:
https://www.ilmoitin.fi/webtamo/sivut/Esittelysivu

Loggaat sisään pankki/katso-tunnuksilla, ja heität siirtotiedoston sinne. Helppoa kuin heinänteko.

Ja siinä ne heinät sitten mätänee... se kun ei hyväksy pankkitunnuksilla lähetettyä aineistoa, joten akat näpyttelee, minä en ressaa sydäntäni tällä.
[/quote]

Kyllä ainakin Tilituella tehdyn aineiston sai lähetettyä
pankkitunnuksilla. Arkistosta voi vielä tulostaa mitä
tulikaan lähetettyä. :)

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Veroilmoitusgallup
Tuo on syöny pankkitunnuksia tuhottoman määrän, herjaa ettei voi ottaa y-tunnukseni mukaista tiedostoa, pitäis kai olla niillä katso tunnuksilla, muttei päästä mua nillä sisään. Mutta onneksi verotoimistossa on toimiva palvelu (luukkuseinässä) joka toimii ja tytöt sai kaavakkeet valkoisessa kirjekuoressa illan kauppareisulla  ;D

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Veroilmoitusgallup
Tuo on syöny pankkitunnuksia tuhottoman määrän, herjaa ettei voi ottaa y-tunnukseni mukaista tiedostoa, pitäis kai olla niillä katso tunnuksilla, muttei päästä mua nillä sisään. Mutta onneksi verotoimistossa on toimiva palvelu (luukkuseinässä) joka toimii ja tytöt sai kaavakkeet valkoisessa kirjekuoressa illan kauppareisulla  ;D

Ainakin Tilituessa neuvotaan että pitää laittaa siihen verolomakkeeseen henkilötunnus y-tunnuksen sijasta, niin onnistuu se pankkitunnuksilla  aineiston lähettäminen.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Veroilmoitusgallup
Siinä on kahden vuoden takuu! Vaihdan yleensä auton 2-3 vuoden välein.
Demari...  ;D

Luin että Bemari.... :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4703
  • Savo savolaisille!
Vs: Veroilmoitusgallup
Tuo on syöny pankkitunnuksia tuhottoman määrän, herjaa ettei voi ottaa y-tunnukseni mukaista tiedostoa, pitäis kai olla niillä katso tunnuksilla, muttei päästä mua nillä sisään. Mutta onneksi verotoimistossa on toimiva palvelu (luukkuseinässä) joka toimii ja tytöt sai kaavakkeet valkoisessa kirjekuoressa illan kauppareisulla  ;D

Ainakin Tilituessa neuvotaan että pitää laittaa siihen verolomakkeeseen henkilötunnus y-tunnuksen sijasta, niin onnistuu se pankkitunnuksilla  aineiston lähettäminen.

Maatalousneuvoksessa pitää valita, luodaanko siirtotiedosto y-tunnus+katso, vai hetu+pankitunnuksille.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8414
Vs: Veroilmoitusgallup
Lähetetty on.  ;D 8)
Mystinen kesälaatumies

brotofobia

  • Vieras
Vs: Veroilmoitusgallup
Onneksi on tämä Pyhä Netti, jonne pitää kaikki ilmoitukset jättää. Just ajankohta jolloin homman pitäis pelata. Tänäänkin koko päivä verottajan sivut jumissa, ei pääse verotiliin eikä mihinkään... päivä hukassa kun tässä kyttäilee koska verokarhu saa serverinsä potkittua henkiin.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9848
Vs: Veroilmoitusgallup
No niin jätetty on ja Alvari maksettu. Helppoahan tämä on , mutta kalliiksi nuo verot kaikkineen tulee :(

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Veroilmoitusgallup
No niin jätetty on ja Alvari maksettu. Helppoahan tämä on , mutta kalliiksi nuo verot kaikkineen tulee :(

 Riippuu tuotantosuunnasta.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.