Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paras moponmoottori  (Luettu 31930 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Paras moponmoottori
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Paras moponmoottori
Ei....Mullqwist  ;D
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Paras moponmoottori
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Paras moponmoottori
Ennen mopoikää oli käytössä Raisunraato, sen minarellista ei jäänyt mieleen mitään kummempaa. Mopoikäisenä oli sitten s mallinen suzuki, luja vehjes kun oli suht vakio. Oisko vajaat 60 kulkenut. Vaihdoin sen sitten aikanaan 4 kuvapään hifi videoihin, sain vaihdossa 2000 markkaa  ;D Ostohinta suskalle oli 6000 markkaa.

Nyt odottelisi heinäladossa tunturi sport, 3 vaihteinen sporttimallin pappis siis. Ottaa vaan aikaa jos sitä alkais kunnolla laittamaan, joten saa odotella edelleen. Jarrupalat olisin siihen ostanut, muttei kovin hevillä tuntunut moisia paikallisen puljun luetteloista löytyvän. Pitäis joskus muistaessaan kysellä nakkilasta tai mopo-sportista. Jos nyt edellämainittuja firmoja on edes enää olemassaan...  :D

Hankala sanoa kumpi oli kovempi puch vais suzuki ?

Ne kovakromi-sportit oli ihan hanurista. Kerran leikkas kiinni ni siinä oli pytty. Sitten kyseisen tunturimallin ketjujen lentäminen magneetonkoppaan ja siitä seurannu kampiakselin vääntyminen aiheutti suurta tuskaa. Koko ketjuhässäkkä johtu siitä naurettavasta takahaarukan ja akselin päissä olevista ketjunkiristysprikoista. Jos vähänkin oli portissa potkua ja sillä suditteli ni ne kiristysprikat anto myöten ja koko takavanne oli vinossa. Siitä kun sotkasi 70km/h tunnissa ja ketjut sinkoutu magneettoon ni siinä lepäs.
Voihaan v***u niin meni muuten pari kampirautaakin mutkalle :-[ Veemäinen oli oikasta tuo ongelma korostu erityisesti ison eturattaan kanssa :-[
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Paras moponmoottori
Ennen mopoikää oli käytössä Raisunraato, sen minarellista ei jäänyt mieleen mitään kummempaa. Mopoikäisenä oli sitten s mallinen suzuki, luja vehjes kun oli suht vakio. Oisko vajaat 60 kulkenut. Vaihdoin sen sitten aikanaan 4 kuvapään hifi videoihin, sain vaihdossa 2000 markkaa  ;D Ostohinta suskalle oli 6000 markkaa.

Nyt odottelisi heinäladossa tunturi sport, 3 vaihteinen sporttimallin pappis siis. Ottaa vaan aikaa jos sitä alkais kunnolla laittamaan, joten saa odotella edelleen. Jarrupalat olisin siihen ostanut, muttei kovin hevillä tuntunut moisia paikallisen puljun luetteloista löytyvän. Pitäis joskus muistaessaan kysellä nakkilasta tai mopo-sportista. Jos nyt edellämainittuja firmoja on edes enää olemassaan...  :D

Hankala sanoa kumpi oli kovempi puch vais suzuki ?

Ne kovakromi-sportit oli ihan hanurista. Kerran leikkas kiinni ni siinä oli pytty. Sitten kyseisen tunturimallin ketjujen lentäminen magneetonkoppaan ja siitä seurannu kampiakselin vääntyminen aiheutti suurta tuskaa. Koko ketjuhässäkkä johtu siitä naurettavasta takahaarukan ja akselin päissä olevista ketjunkiristysprikoista. Jos vähänkin oli portissa potkua ja sillä suditteli ni ne kiristysprikat anto myöten ja koko takavanne oli vinossa. Siitä kun sotkasi 70km/h tunnissa ja ketjut sinkoutu magneettoon ni siinä lepäs.
Voihaan v***u niin meni muuten pari kampirautaakin mutkalle :-[ Veemäinen oli oikasta tuo ongelma korostu erityisesti ison eturattaan kanssa :-[

Ei sitä oikeen saanu oikastua....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Paras moponmoottori
No ei kunnolla mutta kyllä niitä oijottiin hiukan tahto vipata ;D Mutta kyllä ajettiin silti mutta eihän se oikein kauaa kestäny lekaamisen jälkeen :-[
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Paras moponmoottori
Ennen mopoikää oli käytössä Raisunraato, sen minarellista ei jäänyt mieleen mitään kummempaa. Mopoikäisenä oli sitten s mallinen suzuki, luja vehjes kun oli suht vakio. Oisko vajaat 60 kulkenut. Vaihdoin sen sitten aikanaan 4 kuvapään hifi videoihin, sain vaihdossa 2000 markkaa  ;D Ostohinta suskalle oli 6000 markkaa.

Nyt odottelisi heinäladossa tunturi sport, 3 vaihteinen sporttimallin pappis siis. Ottaa vaan aikaa jos sitä alkais kunnolla laittamaan, joten saa odotella edelleen. Jarrupalat olisin siihen ostanut, muttei kovin hevillä tuntunut moisia paikallisen puljun luetteloista löytyvän. Pitäis joskus muistaessaan kysellä nakkilasta tai mopo-sportista. Jos nyt edellämainittuja firmoja on edes enää olemassaan...  :D

Hankala sanoa kumpi oli kovempi puch vais suzuki ?

Ne kovakromi-sportit oli ihan hanurista. Kerran leikkas kiinni ni siinä oli pytty. Sitten kyseisen tunturimallin ketjujen lentäminen magneetonkoppaan ja siitä seurannu kampiakselin vääntyminen aiheutti suurta tuskaa. Koko ketjuhässäkkä johtu siitä naurettavasta takahaarukan ja akselin päissä olevista ketjunkiristysprikoista. Jos vähänkin oli portissa potkua ja sillä suditteli ni ne kiristysprikat anto myöten ja koko takavanne oli vinossa. Siitä kun sotkasi 70km/h tunnissa ja ketjut sinkoutu magneettoon ni siinä lepäs.

vitu... ja minä kun luulin että sen löyhempää moponmoottoria ei ole tehtykään kun solihveerin Tomos

Muuten parivuotta sitten taisin tutkailla sen vetorissan rakennetta kun sieltä tippaa öljyä. Näytti äkkiseltään että eturattaan irrotus ei ole mikään 2 minuutin homma, muistaakseni se rissa ei tule suoraan pois paikaltaan ?
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Paras moponmoottori
Ennen mopoikää oli käytössä Raisunraato, sen minarellista ei jäänyt mieleen mitään kummempaa. Mopoikäisenä oli sitten s mallinen suzuki, luja vehjes kun oli suht vakio. Oisko vajaat 60 kulkenut. Vaihdoin sen sitten aikanaan 4 kuvapään hifi videoihin, sain vaihdossa 2000 markkaa  ;D Ostohinta suskalle oli 6000 markkaa.

Nyt odottelisi heinäladossa tunturi sport, 3 vaihteinen sporttimallin pappis siis. Ottaa vaan aikaa jos sitä alkais kunnolla laittamaan, joten saa odotella edelleen. Jarrupalat olisin siihen ostanut, muttei kovin hevillä tuntunut moisia paikallisen puljun luetteloista löytyvän. Pitäis joskus muistaessaan kysellä nakkilasta tai mopo-sportista. Jos nyt edellämainittuja firmoja on edes enää olemassaan...  :D

Hankala sanoa kumpi oli kovempi puch vais suzuki ?

Ne kovakromi-sportit oli ihan hanurista. Kerran leikkas kiinni ni siinä oli pytty. Sitten kyseisen tunturimallin ketjujen lentäminen magneetonkoppaan ja siitä seurannu kampiakselin vääntyminen aiheutti suurta tuskaa. Koko ketjuhässäkkä johtu siitä naurettavasta takahaarukan ja akselin päissä olevista ketjunkiristysprikoista. Jos vähänkin oli portissa potkua ja sillä suditteli ni ne kiristysprikat anto myöten ja koko takavanne oli vinossa. Siitä kun sotkasi 70km/h tunnissa ja ketjut sinkoutu magneettoon ni siinä lepäs.

vitu... ja minä kun luulin että sen löyhempää moponmoottoria ei ole tehtykään kun solihveerin Tomos

Muuten parivuotta sitten taisin tutkailla sen vetorissan rakennetta kun sieltä tippaa öljyä. Näytti äkkiseltään että eturattaan irrotus ei ole mikään 2 minuutin homma, muistaakseni se rissa ei tule suoraan pois paikaltaan ?

Ööö mikä rissa? Ratas vai? Vai se stefa siinä takana? Vai mikä?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

firebird

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 108
Vs: Paras moponmoottori
tunturissa samainen ketjut mangneettoon paukautus sai myöskin ne mangneetit murtumaan muutamia niitäkin piti uusia  :(,siis koko vauhtipyörä

+250

  • Vieras
Vs: Paras moponmoottori
Ennen mopoikää oli käytössä Raisunraato, sen minarellista ei jäänyt mieleen mitään kummempaa. Mopoikäisenä oli sitten s mallinen suzuki, luja vehjes kun oli suht vakio. Oisko vajaat 60 kulkenut. Vaihdoin sen sitten aikanaan 4 kuvapään hifi videoihin, sain vaihdossa 2000 markkaa  ;D Ostohinta suskalle oli 6000 markkaa.

Nyt odottelisi heinäladossa tunturi sport, 3 vaihteinen sporttimallin pappis siis. Ottaa vaan aikaa jos sitä alkais kunnolla laittamaan, joten saa odotella edelleen. Jarrupalat olisin siihen ostanut, muttei kovin hevillä tuntunut moisia paikallisen puljun luetteloista löytyvän. Pitäis joskus muistaessaan kysellä nakkilasta tai mopo-sportista. Jos nyt edellämainittuja firmoja on edes enää olemassaan...  :D

Hankala sanoa kumpi oli kovempi puch vais suzuki ?
Ei ole paljon muuttunu:Kun isä osti mulle uuden suzukin,sille jäi meijeritilistä vain rippeet.Kun mä ostan pojalle Gatorin,mullekki jää meijeritilistä rippeet. 8)
Onko maidontuottajan ostovoima pysyny vakiona :-\

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Paras moponmoottori
]Ei ole paljon muuttunu:Kun isä osti mulle uuden suzukin,sille jäi meijeritilistä vain rippeet.Kun mä ostan pojalle Gatorin,mullekki jää meijeritilistä rippeet. 8)
Onko maidontuottajan ostovoima pysyny vakiona :-\

Tuolla gatorilla taidetaan vaan matkata kotoa kylille tissinkoittoon eikä toistepäin...


Vetorissa on vetoratas, se on vielä suht selvä ilmaisu. Mutta joskus piti ihan miettiä miten vakavasta tapauksesta onkaan kyse kun pohjalainen puhuu että "rattaat jauhaa joutavaa"  ;D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Paras moponmoottori
Ennen mopoikää oli käytössä Raisunraato, sen minarellista ei jäänyt mieleen mitään kummempaa. Mopoikäisenä oli sitten s mallinen suzuki, luja vehjes kun oli suht vakio. Oisko vajaat 60 kulkenut. Vaihdoin sen sitten aikanaan 4 kuvapään hifi videoihin, sain vaihdossa 2000 markkaa  ;D Ostohinta suskalle oli 6000 markkaa.

Nyt odottelisi heinäladossa tunturi sport, 3 vaihteinen sporttimallin pappis siis. Ottaa vaan aikaa jos sitä alkais kunnolla laittamaan, joten saa odotella edelleen. Jarrupalat olisin siihen ostanut, muttei kovin hevillä tuntunut moisia paikallisen puljun luetteloista löytyvän. Pitäis joskus muistaessaan kysellä nakkilasta tai mopo-sportista. Jos nyt edellämainittuja firmoja on edes enää olemassaan...  :D

Hankala sanoa kumpi oli kovempi puch vais suzuki ?
Ei ole paljon muuttunu:Kun isä osti mulle uuden suzukin,sille jäi meijeritilistä vain rippeet.Kun mä ostan pojalle Gatorin,mullekki jää meijeritilistä rippeet. 8)
Onko maidontuottajan ostovoima pysyny vakiona :-\
Eikös Maito-Suomen tilit ole parhaimmista päästä .  ;)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1188
Vs: Paras moponmoottori
Teini alkaa lähestyä mopoikää. Minkälainen mopo näistä nykyään tarjolla olevista olisi laadukkain? Kokemuksia saa kertoa.

"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

Köntys

  • Vieras
Vs: Paras moponmoottori
Teini alkaa lähestyä mopoikää. Minkälainen mopo näistä nykyään tarjolla olevista olisi laadukkain? Kokemuksia saa kertoa.

Kait se itse osaa vaatia. Onko tyttö vai poika?

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8475
Vs: Paras moponmoottori
Jaaha, amatöörit taas aloittaa...
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.