Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"  (Luettu 14115 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin" Muistan hyvin kun "Pääsin jatkamaan" maanviljelystä niin moni nykyisin ex-puolituttu aloitti kaupungilla työ asioista ym "että jouduit jäämään kotiin" MIKÄ ***** NÄITÄ SAATANAN NUTI PÄITÄ OIKEIN RIIVAA,KUN EI SAATANA PAREMPAA KEKSITÄ VAAN HETI ALKAA *****ILU,Vielä nykyisinkin ilmenee vielä tätä tautia vähälahjaisempien ihmisten joukossa. >:(

Viimeksi muokattu: 03.02.14 - klo:12:40 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Mulla on ollut sellainen ongelma, että EN SAANUT JÄÄDÄ KOTIIN  ;D Väkisin revittiin maailman turuille ja toreille, vaikka omassa 10-paikkaisessa navetassa oli PERÄTI 5 toimivaa paskaluukkua  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Mulla on ollut sellainen ongelma, että EN SAANUT JÄÄDÄ KOTIIN  ;D Väkisin revittiin maailman turuille ja toreille, vaikka omassa 10-paikkaisessa navetassa oli PERÄTI 5 toimivaa paskaluukkua  8)

Neljään pääilmansuuntaan ja vielä yksi ylimääräinen. Oliko se ylimääräinen taivasta kohti?  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Mulla on ollut sellainen ongelma, että EN SAANUT JÄÄDÄ KOTIIN  ;D Väkisin revittiin maailman turuille ja toreille, vaikka omassa 10-paikkaisessa navetassa oli PERÄTI 5 toimivaa paskaluukkua  8)

Onhan sun ooppelissakin viisi paskaluukkua vaikka kaikki ei varmaankaan edes toimi. ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Mulla on ollut sellainen ongelma, että EN SAANUT JÄÄDÄ KOTIIN  ;D Väkisin revittiin maailman turuille ja toreille, vaikka omassa 10-paikkaisessa navetassa oli PERÄTI 5 toimivaa paskaluukkua  8)

Neljään pääilmansuuntaan ja vielä yksi ylimääräinen. Oliko se ylimääräinen taivasta kohti?  ;D

Ei kun kaikki kohti somebody7seiskan navettaa, eli pohjoiseen. Paitsi 1 länteen, kohti 2-paikkaista ulkohuussia  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Mulla on ollut sellainen ongelma, että EN SAANUT JÄÄDÄ KOTIIN  ;D Väkisin revittiin maailman turuille ja toreille, vaikka omassa 10-paikkaisessa navetassa oli PERÄTI 5 toimivaa paskaluukkua  8)

Onhan sun ooppelissakin viisi paskaluukkua vaikka kaikki ei varmaankaan edes toimi. ;D

Calibrassa on VAIN 3 luukkua hyttiosastoon, koska se on coupè  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Mulla on ollut sellainen ongelma, että EN SAANUT JÄÄDÄ KOTIIN  ;D Väkisin revittiin maailman turuille ja toreille, vaikka omassa 10-paikkaisessa navetassa oli PERÄTI 5 toimivaa paskaluukkua  8)

Neljään pääilmansuuntaan ja vielä yksi ylimääräinen. Oliko se ylimääräinen taivasta kohti?  ;D

Ei kun kaikki kohti somebody7seiskan navettaa, eli pohjoiseen. Paitsi 1 länteen, kohti 2-paikkaista ulkohuussia  8)

No eipä olleet hääppöiset näkymät. Pakkohan sieltä sitten oli lähteä.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Mulla on ollut sellainen ongelma, että EN SAANUT JÄÄDÄ KOTIIN  ;D Väkisin revittiin maailman turuille ja toreille, vaikka omassa 10-paikkaisessa navetassa oli PERÄTI 5 toimivaa paskaluukkua  8)

Neljään pääilmansuuntaan ja vielä yksi ylimääräinen. Oliko se ylimääräinen taivasta kohti?  ;D

Ei kun kaikki kohti somebody7seiskan navettaa, eli pohjoiseen. Paitsi 1 länteen, kohti 2-paikkaista ulkohuussia  8)

No eipä olleet hääppöiset näkymät. Pakkohan sieltä sitten oli lähteä.  ;D

Mut hyvät luukut  8) Sit kohti taivasta on vielä useita heinänpudotusluukkuja  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Saaren paroni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Tähän vois vielä lisätä kysymyksen että minkä ikäsenä ootte jääny jatkamaan?
Itte olin 19 kun tehtiin spv. äidin terveys reistasi niin katottiin parhaaksi ratkaisuksi.Joskus on tuntunu että ois ehkä ollu mukava nähä muutakin ensin mutta hyvä näin kummiski.
se on aina eteenpäin kun takaapäin työntää...

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Ite voisin muotoilla vaikka näin, että kolmikymppisenä palasin kotitilalle..

antti-x

  • Vieras
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Tähän vois vielä lisätä kysymyksen että minkä ikäsenä ootte jääny jatkamaan?
Itte olin 19 kun tehtiin spv. äidin terveys reistasi niin katottiin parhaaksi ratkaisuksi.Joskus on tuntunu että ois ehkä ollu mukava nähä muutakin ensin mutta hyvä näin kummiski.

Poissa hyvä, kotooona paras  :P

28 itse olin kun pari vuotta sitten osittainen SPV tehtiin. Vähän palkkatöitä ja paljon puoliturhaa opiskelua ehdin sitä ennen kokeilla.

Voisi sitä muutakin touhuilla, vaan yrittäjyys sopii itselle ja maatalousyrittäjyys on ihan hyvä paikka aloittaa. Järjestelmä kun on luotu niin että tyhmemmätkin pärjää... ;)

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin" Muistan hyvin kun "Pääsin jatkamaan" maanviljelystä niin moni nykyisin ex-puolituttu aloitti kaupungilla työ asioista ym "että jouduit jäämään kotiin" MIKÄ ***** NÄITÄ SAATANAN NUTI PÄITÄ OIKEIN RIIVAA,KUN EI SAATANA PAREMPAA KEKSITÄ VAAN HETI ALKAA *****ILU,Vielä nykyisinkin ilmenee vielä tätä tautia vähälahjaisempien ihmisten joukossa. >:(
Voooi, haetkos vertaistukea? Onko paskatunkio pakkasessa noussut niin, ettei pää meinaa sopia luukusta ulos?  :-[ :'(
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Mun mielestä tää keskustelu on ihan oikein. Jos ei kiinosta niin rahat pois ja jonekkin kellokortin kanssa touhuamaan. Itse kuitenkin tykkään alasta vaikka en kotitilalla touhuakaan. Jonkun vuoden kerkji maailmalla oleen ennen kuin 28:na ruvettiin omalla nimellä maataloutta harrastaa.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8371
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Maajusseilu on mukavaa, varsinkin harrastuksena. Pirun kallis harrastus vaan tuppaa olemaan. Väliäkö sillä, kerran täällä vaan eletään. Ainakin kai ristinuskon mukaan. 
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8371
Vs: Kuinka moni on "joutunut jäämään kotiin"
Niin, kateellisina vaan muut puhuvat maajusseilusta.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.