Katselin tuossa ylhäällä Antisiionistitesantin ja syyllisen jakamia tuubi linkkien listoja.
On seppputeuksela melekoosia kavereita. Ja lisäksi melekoonen (oma) intter vepin hakuhistoria... 🎅
Seppo meni tyhmyyttään kertomaan tänne natsiaiheisia videoita täynnä olevan YouTube - katseluhistoriansa.😮😮😮
Naorattaa 🤣🤣🤣
Höpönassu natzi väittää paskaa. Minä jo olin unohtanut koko jutun. Ite tonkaisit paskakasaa ja nyt valitat että haisoo.
Mulla ei oo YouTube hakuhistoriaa.
Kun tuota Poropoliisi Hurskaisen Eija Sinikan linkkiä avasin, niin siellä mitään natzi juttuja kuten sulla.
Elä laita niitä tänne. Pysy instagramissa kyttäämässä.
Tyypilliseen savolaiseen itsekeskeiseen ajatteluun kuuluu luulo siitä, että koko maailman ihmiset ovat kiinnostuneita juuri hänen tekemisistään. Tämän vuoksi Seppokin on useammankin nimimerkin voimin avannut henkilökohtaisia asioitaan muille ja nyt kun paska osuu 50. kertaa tuulettimen, savolaispiilonatsin paniikki on kova ja hätäpaska turahtelee saappaan varresta pahvilla peitetylle pihalle ulkohuussiin astellessa.😉
Olemme saaneet Sepon itsensä kertomana lukea hänen mm.passanneensa ryssiä sekä Neuvostoliiton Svetogorskissa että myös Suomessa (tervetuloa!)🤣🤣 eronneen ensimmäisestä vaimostaan, jättäneensä pellot hunningoille osaamattomuutensa vuoksi, omistavansa aidon ryssämossen ja YouTube - historiansa osoittavan hänen natseja kohtaan osoittamansa mielenkiinnon. Tässä vain muutamia esimerkkejä monivuotisesta
" itsensäpaljastushistoriasta" Agronettiin sivuilla.
Sepolla on paskaa tuulettimessa, mutta myös housussa. Ja silloin on jo myöhäistä rypistellä.😎😎😎
Ota opiksesi, vanhus, äläkä avaa internetissä liikaa henkilökohtaista elämääsi. Sillä...
Netti ei unohda emmekä me ryssänpassaajia armahda!!😁😁😁