Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huima biisi!  (Luettu 1598418 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Huima biisi!
ite olen katellu tuolta ng kanavalta nuita natsijuttuja ihmetelly miten ihmeessä ihmiset onkaan menny noin hirveellä kiihkolla mukaan tuollaseen hommaan??  eikö omaa mieltä ole tuolloin ollukaan ollenkaan?   hirmumäärät porukkaa kattelemassa ja kannattamassa yhtä ukkelia..  jolla ei sit kuiteskaan ole mitään antaa..   netissä sit jotkut köpsät markkeeraa muka samaa mutta eipä noilla paljon älyä ole hommissa..

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pers'porari on siistinyt listaa. Hyä niin. Katselin tuossa ylhäällä Antisiionistitesantin ja syyllisen jakamia tuubi linkkien listoja. Kuulemma ne pitäisi olla meikäläisen koska avasin ne. Poikkeavat täysin toisistaan. Pers'porari on yliveto. Siellä oli tälläinen asiallinen yhteenveto persujen nyky tilasta.
https://m.youtube.com/watch?v=M0cH2Zg_Yi8

Seppo, jätä nyt lopultakin se
( kansallis)sosialistinen materiaali pois mieltymyksistäsi.🤣🤣🤣

Löytyiskö tuosta jakamastani linkistä sitä? Kerro?   🤣🤣🤣

Kuule, Seppo...kun mä avaan kenen tahansa lähettämän YouTube - linkin, mun älylaitteeni ei ehdota mulle ainuttakaan natsivideoita, koska minun katseluhistoriani ei niitä sisällä.

Että Seppo, älä hae niitä natsivideoita.

🤣🤣🤣🎅🎅🎅

Ei se mee noin. Kun avaan oman lähettämäsi tuubi linkin agrossa, niin listassa on Sofia Virtaa ja muuta semmosta.
Kun avaan Pers'porarin linkin niin tulee Ivan Puopoloa ja sit niitä ,,,,,, n juttuja.
Syyllisellä taas muut harrasteet.

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pers'porari on siistinyt listaa. Hyä niin. Katselin tuossa ylhäällä Antisiionistitesantin ja syyllisen jakamia tuubi linkkien listoja. Kuulemma ne pitäisi olla meikäläisen koska avasin ne. Poikkeavat täysin toisistaan. Pers'porari on yliveto. Siellä oli tälläinen asiallinen yhteenveto persujen nyky tilasta.
https://m.youtube.com/watch?v=M0cH2Zg_Yi8

Seppo, jätä nyt lopultakin se
( kansallis)sosialistinen materiaali pois mieltymyksistäsi.🤣🤣🤣

Löytyiskö tuosta jakamastani linkistä sitä? Kerro?   🤣🤣🤣

Kuule, Seppo...kun mä avaan kenen tahansa lähettämän YouTube - linkin, mun älylaitteeni ei ehdota mulle ainuttakaan natsivideoita, koska minun katseluhistoriani ei niitä sisällä.

Että Seppo, älä hae niitä natsivideoita.

🤣🤣🤣🎅🎅🎅

Ei se mee noin. Kun avaan oman lähettämäsi tuubi linkin agrossa, niin listassa on Sofia Virtaa ja muuta semmosta.
Kun avaan Pers'porarin linkin niin tulee Ivan Puopoloa ja sit niitä ,,,,,, n juttuja.
Syyllisellä taas muut harrasteet.

Älä kiemurtele, Seppo. Vielä kerran, jotta vanhus tajuaisi: ne linkit joita saat peilaavat sinun katseluhistoriaasi😅😉

No, kerrankos sitä sosialisti naapuristaan eli kansallissosialismista kiinnostuisi.😅😅😅🎅🎅🎅👍👍👍

Sosialisti mikä sosialisti😅😅😅🎅🎅🎅😿😿😿

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta hei!   eiks tuo yks laita sen keskiarvon kohalleen??   jos kaikki ajattelis niin kuin siä,   silloin pitäs alkaan huolestua ja rajusti!!

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta hei!   eiks tuo yks laita sen keskiarvon kohalleen??   jos kaikki ajattelis niin kuin siä,   silloin pitäs alkaan huolestua ja rajusti!!

Pers'porari ei pysty selittämään miksi minun jakamassa linkissä tulee Sofia Virtaa ja pers'porarilla Ivan Puopoloa ja n juttua. Laittaa vaan joulupukin kuvia. Ei pysty ei, tai ei haluu, ei haluu.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta muu han on saatetta jota ei silmille saa laskea..

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Katselin tuossa ylhäällä Antisiionistitesantin ja syyllisen jakamia tuubi linkkien listoja.

On seppputeuksela melekoosia kavereita. Ja lisäksi melekoonen (oma) intter vepin hakuhistoria...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Huima piisi! 🎅
Kävin lissäämäsä tämän omin päin seppputeuksen hakuhistoriihan...    🎅

https://www.youtube.com/watch?v=hxSF_l74pCk
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."