Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Äänestys  (Luettu 8796 kertaa)

mymmy

• Vieras
Vs: Äänestys
Keskustelu - ollakseen rehellistä - pitää olla sellaista, että on aikuisten oikeesti OMAA mieltä kustakin asijasta. Typerä *****ilu on hanurista ja katkaisee porinat lyhyeen.

P.s Tokihan simmon pitää saitilla pysyä. Ainoa koko porukasta joka uskaltaa reilusti tunnustaa olevansa persu. Siihen porukkaan kuulumista ei monikaan julkisesti tunnusta. Hävettäähän se? Noin rehellinen ihminen väärässä porukassa. Aateleppa ite!

-muttakun tuntee ite olevansa maalaismoukka. mitä sitä parempiin porukoihin.nyt kun olen tutustunut heihin,niin tosi mukavaa väkeä on muissakin porukoissa.Paitti vihreet ja temarit,kaiken pahan alku ja juuri. ;D ;D

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Simmo pysyy vaan meiän porukas :)

Kaikissa puolueissa on mukavaa ja fiksua väkeä, ainaki melkein. Ipulaisista ennoo ihan varma  ;D ;D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

mymmy

• Vieras
Kyllä mua nyt vähä hävettää,kun kukaan ei käskenyt mun lähteä.Kyllä minä odotin,että äänestys olisi ollu tasaväkisempi.Mutta ei .ollaan sitten,piikki teidän lihassanne :(

Iteppähän kärsitte. 8)

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
-Koska minusta ei pidetä tällä palstalla,niin kysynkinin nyt ihan rehellisen kysymyksen: Kuka haluaa,että minä poistun tältä palstalta lopullisesti?
Voitte vastata ihan rehellisesti,minä en kanna kaunaa.  Tämä palsta on muuttunut niin ikäväksi,että poistun mielelläni ,jos kyllä äänet voittavat.
Täällä ei pysty enää keskustelemaan ,ilman että jotkut pahoittaa mielensä,vaikka kuinka yrittäisi.
Minulla ei ollut tarkoitus tulla enää tänne ollenkaan,mutta kun vilkaisin tänne,niin ajattelin vielä yrittää,jos saisin vaikka positiivista keskustelua aikaan.
Se oli virhe. No niin ,äänestäkää niin illalla katson tulokset ja mustaan sitten itseni :)

Äänestän:   JAA – EI – TYHJIÄ – POISSA
-----------olisit vaan kirjottanut reilusti oman mielipiteesi,olen kuitenkin piikki sinun lihassasi :)

Tuo on kyllä minun rehellinen mielipide, että ei mitään merkitystä. Eikä mikään piikki, ellei vaan toisinpäin, kun tuppaan välillä oikomaan.   ;D

Mikä se semmonen piikki on, joka heti ottaa nokkiin jos pisto ei näy tehoavan  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Jätkä

• Vieras
Mikä se semmonen piikki on, joka heti ottaa nokkiin jos pisto ei näy tehoavan  8)
Ennemin keväinen hyttysen pisto.. Toisia häiritsee, mutta useampia ei.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
enste, köntys!   miä en ole siun kanssa samaa mieltä ja toiseks, mummy, porsaat kärsii, myö vaan sietetään siun hopatuksia, eläkä ala taas ramatisoimaan!    se on törkyturpien ( kauniit ja rouhkeet) asia!

myö usseimmat ollaa näitä maalaisjuntteja ja itekii piän ittiäni niin mettäläisenä että maksan ihan varmuuten vuoksi joka vuos mettäveroa että miuva ei pakoteta kaupuntiin asumaan!

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
-Koska minusta ei pidetä tällä palstalla,niin kysynkinin nyt ihan rehellisen kysymyksen: Kuka haluaa,että minä poistun tältä palstalta lopullisesti?
Voitte vastata ihan rehellisesti,minä en kanna kaunaa.  Tämä palsta on muuttunut niin ikäväksi,että poistun mielelläni ,jos kyllä äänet voittavat.
Täällä ei pysty enää keskustelemaan ,ilman että jotkut pahoittaa mielensä,vaikka kuinka yrittäisi.
Minulla ei ollut tarkoitus tulla enää tänne ollenkaan,mutta kun vilkaisin tänne,niin ajattelin vielä yrittää,jos saisin vaikka positiivista keskustelua aikaan.
Se oli virhe. No niin ,äänestäkää niin illalla katson tulokset ja mustaan sitten itseni :)

-----------olisit vaan kirjottanut reilusti oman mielipiteesi,olen kuitenkin piikki sinun lihassasi :)
Mikä tää teidän välinen juttu on ? – taitaa olla vuosikymmenten takaa jotain ?

Totta kai simmo tänne mahtuu, ei kannata suuttua jos joku sanoo jotain josta on eri mieltä.

Laitoin plussan

Plussataas simmoa oikein kunnolla – hyvä mieli tuloo :)

Viimeksi muokattu: 22.01.14 - klo:10:24 kirjoittanut 42

cría cuervos y te sacarán los ojos

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Mikä tää teidän välinen juttu on ? – taitaa olla vuosikymmenten takaa jotain ?

Totta kai simmo tänne mahtuu, ei kannata suuttua jos joku sanoo jotain josta on eri mieltä.

Laitoin plussan

Pussataas simmoa oikein kunnolla – hyvä mieli tuloo :)

Jaa. Kui? Pussataanko suakin?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ana111

• Vieras
Tommonen granny on hyvä ottamaan suihin,kuhan ensin sylkäsee tekohampaat lattialle :-* ???

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tommonen granny on hyvä ottamaan suihin,kuhan ensin sylkäsee tekohampaat lattialle :-* ???

Sinä, hevosia ja koiria rakastava ystäväni, olet hieman pervo! :o
It ain't over till the fat lady sings

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
enste, köntys!   miä en ole siun kanssa samaa mieltä ja toiseks, mummy, porsaat kärsii, myö vaan sietetään siun hopatuksia, eläkä ala taas ramatisoimaan!    se on törkyturpien ( kauniit ja rouhkeet) asia!

myö usseimmat ollaa näitä maalaisjuntteja ja itekii piän ittiäni niin mettäläisenä että maksan ihan varmuuten vuoksi joka vuos mettäveroa että miuva ei pakoteta kaupuntiin asumaan!

kyllähän jos täällä aletaan mettiäistä etsiä, niin voin väittää olevani aikas vahvoilla. parturissa en ole käynyt yli kahteenkymmeneen vuoteen ja isoisän aikaiset liaanitkin on vielä tallessa ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

kyllähän jos täällä aletaan mettiäistä etsiä, niin voin väittää olevani aikas vahvoilla. parturissa en ole käynyt yli kahteenkymmeneen vuoteen ja isoisän aikaiset liaanitkin on vielä tallessa ;D
Koetko parturikammoa . ???
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Sinä, hevosia ja koiria rakastava ystäväni, olet hieman pervo! :o
Pervotismi pieni ooppelilla apinakuvia tietsikka täynnäänkin,jopa pursoilee tälle palstallekin asti,niinkin niin harrastusta kaikenmoisia
[/quote]

Ota touko poskeen, rasvaa meinaan ettei pakkanen pure.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Koetko parturikammoa . ???

no en. tuon kuontalon kun niputtaa nyrkin sisään, on se helppo tasata latvasta itsekin. samoin parta. siis saksilla.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ite käyn parturissa säännöllisesti, koska siellä on niin kivoja tyttöjä piätä koplaamassa!   miä naatin joka kerta kun nätti tytteli räpeltää miun piän kimpussa.    vahinko vaan että tukka harvenoo samaan tahtiin hampaitten kanssa ja ei kasvakaan kuin ennen.....                                     mutta heti kun ektaasi katoaa niin kipasen kotimettään.