Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Äänestys  (Luettu 7114 kertaa)

mymmy

  • Vieras
Äänestys
-Koska minusta ei pidetä tällä palstalla,niin kysynkinin nyt ihan rehellisen kysymyksen: Kuka haluaa,että minä poistun tältä palstalta lopullisesti?
Voitte vastata ihan rehellisesti,minä en kanna kaunaa.  Tämä palsta on muuttunut niin ikäväksi,että poistun mielelläni ,jos kyllä äänet voittavat.
Täällä ei pysty enää keskustelemaan ,ilman että jotkut pahoittaa mielensä,vaikka kuinka yrittäisi.
Minulla ei ollut tarkoitus tulla enää tänne ollenkaan,mutta kun vilkaisin tänne,niin ajattelin vielä yrittää,jos saisin vaikka positiivista keskustelua aikaan.
Se oli virhe. No niin ,äänestäkää niin illalla katson tulokset ja mustaan sitten itseni :)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Äänestys
Sulla on ihme tapa rypeä itsesäälissä ja kerätä huomiota, siis sillä "suuttumisella".

Pysy Ny täällä ja lakkaa nokeemasta ittees.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mah

  • Vieras
Vs: Äänestys
Älä nyt mustaa itseäsi, maahanmuuttokriittinen ihmispoloinen. Joutuisi itsen nimimerkitsemään sitten "mamyksi". Ja eikö se ole parhautta, kun kaikki eivät ole samoin mielipitein varustautuneita. Ei ole mitään hauskaa, jos keskustelu olisi pelkkää hyväksyvää nyökyttelyä ja kehuntaa, kuinka oli hyvin sanottu. Tai siis kirjoitettu. Kyllä minä mymmyä arvostan, vaikka tunnutkin aina säännöllisin väliajoin vaativan jonkin asteen hyväksymän kanssapoloisilta tällä palstalla tuolla marttyyrialistumisasennoitumalla. Toki ymmärrän, että jonkin asteen uskomislahkot alistavat ihmispoloisen itsetunnon melko alakantimiin.... :-X

Eli positiiviplussa, ole hyvä. :'(

Loannes

  • Vieras
Vs: Äänestys
Pysyt palstalla .

Jätkä

  • Vieras
Vs: Äänestys
mymmyllä on vain toinen asenne elämän asioihin kuin monella muulla, eli ovat vain erimieltä. Se ei ole mielensä pahoittelua. Se olisi tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä.
Eli mustaa itsesi, jos se siltä tuntuu. Mutta silloin sinä tunnustat olevasi alistuja luuseri.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Äänestys
Annoin siulle + ja sanon että ei pie poistuu mihinkään  :)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Äänestys
Mää kans kannatan että mymmy on täällä ojentamassa aikamiespoikia ja antamassa maturemman naisen näkökulmaa asioihin  8)

Ja onhan se aina parempi että on yksi mummo enemmän netissä, kuin yksi mummo enemmän etuilemassa kauppajonossa  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mymmy

  • Vieras
Vs: Äänestys
minä en ole pahoittunut,mutta koen ,että olen itse pahoittanut täällä monen mielen,siksi kysyn 8)

minähän kannatan sananvapautta,ihan rajatonta sellaista. 8)

Tuuli

  • Vieras
Vs: Äänestys
-Koska minusta ei pidetä tällä palstalla,niin kysynkinin nyt ihan rehellisen kysymyksen: Kuka haluaa,että minä poistun tältä palstalta lopullisesti?
Voitte vastata ihan rehellisesti,minä en kanna kaunaa.  Tämä palsta on muuttunut niin ikäväksi,että poistun mielelläni ,jos kyllä äänet voittavat.
Täällä ei pysty enää keskustelemaan ,ilman että jotkut pahoittaa mielensä,vaikka kuinka yrittäisi.
Minulla ei ollut tarkoitus tulla enää tänne ollenkaan,mutta kun vilkaisin tänne,niin ajattelin vielä yrittää,jos saisin vaikka positiivista keskustelua aikaan.
Se oli virhe. No niin ,äänestäkää niin illalla katson tulokset ja mustaan sitten itseni :)

Ei kyllä kukaan tällä saitilla oo minun kanssa samaa mieltä alko-asioista...päinvastoin.   :-\
Olenkohan epähenkilö ???   

 ;D

Pysyhän simmo linjoilla.

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: Äänestys
Pysy vain keskustelussa, eri näkökantoja tarvitaan.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Äänestys
Mitä järkee on keskustella sellaisten kanssa, jotka on kaikista asioista samaa mieltä  :D
Eihän siitä mitään keskustelua synny, kun kaikki vaan myöntelee että näin on  8)
Kunnon keskustelussa on aina joku eri mieltä, ei se muuten veri kierrä ja tunteet tule siihen mukaan  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Äänestys
Mitä järkee on keskustella sellaisten kanssa, jotka on kaikista asioista samaa mieltä  :D
Eihän siitä mitään keskustelua synny, kun kaikki vaan myöntelee että näin on  8)
Kunnon keskustelussa on aina joku eri mieltä, ei se muuten veri kierrä ja tunteet tule siihen mukaan  :o
Olet oikeassa, mutta kepulaisessa kulttuurissa meidät on opetettu siihen, että on pakko olla johtajan kanssa samaa mieltä, muuten sinut katsotaan ulos. Pahinta on laukoa sellaisia mielipiteitä, joilla kepujohtaja tuntee itsensä tyhmäksi ja ikävä kyllä, se ei ole vaikeaa  :)

Loannes

  • Vieras
Vs: Äänestys
-Koska minusta ei pidetä tällä palstalla,niin kysynkinin nyt ihan rehellisen kysymyksen: Kuka haluaa,että minä poistun tältä palstalta lopullisesti?
Voitte vastata ihan rehellisesti,minä en kanna kaunaa.  Tämä palsta on muuttunut niin ikäväksi,että poistun mielelläni ,jos kyllä äänet voittavat.
Täällä ei pysty enää keskustelemaan ,ilman että jotkut pahoittaa mielensä,vaikka kuinka yrittäisi.
Minulla ei ollut tarkoitus tulla enää tänne ollenkaan,mutta kun vilkaisin tänne,niin ajattelin vielä yrittää,jos saisin vaikka positiivista keskustelua aikaan.
Se oli virhe. No niin ,äänestäkää niin illalla katson tulokset ja mustaan sitten itseni :)

Ei kyllä kukaan tällä saitilla oo minun kanssa samaa mieltä alko-asioista...päinvastoin.   :-\
Olenkohan epähenkilö ???   

 ;D

Pysyhän simmo linjoilla.

Olet väärässä  ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Äänestys
Keskustelu - ollakseen rehellistä - pitää olla sellaista, että on aikuisten oikeesti OMAA mieltä kustakin asijasta. Typerä *****ilu on hanurista ja katkaisee porinat lyhyeen.

P.s Tokihan simmon pitää saitilla pysyä. Ainoa koko porukasta joka uskaltaa reilusti tunnustaa olevansa persu. Siihen porukkaan kuulumista ei monikaan julkisesti tunnusta. Hävettäähän se? Noin rehellinen ihminen väärässä porukassa. Aateleppa ite!

Viimeksi muokattu: 21.01.14 - klo:12:52 kirjoittanut Kobra

Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Äänestys
Kuten eilen ylen radio ohjelmassa toimittaja ihmetteli jos vähänkin arvostelee Rooman liittoa on populisti.
Sama ilmiö täällä jos poikkeaa mielipiteillään valtavirrasta alkaa ankara leimakirveiden mätke. :(
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !