Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huijarilaskut  (Luettu 8777 kertaa)

fiiatin mies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Huijarilaskut
-tuli tänään postis KÄYTÄNNÖN MAAMIEHEN lasku 182 erkkii,en ollu tilannu koko aviisia.Voiko näitä laskuja lähetellä noin vain kaikille,joista yhteystiedot vain on saatavilla?Paska lehti,ei oo tuon hinnan arvoinen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66044
Vs: Huijarilaskut
aika hulppeesti hinta noussu!   kattelin tosa just kirjanpidosta että melkein kympin halvempi aiemmin.

                  nooo, onhan niitä huonompiakin lehti muta kyllä jopa parempiakin.

MJKA

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 158
Vs: Huijarilaskut
-tuli tänään postis KÄYTÄNNÖN MAAMIEHEN lasku 182 erkkii,en ollu tilannu koko aviisia.Voiko näitä laskuja lähetellä noin vain kaikille,joista yhteystiedot vain on saatavilla?Paska lehti,ei oo tuon hinnan arvoinen.
Samoin täällä, olin peruuttanut tilauksen marraskuulla, onneksi s-posti tallella, soitin laskussa olevaan numeroon ja asia sillä selvä. Näemmä kustantaja vaihtunut ja ilmeisesti edelliseltä ei tieto mennyt perille. Tai sitten vaan kokeilevat.

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Huijarilaskut
Samoin täällä, olin peruuttanut tilauksen marraskuulla, onneksi s-posti tallella, soitin laskussa olevaan numeroon ja asia sillä selvä. Näemmä kustantaja vaihtunut ja ilmeisesti edelliseltä ei tieto mennyt perille. Tai sitten vaan kokeilevat.

No perkule, mulla sama homma. Olin mielestäni peruuttanu koko tilauksen ja tänään tuli lasku. Ajattelin, että enkö muka sittenkään muistanut sitä peruuttaa...

Kattotaan riittääkö sähköposti vai pitääkö maanantaina soitella.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Huijarilaskut

Mä just MARRASKUUSSA tilasin kyseisen lehden eikä ole vielä näkynyt.  :o Ei kyllä laskuakaan.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
Vs: Huijarilaskut
just joulukuus peruuutin tilauksen....nyt tuli joku laskun näköne..onk se se mainos vai ....eiku *****  en tarv ienää yhtäää uren navetan pohjapiirrosssst  ;D...eli jos

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
Vs: Huijarilaskut
ilman kolmee robotti kjiitos heh jaaha kai se sit kova yritys lehren tilaukse suunnalt o

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
Vs: Huijarilaskut

Mä just MARRASKUUSSA tilasin kyseisen lehden eikä ole vielä näkynyt.  :o Ei kyllä laskuakaan.
saat mun tila uksen

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Huijarilaskut
Siinä laskussahan luki, että maksamalla laskun vahvistaa kestotilauksen. Itse peruin netin kautta tilaukseni jo viimevuoden puolella, joten en aio ko. laskua maksaa 8)

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
Vs: Huijarilaskut
tota juu määki koiti sannoo äsköses

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Huijarilaskut
Multa joku veneliike vonkuu jotain Mela-maksuja kolmesti vuodessa, järkyttävä summa, löpölaskun luokkaa  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Huijarilaskut

Onks toi kooämmä sitten ilmeisesti huono jos porukka luopuu? Itte meinasin mönkkäriviestin perua. Lehdet voi olla turhia mutta ei niistä montaa ideaa vuosittain tarvi saada niin haukkuvat hintansa..
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66044
Vs: Huijarilaskut
teistä toisista en tiiä, mutta itestä kiva lueskellla sunnuntaiaamuisin lehtiä, tuossa hyllyssä on muutamia vuosikertoja erilaisia ammattilehtiä.    on hauska nähdä kuin on maan asiat muuttunnu vuosikymmenten saatossa ja millasia koneita sitä myytiikin tossa parikyt vuotta sitten,- suurina!

jf

  • Vieras
Vs: Huijarilaskut
Kallis lehti sisältöön verrattuna,laskustahan selviää sillä että soittaa ja peruu tilauksen,saattaavat laskuttaa lähetetyistä lehdistä mutta se on sitten asiakkaan asia maksaako vai ei,muutamia karhukirjeitä tulee ja sitten menee perintäfirmalle,jotka ovat sitten tosi kovia perimään saataviaan,aikansa.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Huijarilaskut
Ite ainakin jo muutama vuosi sitten kyllästyin niihin navetanpiirrustuksiin ja lopetin kyseenalaisen lehden. Loppuvuodet tuli pelkästään sen hyvän kalenterin vuoksi, mutta sit hoksasin, että reippaalla kympillä saa kirjakaupasta samanlaisen, ei tarvi koko lehteä tilata  ;D