Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vanhempien Mersun pakujen kestot  (Luettu 13771 kertaa)

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Missä vuosimalleissa kulkee rajat Mersun Vitoissa ja Sprintereissä että kannattaa vielä sekaantua niihin? Ja rajalla tarkoitan ylärajaa tässä tapauksessa. :D

Mitä tarkoitat sekaantumisella?  :o :o


Suomeksi sanottuna iskeä kätensä paskaan.  ;D

Vitoista en ole kyllä kehuja juurikaan kuullut joten ajattelin josko olisi jotkut kehut menneet ohi huomaamattani.

Sprintereissä vanhemmissa malleissa vissiin on kestävyyttäkin?
mutta kun vanhemmat on niin kovia ruostumaan ja se on aika vaikea korjata,huomattavasti vaikempaa ja kalliimpaa kuin tekniset viat..kyseltiin 03 sprinterin maalausta niin kukaan ei oikein halunnu ottaa maalattavaksi   eikä ollut kuin vähän alkavaa ruostetta.

Maalaat ite. Jokaisen pitää ainakin kerran elämässä maalata autoa. Jollain miranoolilla ja V-powerilla ohennettuna. :D
aika monta on tullut maalattuakin mutta tuo ei sopinut silloin sisälle korkeuden takia.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8452
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Sehän siinä on että jos ruoste tursuaa korisaumoista tyyliin A Vectra, niin siinon maalarillakin keinot vähissä tehdä takuutyötä.

Sen takia kaikki tuommoinen vähän vaativampi homma pitää tehä ite.  :D
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Mersu näkee asian laidan niin että kolme vuotta on aktiivinen käyttöikä sen jälkeen köyhät ajaa loput.Surullisen kuuluisia katiskoja.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Eikö ole helpompi liittyä vaikka sankaan transit-miesten joukkoon, sitten olisi oikein nimikkolaulukin. :) Harvempi tuota Vitoa oikein ylistänyt on, ruostumisen lisäksi saa tapella takajarrujen kanssa, hyvä että saa ne pidettyä kunnossa edes katsastuspäivän 8)

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Näihin vanhempiin on helpompi hankkia tekniikkaa kuin laittaa mätää koria. Itse olen maalannut ja suojannut hyväkuntoisen korin, mutta se nostikin mersun hintaa enemmän kuin itse auto. Kilometrejä huoltoautolle tulee vähän, mutta vuosia on nyt jäljellä runsaasti. Ja talvella pitää ajaa kuten rekalla, ennakoiden ettei jää notkon pohjalle. Siis ei cdi:tä eikä turhia sähköjä, vetää aina sen vähän mitä pitää.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Eikait kukaan nyt etuvetoista pakuavhalua? :o Uudemmat on jo vissiin takavetosia eli jos vito niin uudemmasta päästä
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26200
  • vastustan
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
10 vuotta tekkee 6000 sarjan valmetilla totisesti töitä sillä rahalla mitä tuommosen mersun ylläpito vie vuodessa, semmonen näppituntuman on :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Missä vuosimalleissa kulkee rajat Mersun Vitoissa ja Sprintereissä että kannattaa vielä sekaantua niihin? Ja rajalla tarkoitan ylärajaa tässä tapauksessa. :D

Mitä tarkoitat sekaantumisella?  :o :o


Suomeksi sanottuna iskeä kätensä paskaan.  ;D

Vitoista en ole kyllä kehuja juurikaan kuullut joten ajattelin josko olisi jotkut kehut menneet ohi huomaamattani.

Sprintereissä vanhemmissa malleissa vissiin on kestävyyttäkin?
mutta kun vanhemmat on niin kovia ruostumaan ja se on aika vaikea korjata,huomattavasti vaikempaa ja kalliimpaa kuin tekniset viat..kyseltiin 03 sprinterin maalausta niin kukaan ei oikein halunnu ottaa maalattavaksi   eikä ollut kuin vähän alkavaa ruostetta.

Maalaat ite. Jokaisen pitää ainakin kerran elämässä maalata autoa. Jollain miranoolilla ja V-powerilla ohennettuna. :D

Lasketaanko telamurskien maalaus sekä 1- että 2-komponentti maaleilla?

Taapertaja

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Uudemman mallisista (w639) Vitoista osa tehdään Espanjassa ja osa Saksassa. Nelivedot ovat ilmeisesti kaikki Saksalaisia joten ovat paremmassa maineessa kuin Espanjalaiset. Sakemannit eivät ainakaan ruostu heti liikkeesta ulos ajettaessa. Mutta ei ne sakemannitkaan mitään pomminvarmoja ole..

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8452
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Missä vuosimalleissa kulkee rajat Mersun Vitoissa ja Sprintereissä että kannattaa vielä sekaantua niihin? Ja rajalla tarkoitan ylärajaa tässä tapauksessa. :D

Mitä tarkoitat sekaantumisella?  :o :o


Suomeksi sanottuna iskeä kätensä paskaan.  ;D

Vitoista en ole kyllä kehuja juurikaan kuullut joten ajattelin josko olisi jotkut kehut menneet ohi huomaamattani.

Sprintereissä vanhemmissa malleissa vissiin on kestävyyttäkin?
mutta kun vanhemmat on niin kovia ruostumaan ja se on aika vaikea korjata,huomattavasti vaikempaa ja kalliimpaa kuin tekniset viat..kyseltiin 03 sprinterin maalausta niin kukaan ei oikein halunnu ottaa maalattavaksi   eikä ollut kuin vähän alkavaa ruostetta.

Maalaat ite. Jokaisen pitää ainakin kerran elämässä maalata autoa. Jollain miranoolilla ja V-powerilla ohennettuna. :D

Lasketaanko telamurskien maalaus sekä 1- että 2-komponentti maaleilla?

Jos, on ajanu *****rallia telamurskalla ja vielä hyvällä menestyksellä, niin eiköhän se mene läpi. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5913
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Eikait kukaan nyt etuvetoista pakuavhalua? :o
En mä kyllä pakuista oikein mitään tiedä mutta sen mitä olen takavetoisella Hiacella ajanut niin onhan se kulkukyvyltään kaikkialla muualla kuin kuivalla asfaltilla ihan uskomattoman onneton laite.  >:(

Viimeksi muokattu: 17.01.14 - klo:18:00 kirjoittanut bouli

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Eikait kukaan nyt etuvetoista pakuavhalua? :o
En mä kyllä pakuista oikein mitään tiedä mutta sen mitä olen takavetoisella Hiacella ajanut niin onhan se kulkukyvyltään kaikkialla muualla kuin kuivalla asfaltilla ihan uskomattoman onneton laite.  >:(
Sitä varten onkin nelivetoinen hiace olemassa  ;)  Takavetoinen paku merkistä riippumatta vaatii ainakin 500kg painoo taka-akselin päälle että sillä viittii talvella ajaa...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Niin no takatuuppariin ei tarvi ihan niin paljon tehdä sitä nivelremppaa. Eikä puske kurvinperästä niin mielellään etuperin pihalle ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Niin no takatuuppariin ei tarvi ihan niin paljon tehdä sitä nivelremppaa. Eikä puske kurvinperästä niin mielellään etuperin pihalle ;D
Hmmm... Nivelremppaa?? Koska semmosta kuuluu tehdä?? Niin ja mitä se puskeminen??

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Vanhempien Mersun pakujen kestot
Uudemman mallisista (w639) Vitoista osa tehdään Espanjassa ja osa Saksassa. Nelivedot ovat ilmeisesti kaikki Saksalaisia joten ovat paremmassa maineessa kuin Espanjalaiset. Sakemannit eivät ainakaan ruostu heti liikkeesta ulos ajettaessa. Mutta ei ne sakemannitkaan mitään pomminvarmoja ole..
kaikki niistä tehdään espanjassa.