Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtran katkaisu  (Luettu 25912 kertaa)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7117
  • karkki vai keppana?
Vs: Valtran katkaisu
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
On ne saranat ainakin ovissa ihan mukavat! Fendt nyt vielä suomessa lasketaan marginaali merkkeihin :P
pessimisti ei pety!

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Valtran katkaisu
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!

Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Nii se on...

malanko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 514
Vs: Valtran katkaisu
Kaveri kertoi heillä olleesta nelivetobelaruksesta, että kun ojaa ylittäessä etuakselin keinuntavarat loppui, alkoi konepelti (ja kaikki siellä alla) taipua lisänä, joku runkorakenteessa antoi periksi joustaen :-)

Se etukehto on aivan letku, ja surkea liitos.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Valtran katkaisu
Tämä keskustelu huvittaa minua ihan suunnattomasti  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7117
  • karkki vai keppana?
Vs: Valtran katkaisu
Kaveri kertoi heillä olleesta nelivetobelaruksesta, että kun ojaa ylittäessä etuakselin keinuntavarat loppui, alkoi konepelti (ja kaikki siellä alla) taipua lisänä, joku runkorakenteessa antoi periksi joustaen :-)

Se etukehto on aivan letku, ja surkea liitos.
Joustaako kuten A45 runko? Vaan 1m yhden pyörän alla tavaraa ja ZF askista tarjonta supistuu huomattavasti ;D
pessimisti ei pety!

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Valtran katkaisu
Nii ja jooo.... Joulu Rauhaa :)
Nii se on...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Valtran katkaisu
Pitäisi kytkeä kaikki maailman traktorimerkit ketjuilla yhteen suureen ympyrään vetämään toisiaan  ??? Sitten lisättäisiin vauhtia, vääjäämättä se heikoin traktori varmaan joskus sitten katkeaisi.. tätä jatkettaisiin kunnes lenkissä olisi vain yksi kone jäljellä. Saataisiin tähän selvyys  ???

Siis siihen, että miten tyhmästi koneita voikaan särkeä  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: Valtran katkaisu
Jaa yleisemmin se räminä kuuluu pakokaasujen poisto järjestelmistä....  Tai lähinnä suoja pelleistä/putki ottaa runkoon kiinni...On nimittäin vähä paperisesti tehty vanhemmissa.... vissiin uudemmissa 30 sarjalaisissakin jo parempi,,, Pitää nimittain vedättäessä melko kovaa jyrinää/resonointia... varsinkin alakierroksilla...
Näin on. Saisi valmistajat kiinnittää enenmpi huomiota pakoputkistoon/lämpöpelteihin oli vanteen väri sitten keltainen tai punainen.
Tai harmaa.. Kyllä osas vituttaa kun repes pilariputki juuresta asti irtipoikki  kesken kylvöjen >:(
Power By Perkins

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Valtran katkaisu
Jaa yleisemmin se räminä kuuluu pakokaasujen poisto järjestelmistä....  Tai lähinnä suoja pelleistä/putki ottaa runkoon kiinni...On nimittäin vähä paperisesti tehty vanhemmissa.... vissiin uudemmissa 30 sarjalaisissakin jo parempi,,, Pitää nimittain vedättäessä melko kovaa jyrinää/resonointia... varsinkin alakierroksilla...
Näin on. Saisi valmistajat kiinnittää enenmpi huomiota pakoputkistoon/lämpöpelteihin oli vanteen väri sitten keltainen tai punainen.
Tai harmaa.. Kyllä osas vituttaa kun repes pilariputki juuresta asti irtipoikki  kesken kylvöjen >:(

Puma cvx:llä kylvit...kö  ;D
Nii se on...

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Valtran katkaisu

mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
Täälläpäin joskus 80-luvun lopulla autoilija osti uuden MB-tracin aurauksiin. Ensimmäisellä aurauslenkillä se ajettiin sillankaiteeseen ja runko kieroksi. Koneesta tuli korjauskelvoton ja valitettavasti kasko oli jäänyt ottamatta.  ::)

Oliko minkä kokoinen trac? Aika lujaa on ajettu kaiteeseen, jos kone meni ihan romuksi...

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Valtran katkaisu
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!

Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...

Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: Valtran katkaisu
Jaa yleisemmin se räminä kuuluu pakokaasujen poisto järjestelmistä....  Tai lähinnä suoja pelleistä/putki ottaa runkoon kiinni...On nimittäin vähä paperisesti tehty vanhemmissa.... vissiin uudemmissa 30 sarjalaisissakin jo parempi,,, Pitää nimittain vedättäessä melko kovaa jyrinää/resonointia... varsinkin alakierroksilla...
Näin on. Saisi valmistajat kiinnittää enenmpi huomiota pakoputkistoon/lämpöpelteihin oli vanteen väri sitten keltainen tai punainen.
Tai harmaa.. Kyllä osas vituttaa kun repes pilariputki juuresta asti irtipoikki  kesken kylvöjen >:(
Puma cvx:llä kylvit...kö  ;D
No ei nyt ihan  ;D 5455 Fergu.. Ja kun repes vielä useammankin kerran vaikka miten vahvisteli.. :(
Power By Perkins

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Valtran katkaisu
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!

Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...

Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?

Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
Nii se on...

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: Valtran katkaisu
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!

Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...

Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?

Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
Oliskohan noin rankassa tilanteessa syytä vaihtaa aluetta pienemmälle..?  ::) Eikait sit enään lyö tyhjää
Power By Perkins

führer

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 63
Vs: Valtran katkaisu
Löytyyköhän sieltä saranapuolelta myös Autopower loota ?  ;D


Noissa törmäilyissä se koneen kohtalo on yks paskanväli. Vähän enempi pitäis ajatella sitä kuskia, jonka työt voipi olla sillä rysäyksellä tehty...

Nykyään olen onnellinen kahden Fendtin omistaja, mutta ennen oli Deeretä mallit 6310aq ja 6820ap. Murheet olivat ylitsepääsemättömiä, voin vain kauhulla muistella niitä aikoja. Rahoitus koneita ovat nykyisetkin, mutta remonttikulut olemattomat.