niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä
Runko on traktoris kiva.
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä
***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
No nyt ei enää voi käsitää.... Kuka ***** repii koneita kylestä.... Silläkö niistä koneista tulee raputtomiakin....
Tuo on jo niin paksua että ei uskois retkun kirjottamas... Se jd runko on senverta paksua ja komponenttia on perä jälkeen pultattu kiinni ettei siinä ole tilaa vääntyä jos vielä ek/en paikoillaan... Nimimerkillä palaneesta rungosta lietekärrin tehnyt.... suora oli sekin...
***oho, arkaan paikkaan osui fanattiseen jd mieheen.
en kai missää ole kirjottanut että kylestä vedetään aivan omaa mielikuvitusta käytit tähän ideaan.
jd menee kieroon jos konetta vedetään keulapunttitelineestä sivulle päin. onko vaikea ymmrtää? vai piirränkö?
ei sekään pienestä mene, mutta siinä vaiheessa kun valtra tai fendti katkeaa niin jd on kierossa
Nii joo... Eli kun ydinpommi räjähtää niin kaikki häviää... Ok...
Ja se vaihelaatikon kaivaminen sieltä on helevetin paljo nopeampaa kuin muissa merkeissä... Esim uusissa versu yms.. kopit kentälle yms... pelkän nelivedon pakan vaihtoon.... Jd tuntuu olevan parin tunnin humppa(tippuu vaihtteiston alta kuin öljypohja pois).... koppi kääntyy pois edestä,,, ei tarte irrotella edes vaihteiston vaijereita yms,,, ne nimittäin on osatta laittaa sarana puolelle,,,, Valtran vanhat koneet on helvetin helppoja purettavia uusiin nähen... uusissa ei ole mietitty huoltoa saatikka remonttia.... koppi vissiin kiinni laatikossa...eikä moottorissa/tankissa kuten vanhat
Taka-akseli kiinnitetty Usealla pultilla...Ensinnäkin vaihteisto ja perä pultattu yhteen,takaakseli sitten vielä jämäkämmin rungossa ohjuri tapeilla ja pulteilla.... Eipä oo vielä runko itellä kierotunu vaikka quickan sovitteeet joutaa pajan lattialle ensi syksynä.... saumat auki... alusterä repii..... Ja onpahan tuossa ollu uuesta asti alusterä,, nostolaitteetkin ajettu kerran kieros ensimmäisen omistajan toimesta.... runko vaan vieläkin suora...