Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe uusi uhka  (Luettu 3286 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
uusi uhka
taitaa olla taas sellanen pöllytyksen vuosi tänä vuonna kun kertovat ratiossa että taas on tulossa lähipäiville tuulta joka on melkein samaa luokkaa kuin edellisetkin!    hitto, ei taho keretä korjaamaan huonojen teitten varrelta edellisiäkään kun uutta jo kohta pukkaa nurin!                         roudaton maa ja kunnon puhuri on huono yhistelmä.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: uusi uhka
Laiska pääsisi vähemmällä vaivalla... odottelis mitä talven mittaan kaatuu ja keräilis sadon keväämmällä  ;)

Ongelmaksi voi tosin muodostua ne tuhat ja yksi muuta hommaa mitä keväällä on yleensä tehtävänä.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: uusi uhka
Kyllä mä olen jo kaikki kolme runkoa ehtiny hakea pois, vaikka olihan se äärimmäisen rankka homma >:(

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: uusi uhka
Kyllä mä olen jo kaikki kolme runkoa ehtiny hakea pois, vaikka olihan se äärimmäisen rankka homma >:(
Haetko korvausta - vakuutuksesta 8)
   cría cuervos y te sacarán los ojos

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: uusi uhka
Kyllä mä olen jo kaikki kolme runkoa ehtiny hakea pois, vaikka olihan se äärimmäisen rankka homma >:(
Haetko korvausta - vakuutuksesta 8)
No tuota en ;D Kun ei ole vakuutusta mistä hakea 8) Koskaan ei ole vielä tähän kaakonkulmalle osunu sellasta tuulta, etttä olis ollu mitään hyötyä vakuutuksista :)