Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vois toimia  (Luettu 5683 kertaa)

nissan

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
vois toimia
Tätä ei vissiin suomessa myydä
http://www.youtube.com/watch?v=a-1aMCI5cvc

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: vois toimia
hirveesti liikkuvaa osaa ja pientä hilikettä, mahtaa olla kulutus aika nopsaa.    muuten ihan hauskan näkönen värkki, ja huolella tehty.

welger

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Äkkiseltään mietittynä tuo vois toimia myös jäisillä paaleilla, koska on leikkaava.

c.c.less

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Agronjetin ryhityskehmä
90- luvun alussa ennen aperuokinnan rantautumista olen nähnyt
 tuontapaisen etelä-Suomalaisen kartanon emolehmiä ruokkimassa.
Jotain tapahtui, emmekä ole varmoja mitä.

nuffieldmaster

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
90- luvun alussa ennen aperuokinnan rantautumista olen nähnyt
 tuontapaisen etelä-Suomalaisen kartanon emolehmiä ruokkimassa.

Varmaan sama WOLVO -merkillä koneviestissä esitelty, oisko '96?
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

Peurajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onkohan tuota Wolvoa myyty minkä verran? Olen jopa jossain ammattipuolen opetusvideossa nähnyt sen kun vertailivat rehunjakolaitteita.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Renaultmies

• Vieras
Oliskohan tuo kuitenkaan hintansa väärtti  .Vaikuttaa monimutkaisen kalliilta ainakin suomessa myytynä  ::)

arzyboy

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Autetaan miestä mäessä...
Toimii varmasti aikansa niin kuin kaikki koneet... Kaikki menee rikki jossain vaiheessa. Yllättävän nopeasti paalin näyttää purkavan. Onneks on apevaunu keksitty ::)

Red Bull

• Vieras
Kyllä Varmo Lift hakkaa tuon käyttöominaisuuksissa mennen tullen vaikka lapsuksia siinäkin on.  ::)

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Punaisen härän kanssa samassa käsityksessä, jos on tarkoitus liikkua ruokintapöydällä jakaen rehua suoraan turpien eteen. Mutta tuo voisi olla jonkinmoinen ratkaisu mattopöydän täyttämiseen, näytti kohtuullisen "jatkuvalta" tuo ulostulo.

Sitten tuleekin se kysymykseni, kun lievää harkintaa on mattopöydän suhteen (lampaille, siis). Varmon upein ominaisuus on tuo täydellinen itsenäisyys: ottaa sähköllä (hiljainen, helppo käynnistää) itse paalin kyytiin ja jakaa. Onko mattoruokkijan täyttöön mitään vastaavan helppoa systeemiä eli sellaista, joka EI tarvitse traktoria niiden paalien liikutteluun ja pilkkomiseen. Nyt taas kun oli -27, niin tuntui kivalta kävellä huurteessa olevan traktorin ohi ja antaa sen olla ihan rauhassa... Siis ideaali on sähkökäyttöinen kone, joka ottaa paalin itse kyytiin ja silppuaa sen siihen matolle (tai sen täyttöpöydälle) ilman traktorin käyttöä?

Petri

c.c.less

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Agronjetin ryhityskehmä
Punaisen härän kanssa samassa käsityksessä, jos on tarkoitus liikkua ruokintapöydällä jakaen rehua suoraan turpien eteen. Mutta tuo voisi olla jonkinmoinen ratkaisu mattopöydän täyttämiseen, näytti kohtuullisen "jatkuvalta" tuo ulostulo.

Sitten tuleekin se kysymykseni, kun lievää harkintaa on mattopöydän suhteen (lampaille, siis). Varmon upein ominaisuus on tuo täydellinen itsenäisyys: ottaa sähköllä (hiljainen, helppo käynnistää) itse paalin kyytiin ja jakaa. Onko mattoruokkijan täyttöön mitään vastaavan helppoa systeemiä eli sellaista, joka EI tarvitse traktoria niiden paalien liikutteluun ja pilkkomiseen. Nyt taas kun oli -27, niin tuntui kivalta kävellä huurteessa olevan traktorin ohi ja antaa sen olla ihan rauhassa... Siis ideaali on sähkökäyttöinen kone, joka ottaa paalin itse kyytiin ja silppuaa sen siihen matolle (tai sen täyttöpöydälle) ilman traktorin käyttöä?

Petri
Se on Peetriii!! Eli teet heiniä pakkasajaksi, niin ne pyörittelee miesvoimin kohti kohtaloaan.
Jotain tapahtui, emmekä ole varmoja mitä.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Äkkiseltään mietittynä tuo vois toimia myös jäisillä paaleilla, koska on leikkaava.

Mä mietin äkkiä 5 sekunttia ja tulin siihen tulokseen että tuo hajoaa välittömästi jäisellä paalilla  ;D

Ainakin Suomessa, täällä ei kestä mikään vääntymättä. Multi-Crabin piikitkin katkeilevat, kun öljyä tuupataan sylintereihin lämä tiskissä    ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

+250

• Vieras

Mä mietin äkkiä 5 sekunttia ja tulin siihen tulokseen että tuo hajoaa välittömästi jäisellä paalilla  ;D

Ainakin Suomessa, täällä ei kestä mikään vääntymättä. Multi-Crabin piikitkin katkeilevat, kun öljyä tuupataan sylintereihin lämä tiskissä    ;D
Oot kauheen negatiivinen :o Eikait maatalouteen sellaisia laitteita myydä,jotka ei sovellu niiden käyttötarkoitukseen :o
Kehen sitä voi luottaa,jos ei konekauppiaaseen 8)

ana111

• Vieras

Oot kauheen negatiivinen :o Eikait maatalouteen sellaisia laitteita myydä,jotka ei sovellu niiden käyttötarkoitukseen :o
Kehen sitä voi luottaa,jos ei konekauppiaaseen 8)
Speissilä on just tyypillinen myyjä.Kehuu omiaan ja haukkuu muita 8) 8) 8) 8)

Eihän sil kestä edes rautakanki ;) ;)

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Petri
Se on Peetriii!! Eli teet heiniä pakkasajaksi, niin ne pyörittelee miesvoimin kohti kohtaloaan.
Mutta jos koneeseen tule hiertymiä korvien väliin... Pakkasaikana syötetään kyllä kuivaa, mutta silti, "töiden rationalisointi on sosiaalisesti hyväksyttä laiskuutta".